Ogłoszenie z dnia 2018-03-02
Ogłoszenie nr 500046362-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Szubin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SZUBIN
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604908-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 604908-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500061940-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000,
ul. ul. Kcyńska
12,
89200
Szubin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 910 700, e-mail
um@szubin.pl, faks
52 384 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SZUBIN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.33.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, położonych na terenie Gminy Szubin, obejmujące czynności mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego i pieszego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. 2. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) Część nr 1 - szczegółowy wykaz dróg o raz zakres rzeczowy zamówienia został określony w załączniku do SIWZ, 2) Część nr 2 - szczegółowy wykaz dróg o raz zakres rzeczowy zamówienia został określony w załączniku do SIWZ, 3) Część nr 3 - szczegółowy wykaz dróg o raz zakres rzeczowy zamówienia został określony w załączniku do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) polegające na sypaniu mieszanką piaskowo-solną drogi, b) polegające na obsłudze sprzętu mechanicznego (np. operatorzy sprzętu), c) polegające na wykonaniu innych czynności nie wymienionych w punkcie a i b, a związanych z realizacją zamówienia - polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
II.4) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowę zawiera się od dnia 14 11.2017r. do dnia 30 kwietnia 2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SZUBIN |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Usługi Sprzętem Budowlanym MAG-DAR Dariusz Kończal ,
,
Wymysłowo 11a,
89-200,
Szubin, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SZUBIN |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Kółkiem Rolniczym w Królikowie,
,
Królikowo ul. Słupowa 6,
89-200,
Szubin, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/01/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany umów dotyczą zwiększenia wynagrodzenia wykonawców wyłonionych z postepowania z części nr 1 i 3 zamówienia w części nr 1 z kwoty 87 048,00 zł brutto, do kwoty 130 572,00 brutto, w części nr 3 z kwoty 70 858,00 zł brutto na kwotę 106 288,20 zł brutto. Zakres zmian został określony w § 14 ust. 1 pkt.4 umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji umowy okazało się, że w połowie okresu tej realizacji w części 1 i 3 wartość wykonanych usług osiągnęła poziom ok. 90% wartości umów. Spowodowane jest to wyjątkowo niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w tym okresie . Z uwagi na zapewnienie ciągłości usług oraz w celu poprawy bezpieczeństwa w ruchu kołowym jak i pieszym w kolejnych zimowych miesiącach (luty, marzec, kwiecień), konieczne jest zwiększenie ilości usług w stosunku do szacowanych
i prognozowanych na etapie postępowania, co wymaga zawarcia stosownego aneksu do umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SZUBIN
- Przebudowa dróg gminnych w gminie Szubin - ul. Szkolnej w Królikowie oraz ul. Powstańców Wielkopolskich w Kołaczkowie, w tym dokumentacja.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Szubin
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.