eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › ZADANIE A"Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej" ZADANIE B"Dzieci się bawią"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500046251-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A: "Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej" ZADANIE B: "Dzieci się bawią" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21, 41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A: "Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej" ZADANIE B: "Dzieci się bawią"
Numer referencyjny ZP.WKM.271.4.73.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia obejmuje:. Zadanie A: "Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej", w tym: 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Przelotowej 193 w urządzenia zabawowe typu: "Statek" oraz "Huśtawka bocianie gniazdo", wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tymi urządzeniami. Zamówienie obejmuje również roboty ziemne polegające na niwelacji terenu oraz demontażu i utylizacji istniejących drewnianych urządzeń zabawowych. 2. Demontaż istniejącego ogrodzenie na placu zabaw przy ul. Przelotowej 125, a następnie montaż nowego ogrodzenia. Zadanie B: "Dzieci się bawią", w tym: 1. Doposażenie istniejącego placu zabaw przy ul. Świerkowej w urządzenie zabawowe linearne typu: "TRIGLAV" wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod tym urządzeniem. 2. Wykonanie alejki z kostki betonowej łączącej miejsce parkingowe z wejściem na teren siłowni i placu zabaw. 3. Przestawienie części istniejącego ogrodzenia oraz zamontowanie nowego ogrodzenie, tak, aby wygrodzić zamontowane urządzenie zabawowe. Uwaga: Wszelkie prace mają być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik do zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki. II. Wymagania ogólne dotyczące zadań: 1. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN - EN 1176 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne; - wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać stosowny certyfikat zgodności z normą PN - EN 1177 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny w kraju zrzeszonym w Unii Europejskiej, a w przypadku państw spoza Unii Europejskiej dokument/y równoważne. Ponadto wszelkie użyte nawierzchnie bezpieczne z mat przerostowych winny posiadać atest higieniczny PZH lub dokument równoważny. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia winny posiadać karty techniczne producenta urządzeń zabawowych lub inne dokumenty zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty zgodnie z wymogiem określonym w pkt. II.1. 2. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z urządzeń zabawowych (dot. zadania A - regulamin powinien określać zasady użytkowania wraz z informacją o zarządcy placu). 3.Na każdym urządzeniu winna znajdować się tabliczka znamionowa zawierająca informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie oraz określeniem przedziału wiekowego użytkownika. 4.Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 6.Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. III. Roboty należy zrealizować na podstawie: 1. Projektów technicznych oraz przedmiarów robót, 2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 3. Wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 4. Zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. IV. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. Nr 169, poz.1650 z późn. zm.) V. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w zaproszeniu - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zaproszeniu. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. VI. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3. Na wykonane roboty budowlane, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. VII. Ubezpieczenie: Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. VIII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 6 ust. 7-8 projektu umowy. IX. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. X. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8

Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111000-8,

34928200-0,

45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Zakres postępowania był już przedmiotem dwóch odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego: nr ZP.WKM.271.4.37.2017 - ogłoszenie o unieważnieniu postępowania zostało opublikowane w BZP 20.07.2017 pod nr 110418-2017 oraz ZP.WKM.271.4.56.2017- ogłoszenie o unieważnieniu postępowania zostało opublikowane w BZP 03.10.2017 pod nr 500037448-N-2017. Obydwa postępowania unieważnione zostały na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z powodu nie złożenia żadnej oferty. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym uzasadnione jest przeprowadzenie niniejszego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający przekaże wykonawcy, którym jest: COMES Sokołowscy Spółka Jawna, 26-500 Szydłowiec ul. Kościuszki 128A, zaproszenie do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia z wolnej ręki na zadanie: A: "Ogrodzenie placu zabaw przy ulicy Przelotowej"; B: "Dzieci się bawią". Firma specjalizuje się w kompleksowym wykonywaniu placów zabaw i ma zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

COMES Sokołowscy Spółka Jawna, sekretariat@comes.pl, ul. Kościuszki 128A, 26-500, Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.