To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-19
Ogłoszenie nr 500046113-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.
Gmina Łęka Opatowska: Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Łęce Opatowskiej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586843-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500033503-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łęka Opatowska, Krajowy numer identyfikacyjny 54117300000,
ul. ul. Akacjowa
4,
63645
Łęka Opatowska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-62 7814520, 7814536, e-mail
sekretariat@leka-opatowska.pl, faks
0-62 7814521.
Adres strony internetowej (url): www.leka-opatowska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Łęce Opatowskiej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPPG.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Łęce Opatowskiej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej " na odcinku od km 0+000 do 0+200 na działkach 426/6, 426/12, 426/18, 427, 428/5, 434. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej w tym: a) korytowanie pod konstrukcję jezdni o szer. 4,0 m oraz zjazdów, b) wykonanie podbudowy gr. 15 cm z chudego betonu oraz podbudowy gr. 23 cm z kamienia łamanego, c) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm d) wykonanie podbudowy gr. 15 cm z chudego betonu na zjazdach, e) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr.8 cm , f) montaż krawężników i oporników betonowych na ławie betonowej z oporem, g) oznakowanie włączenia drogi gminnej w drogę powiatową, h) montaż przepustu z rur PCV fi 400 mm dł. 10,0 m. 2) Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w tym: a) montaż rurociągu deszczowego fi 200 mm dł. 198,66 mb, b) montaż 8 szt. wpustów ulicznych i przykanalików z rur PCV fi 160 mm dł. 24,51 mb, c) montaż 1 szt. studni betonowych fi 1000 mm i 4 szt. studni PCV DN 425 mm, d) montaż osadnika piasku fi 1500 mm - 1 szt., e) wykonanie wylotu do rowu - 1 szt. wraz z umocnieniem skarp płytami ażurowymi na dł. 5,00 m. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawniania budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, odpowiedzialnych za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami Ustawy prawo budowlane, 2) zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (2 egzemplarze), 3) wykonania wszelkich badań i sprawdzeń, 4) wywozu odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289). 3. Parametry projektowe: 1) kategoria drogi - droga gminna - D, 2) kategoria ruchu - KR1, 3) obciążenie - 100kN/oś, 4) prędkość projektowa - 30 km/h, 5) przekrój poprzeczny - jednojezdniowy, 6) szerokość drogi - 4,00 m, 7) spadek poprzeczny: droga - 2,0% 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 1) Projekcie budowlanym, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiarze robót, sporządzony odrębnie dla branży drogowej i sanitarnej. 4) Zmianie części projektu z dnia 22.09.2017 UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
232993.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "INKADRO" Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286581.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75767,99 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Przebudowa dróg wewnętrznych
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.