eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscami postojowymi, powierzchniami utwardzonymi, placem zabaw, instalacją gazu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku przedszkola Nr 6 na działce nr ewid.574/11 przy ul. T. Króla 3 w Sandomierzu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500046082-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Sandomierz: Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscami postojowymi, powierzchniami utwardzonymi, placem zabaw, instalacją gazu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku przedszkola Nr 6 na działce nr ewid.574/11 przy ul. T. Króla 3 w Sandomierzu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Kompleksowy i wieloaspektowy rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Miasta Sandomierza

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556578-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500005543-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500036224-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscami postojowymi, powierzchniami utwardzonymi, placem zabaw, instalacją gazu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku przedszkola Nr 6 na działce nr ewid.574/11 przy ul. T. Króla 3 w Sandomierzu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Or.271.1.14.2017.JPA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscami postojowymi, powierzchniami utwardzonymi, placem zabaw, instalacją gazu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku przedszkola Nr 6 na działce nr ewid.574/11 przy ul. T. Króla 3 w Sandomierzu. Ww. zadanie realizowane będzie w ramach Projektu pn."Kompleksowy i wieloaspektowy rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Miasta Sandomierza", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi: - projekt budowlany wielobranżowy - projekt wykonawczy wielobranżowy - komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - komplet przedmiarów robót . Ogólny zakres objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: - budowę nowego budynku przedszkola Nr 6 przy ul. Tadeusza Króla 3. Budynek w technologii tradycyjnej jako dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Ściany budynku wykonane z pustaków ceramicznych z elementami żelbetowymi. Stropy budynku wykonane w technologii stropów gęsto żebrowych. Dach budynku dwuspadowy o konstrukcji drewnianej o nachyleniu połaci ok.8°. Powierzchnia zabudowy - 806,62 m² Powierzchnia użytkowa - 1496,56 m² Powierzchnia całkowita - 1613,24 m² Kubatura - 4489,68 m² Wysokość do okapu - 7,30 m Wysokość do kalenicy - 9,85 m - zagospodarowanie terenu wokół budynku przedszkola (ciągi komunikacyjne, miejsca parkingowe), w tym budowę nowego placu zabaw, - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, teletechnicznego, - usunięcie kolizji linii nN z nowym budynkiem przedszkola, - rozbiórkę starego i budowę nowego ogrodzenia działki przedszkola, - rozbiórka istniejącego budynku przedszkola, - wyposażenie nowo wybudowanego przedszkola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz przedmiary robót. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować jako materiały pomocnicze i informacyjne do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonać również wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protokoły, odbiory, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - wykonać również dokumentację odbiorową, tj. protokoły pomiarów i odbiorów, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, dokumenty gwarancyjne, itp., Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami (zgodnie z pkt. 13 ppkt 7-8 SIWZ oraz §28 wzoru umowy). Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II i III do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne, brukarskie, murarskie oraz wykończeniowe, - roboty związane z wykonaniem sieci i przyłączy zewnętrznych (kanalizacyjnych, elektrycznych wodociągowych i pozostałych niezbędnych do realizacji zadania), - roboty pomocnicze i porządkowe (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 24 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zadania, jednakże zastrzega się obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj.: - roboty ziemne - roboty konstrukcyjne ogólnobudowlane - roboty wykończeniowe. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zadania w zakresie pozostałych robót. - Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości robót objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji , wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia Projektu umowy - stanowiącego Rozdział III SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-2,

45111291-4,

45233250-6,

45342000-6,

37535200-9,

39000000-3,

45300000-0,

45310000-3,

45316100-6,

45330000-9,

45333000-0,

45331000-6,

45331100-7,

45231300-8,

45232140-5,

45231400-9,

32000000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/02/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót polegających na zmianie sposobu posadowienia budynku - zwiększenie wynagrodzenia o kwotę brutto 417 280,50 zł

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót polegających na zmianie sposobu posadowienia budynku - zwiększenie wynagrodzenia o kwotę brutto 417 280,50 zł

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót polegających na zmianie sposobu posadowienia budynku - zwiększenie wynagrodzenia o kwotę brutto 417 280,50 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót polegających na zmianie sposobu posadowienia budynku z ław fundamentowych na płytę fundamentową.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.