eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn."Przebudowa wałów rzeki Nowy Breń, lewy w km rzeki 8+000-10+950, prawy w km 7+181-11+778, gm. Czermin, Wadowice Górne, pow. mielecki" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500046071-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: "Przebudowa wałów rzeki Nowy Breń, lewy w km rzeki 8+000-10+950, prawy w km 7+181-11+778, gm. Czermin, Wadowice Górne, pow. mielecki" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544949-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004171-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 537 440, e-mail umowy@pzmiuw.pl, faks 178 536 421.
Adres strony internetowej (url): www.pzmiuw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: "Przebudowa wałów rzeki Nowy Breń, lewy w km rzeki 8+000-10+950, prawy w km 7+181-11+778, gm. Czermin, Wadowice Górne, pow. mielecki" wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NU.402.81.IM.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego. 2) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego. 3) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: I. PRACE PRZEDPROJEKTOWE 1. Wykonanie prac geodezyjno - pomiarowych. 2. Wykonanie badań geotechnicznych korpusu i podłoża istniejącego wału rzeki Nowy Breń. 3. Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych. 4. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego. 5. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 6. Opracowanie przyrodnicze. 7. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. II. PRACE PROJEKTOWE 1. Operat wodnoprawny. 2. Projekt budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu). Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej. 3. Projekt wykonawczy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenia, przełożenia, rozbiórki, demontaże, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót. Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji środowiskowej. 4. Przedmiar robót. Przedmiar robót (dla każdego projektu oddzielnie) - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy (dla każdego projektu oddzielnie) wraz z zestawieniem całkowitych kosztów- opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego projektu oddzielnie)- sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 7. Projekt zagospodarowania terenu - Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2134 z późn. zm.). 8. Projekt podziału nieruchomości w formie operatu, przedstawiający podział nieruchomości niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych. 9. Badanie stanu prawnego nieruchomości wchodzących w całości pod inwestycję. 10. Uzyskanie umów cywilno-prawnych. III. USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM 1. Uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 2. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego. 3. Uzyskanie ostatecznej decyzji o warunkach prowadzenia działań (o ile będzie wymagana). 4. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.). 5. Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba - w tym również pozwoleń/zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. IV. OPERATY SZACUNKOWE Z WYCENY NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH wchodzących w zakres inwestycji sporządzone odrębnie dla każdej działki ewidencyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 521544.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa "Bipromel" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Instalatorów 9
Kod pocztowy: 02-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 342616.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 342616.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 797532.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.