eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Budowa drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do osiedla gen. J. Bema)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500045638-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Gmina Sulechów: Budowa drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do osiedla gen. J. Bema)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509342-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do osiedla gen. J. Bema)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Zamówienie obejmuje budowę drogi na odcinku oznaczonym w projekcie budowla-nym numerem 2, od hm 2+17,11 do hm 3+35,15 wraz z oświetleniem ulicznym, w ramach realizacji zadania pn. "Budowa drogi ul. Wojska Polskiego w Sulechowie (do osiedla gen. J. Bema)". Długość przedmiotowego odcinka drogi wynosi 118 m, szerokość jezdni 6 m, szero-kość chodnika wraz ze ścieżką rowerową 2,5 m. Nawierzchnia jezdni - kostka bruko-wa betonowa gr. 8 cm koloru szarego, nawierzchnia chodnika z kostki brukowej beto-nowej bezfazowej gr. 8cm koloru szarego, nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm koloru grafitowego. Pomimo uwzględnienia w dokumentacji projektowej - projekcie wykonawczym, w części dotyczącej budowy oświetlenia drogowego lamp solarnych, w ofercie należy uwzględnić zamiennie 4 lampy hybrydowe tj. połączenie opraw LED i turbin wiatro-wych umieszczonych na słupach o wysokości 6 m; moc opraw oświetleniowych LED min. 50W. Parametry i wymagania dotyczące zamiennych opraw określone zostały w rozdziale IV siwz. 1.2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany zatwierdzony decyzją nr 396/14 Starosty Zielonogórskiego z dnia 30.04.2014 r., a także projekt wykonawczy oraz przedmiary robót, opracowane przez BGWprojekt z siedzibą w Sulechowie. 1.3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych posiadających dopuszczenie do stosowania w budownictwie, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. 1.4. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 1.5. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 3) wywiezienie wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z koryta - np. kruszywa łamanego, piasku i in. który określi inspektor nadzoru, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 4) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 5) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 6) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 7) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 8) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, chyba, że nie będzie możliwości dobrania krawężników łukowych o odpowiednim promieniu łuku, 9) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych, 10) konieczność częściowej przebudowy istniejących zjazdów o nawierzchni utwardzonej, w zakresie niezbędnym do dostosowania ich wysokości do zaprojektowanej niwelety drogi, 11) koszt nadzoru z ramienia Rejonu Dystrybucji Gazu Wolsztyn nad robotami w obrębie czynnych gazociągów o ciśnieniu do 0,5 MPa, zgodnie z uzgodnieniem nr TW-4274/DO-UZG-100261/2014 z dnia 22.01.2014 r., 12) wykonanie, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu: a) lekkiej płyty dynamicznej Ø 300 mm, w obrębie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, nie rza-dziej niż co ok. 20 metrów, b) VSS - min. 3 badania. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe sto-suje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamó-wienia. 1.7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.6. powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących za-trudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.6. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiąz-ków opisanych w ppkt 1.6. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.6. powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 1.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 1.10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 302178.28
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane "SPIDBUD" Daria Krawczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tłoki 1
Kod pocztowy: 64-200
Miejscowość: Wolsztyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 361962.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 361962.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 361962.54
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.