eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług w zakresie regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045481-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Świadczenie usług w zakresie regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578426-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

52/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. Regeneracja/naprawa polegać będzie na wymianie wszystkich zużytych elementów po uprzedniej ocenie ich zużycia do Stacji Obsługi Transportu usytuowanych w: - Radomiu przy ul. Energetyków 14; - Płocku przy ul. Kilińskiego 8; - Ostrołęce przy ul. Korczaka 16; - Siedlcach przy ul. Starowiejska 66; i obejmować będzie czynności: Lp. Nazwa czynności 1. planowanie głowicy + szczelność 2. spawanie głowicy 3. wymiana 1kpl. gniazd zaworowych (1 cylinder) 4. wymiana 1kpl. prowadnic zaworowych (1 cylinder) 5. obróbka 1kpl. gniazd zaworowych (1 cylinder) 6. szlifowanie 1kpl. zaworów (1 cylinder) 7. wstawianie tulei świecy zapłonowej 8. obróbka łoża wałka rozrządu i montaż wałka 9. zawór wydechowy (1szt.) 10. zawór ssący (1szt.) 11. prowadnica ssąca (1szt.) 12. prowadnica wydechowa (1szt.) 13. uszczelniacze zaworów (1kpl.) Przewidywana liczba usług 150 3.2. Wymagania ogólne: 1. ZAMAWIAJĄCY przewiduje regenerację/naprawę głowic silników pojazdów następujących marek: Alfa Romeo, Audi, Autosan, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen 2. W ramach przedmiotu zamówienia WYKONAWCA zobowiązuje się do: a) odbioru głowic oraz ich zwrotu po wykonanej usłudze do Stacji Obsługi Transportu KWP zs. w Radomiu usytuowanych w: - Radomiu przy ul. Energetyków 14; - Płocku przy ul. Kilińskiego 8; - Ostrołęce przy ul. Korczaka 16; - Siedlcach przy ul. Starowiejska 66; na swój koszt. b) przywrócenia regenerowanym/naprawianym głowicom silników pojazdów pierwotnych parametrów technicznych i własności użytkowych oferowanych przez producenta; c) zastosowania metod i technologii odpowiadających aktualnemu poziomowi techniki; d) oznaczenia regenerowanych/naprawianych głowic silników pojazdów w sposób umożliwiający identyfikacje zakładu dokonującego regeneracji/naprawy (np. oznaczenie trwałe lub plomba, przywieszka) wraz z numerem i datą wykonania usługi. 3. Regeneracja/naprawa polegać będzie na wymianie wszystkich zużytych elementów po uprzedniej ocenie ich zużycia. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na wykonane usługi udzielił gwarancji nie krótszej jednak niż 12 miesięcy od chwili odbioru części przez Zamawiającego. 5. Termin wykonania usługi przez Wykonawcę wynosi maksymalnie 5 dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia drogą elektroniczną lub faksem zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik do umowy. 6. Faktyczna ilość zleconych usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w załącznikach do umowy lub łączna wartość zamówienia będzie mniejsza od kwoty określonej w umowie jednak nie mniejszej niż 60% łącznej wartości umowy. 7. W przypadku braku możliwości technicznej lub zasadności ekonomicznej dla regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów, Wykonawca poinformuje o tym fakcie Zamawiającego w formie telefonicznej i pisemnej oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy tej części zamiennej. 8. W razie zaginięcia, utraty, dewastacji itp. części przekazanej do regeneracji/naprawy, Wykonawca zobowiązany jest do zwrócenia części lub zespołu tego samego typu i w stanie nie gorszym niż oddane do regeneracji/naprawy. 3.3. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonującej wskazane poniżej czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace dotyczące procesu regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów. W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 2. W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności wskazane w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji umowy ZAMAWIAJĄCY uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec WYKONAWCY odnośnie spełnienia przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. ZAMAWIAJĄCY uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów, 3) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? Oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy; ? Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ? Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; ? Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, WYKONAWCA zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa w ust. 1. 7. Z tytułu niespełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1, czynności ZAMAWIAJĄCY przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez WYKONAWCĘ kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej ZAMAWIAJĄCY wezwie wykonawcę stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez WYKONAWCĘ w wyznaczonym terminie żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie regeneracji/naprawy głowic silników pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8340.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moto Solid Plus Lucyna Batog
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chrząstów nr 45B
Kod pocztowy: 39-331
Miejscowość: Chorzelów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90958.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.