eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › KOSZENIE POBOCZY W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045387-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Bydgoszcz: KOSZENIE POBOCZY W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 60769 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 99868-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092356219, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOSZENIE POBOCZY W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-VII.272.1.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zakres robót obejmuje wykonanie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu bydgoskiego na łącznej powierzchni przeznaczonej do koszenia odpowiednio dla: Części 1 - Solec Kujawski, Białe Błota, Nowa Wieś Wielka - 173.245 m2, Części 2 - Koronowo - 260.720 m2, 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie dwukrotnie na całym zakresie oraz trzeci raz, w miarę potrzeb Zamawiającego, na całości zakresu lub wybranych odcinkach, w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty. Trzecie koszenie będzie realizowane opcjonalnie. Zamawiający nie może żądać wynagrodzenia poza podstawowy zakres wykonany. 3) Zakres usług w pasie drogowym dróg powiatowych obejmuje: - wykoszenie z poboczy pasa drogowego traw, chwastów w terminie zgodnym z umową oraz zgodnie z każdorazowymi wytycznymi, - wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. - koszenie poboczy z użyciem kosiarek bijakowych oraz ręczne na szerokości pasa drogowego określonej w Załączniku do Umowy - zakres usług i wg wskazań Zamawiającego; - ręczne koszenie w miejscach niedostępnych, tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych, terenu z barierami, drzewach itp. do wymaganej szerokości; - wykonanie zleconego zakresu koszenia w wymaganym terminie zgodnym z umową, po przekazaniu przez Zamawiającego zlecenia; - realizowanie usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego, ubranie pracowników w kamizelki ostrzegawcze oraz oznakowanie rejonu prowadzonych robót. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA! Niedopuszczalne jest wykonywanie prac przy użyciu kosiarek rotacyjnych. 4) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. po. 1502, z późn. zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.


II.4) Główny kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:

77312100-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji Przedmiotu Umowy ustala się do dnia 30.10.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty określonej w § 6 pkt. 4 Umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - obejmuje teren gmin: Solec Kujawski, Nowa Wieś Wielka, Białe Błota
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CLEAN-TEAM Łukasz Tataj, Paweł Stusiński spółka cywilna, biuro@porzadkiskierniwice.pl, ul. Mokra 11E, 96-100, Skierniewice, kraj/woj. łódzkie

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ROADBUD Roman Leniarski , , ul. Trzcińska 17/32, 96-100, Skierniewice, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 27719.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - obejmuje teren gminy Koronowo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CLEAN-TEAM Łukasz Tataj, Paweł Stusiński spółka cywilna, biuro@porzadkiskierniwice.pl, ul. Mokra 11E, 96-100, Skierniewice, kraj/woj. łódzkie

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ROADBUD Roman Leniarski, , ul. Trzcińska 17/32, 96-100, Skierniewice, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 36500.80 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/05/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. W treści umowy wprowadza się następujące zmiany: 1) §5 ust.1 umowy przyjmuje brzmienie: Wykonawca wykona przy udziale Podwykonawcy usługi stanowiące Przedmiot niniejszej Umowy w następującym zakresie: koszenie ponoczy. 2) § 5 ust. 5 umowy przyjmuje brzmienie: Zamawiający ustala, iż zapłata wynagrodzenia, na rzecz zgłoszonego Podwykonawcy, nastąpi na mocy cesji wierzytelności Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za wykonanie umowy na rzecz Podwykonawcy. 3) W § 5 dodaje się ust. 6 w brzmieniu: Podstawą bezpośredniej płatności dokonywanej przez Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy będzie faktura VAT lub rachunek Podwykonawcy, przedstawiona Zamawiającemu za pośrednictwem Wykonawcy, wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią protokołu odbioru przez Wykonawcę i Podwykonawcę wykonanych usług.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zapisem części IX pkt 5 ppkt. 3) SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu z dnia 04.04.2017 r., Zamawiający przewidział możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmian nieistotnych. Wykonawca pismem z dnia 29.05.2017 r. wystąpił do Zamawiającego z prośbą o wprowadzenie podwykonawcy i zaakceptowania formy rozliczeń w postaci cesji wierzytelności wynagrodzenia. Zamawiający zweryfikował przedłożoną umowę podwykonawczą uznając, iż nie ma przeciwwskazań do wyrażenia zgody wprowadzenia podwykonawcy i zaakceptowanie wnioskowanej formy rozliczenia wynagrodzenia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.