Ogłoszenie nr 500045242-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Radom: Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Posterunek Policji w Nowej Suchej adaptacja, modernizacja pomieszczeń OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379,
ul. 11 Listopada
37/59,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483453103, e-mail
monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks
483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Posterunek Policji w Nowej Suchej adaptacja, modernizacja pomieszczeń
Numer referencyjny
96/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Posterunek Policji w Nowej Suchej adaptacja, modernizacja pomieszczeń"
Adres obiektu którego dotyczy zamówienie:
Nowa Sucha nr 60C, Powiat Sochaczewski, woj. Mazowieckie
Nazwa i kody CPV:
3.1.Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV):
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego,
45000000-7 - Roboty budowlane,
45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji,
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane,
45262700-8 - Przebudowa budynków,
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz inne podobne roboty specjalistyczne,
45320000-6 - Roboty izolacyjne,
45321000-3 - Izolacja cieplna,
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach,
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne,
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania,
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
3.2. OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129 ),
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w
sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2012r., poz. 462,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (t.j. Dz.U. z 2015r.,poz. 1422)
- inwentaryzacja stanu istniejącego,
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie
Zakres robót
W zakres przedmiotowego zadania inwestycyjnego wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych i prac projektowych:
o Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych - adaptacja pomieszczeń i modernizacja obiektu.
o Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i pozwolenia na wykonanie robót budowlanych:
- roboty budowlane rozbiórkowe i demontażowe elementów obiektu i instalacji wewnętrznych, konstrukcyjne montażowe, wykończeniowe, likwidacja pomieszczeń w kondygnacji piwnic, montaż nowej stolarki PVC oraz nowej stolarki i ślusarki drzwiowej, modernizacja konstrukcji więźby drewnianej stropodachu, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, wykonanie nowego pokrycia dachowego,
- roboty instalacji elektrycznych (wymiana instalacji z uwagi na ich niezadowalający stan techniczny oraz niespełnienie obecnie obowiązujących wymagań - w wybranych pomieszczeniach),
- roboty instalacji sanitarnych (wymiana instalacji, urządzeń i armatury z uwagi na ich niezadowalający stan techniczny - w wybranych pomieszczeniach).
3.3.WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
Etap I:
a) opracowania dokumentacji projektowej, dokumentacja musi być przedstawiona do
akceptacji Zamawiającemu,
b) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń,
c) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej - projekt budowlany oraz projekty wykonawcze w 5 egz. - dokumentacja projektowa musi być przedstawiona Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację,
d) opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w 4 egz.
e) opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w 4 egz.
f) opracowania kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej - w 2 egz.
h) dokumentacja projektowo - kosztorysowa musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz
pisemne oświadczenie jednostki projektowej, że jest kompletna z punktu widzenia celu
jakiemu ma służyć i pozwala na realizacje zadania,
i) konsultowania przez projektanta z Zamawiającym na bieżąco rozwiązań projektowych w
trakcie realizacji projektu w tym dobór materiałów oraz technologii,
j) dokonanie wszelkich potrzebnych uzgodnień branżowych i administracyjnych,
k) przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich
podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu na prowadzenie robót, w
oparciu o obowiązujące przepisy,
Etap II:
l) realizacji robót w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację
projektową oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę,
ł) przedstawienie deklaracji właściwości użytkowych wyrobów budowlanych, materiałów, deklaracji, atestów, aprobat technicznych, koncesji i licencji wymaganych obowiązującymi przepisami itp.,
m) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
n) ustanowienie kierownika budowy,
o) przekazanie obiektu Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót określonych przedmiotowym zamówieniem i zdatnego do użytkowania,
p). przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD.
Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w dwóch egz. ) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na wykonawcy.
Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz
sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno
nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru
inwestorskiego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.
3.4.WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJACYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP
1.) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym , czyli pracowników wykonujących w tym zakresie prace fizyczne w szczególności z branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w całym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych branżach.
2.)W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt. 1.) Zamawiający w szczególności uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci:
a)Pisemnego oświadczenia w tym zakresie zawierającego w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
b)Potwierdzonych przez Wykonawcę lub podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/wym. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów o pracę powinna zastać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, numerów PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
c)Dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę ( wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które mogą przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
3.)Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie dowodów, o którym mowa w pkt. 2) będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w pkt. 1).
4. )Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt.1) zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie.
5.) Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w pkt.1 dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa w pkt. 2) złożonych w tym przypadku przez podwykonawcę. Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiającym o realizację przedmiotu zamówienia.
6.) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w niniejszym dziale osób do wykonywania czynności wskazanych w ust.1, jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w ust.1 jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawcę prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
8.) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w pkt. 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
9.)Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt. 1) nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizującego samodzielnie czynności objęte przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw.
10.)W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w pkt.2), Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 200,00 zł za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w pkt.2).
11.)Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy
Wykonawca przez okres co najmniej 1 miesiąca nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w pkt 1) i 2),
12.)Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem nieważności.
13.)Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez stronę dokonującą odstąpienia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie.
3.5 WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy ( Załącznik nr 3 do ZAPROSZENIA).
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy
i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy . Zamawiający wymaga od Wykonawcy informacji czy powierza podwykonawcy wykonanie zamówienia .
W przypadku powierzenia podwykonawcy wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga wskazanie zakresu jaki będzie realizował przy jego udziale zgodnie z zapisami w ZAPROSZENIU.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
45216111-5,
45220000-5,
45262700-8,
45260000-7,
45320000-6,
45321000-3,
45400000-1,
45300000-0,
45310000-3,
45330000-9,
45331100-7,
45331200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego Nr 81/17 nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
UZASADNIENIE PRAWNE:
art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2017r poz. 1579 tj.)tj.w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
F.H.U. SULMATEX Mariusz Sulma,
sulmatex6@wp.pl,
Balcerów 34,
96-100,
Skierniewice, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.