eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Końskie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500044866-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Gmina Końskie: Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Końskie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Końskie, Krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów 1, 26200 Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (url): www.umkonskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Końskie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP- 271.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości: 1. Budynki i lokale mieszkalne oraz tereny przyległe do nich stanowiące w 100% własność Gminy Końskie określone w załącznikiem Nr 1 do umowy. 2. Lokale użytkowe stanowiące w 100% własność Zamawiającego określone w załączniku Nr 2 do umowy. 3. Garaże z terenami pod garażami określone w załączniku Nr 3 do umowy. 4. Administrowanie gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi we wspólnotach mieszkaniowych określone w załączniku Nr 4 do umowy. Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających z przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (Dz. U. 2017. poz. 1529). Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do umowy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (powierzchni powyższych nieruchomości) określone są w załączniku Nr 1 do specyfikacji - Wzór umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich budynków i lokali mieszkalnych stanowiących 100% własność Gminy Końskie: 6 189,26 m² (186 lokali mieszkalnych zlokalizowanych w 27 budynkach), łączna powierzchnia terenów zielonych, na których znajdują się budynki będące 100% własnością Gminy Końskie: 16 230 m², łączna powierzchnia ternu utwardzonego: 3595 m², łączna powierzchnia lokali użytkowych: 682,46 m² (8 lokali użytkowych w 7 budynkach), łączna powierzchnia garaży: 185,38 m² (9 garaży), powierzchnia terenów pod garażami (zlokalizowanych przy 5 posesjach): 175,50 m², łączna powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych i użytkowych we wspólnotach mieszkaniowych: 9 830,05 m² (219 lokali mieszkalnych oraz 5 lokali użytkowych zlokalizowanych w 47 budynkach). Łączne ilości m² powierzchni użytkowej powyższych nieruchomości oraz terenów do nich przyległych stanowią podstawę do naliczenia wynagrodzenia. W przypadku ilościowej zmiany przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie, które będzie naliczone według obowiązującej jednostkowej stawki. Dane dodatkowe do Opisu przedmiotu zamówienia 1. Przeglądy okresowe budynków stanowiących 100 % własność Zamawiającego wykonuje na swój koszt Zarządca. 2. Przegląd kominiarski - 182 lokale mieszkalne + 4 pustostany + 7 lokali użytkowych 3. Przegląd gazowy - 186 lokali mieszkalnych + 7 lokali użytkowych 4. Czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 261 lokali mieszkalnych 5. Czyszczenie przewodów spalinowych -22 przewody spalinowe ( 2x na rok) 6. Czyszczenie przewodów dymowych - 57 lokali mieszkalnych (4x na rok) 7. Ilość wodomierzy do odczytu to: 79 szt. 8. Pogotowie techniczne Zarządca zobowiązany jest utrzymywać 24 godz. na dobę i przystępować niezwłocznie do zabezpieczenia awarii po otrzymaniu wiadomości od najemcy lub odpowiednich służb (maksymalny czas rozpoczęcia zabezpieczenia awarii nie może przekroczyć 2 godzin). Maksymalny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Pogotowie techniczne obejmuje również lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Koszt interwencji i zabezpieczania awarii ponosi Zarządca, a kosztem usunięcia awarii obciąża Zamawiającego. Zarządca zobowiązuje się zatrudnić na umowę o pracę 3 konserwatorów do obsługi pogotowia 9. Powierzchnia zieleni na działkach na których znajdują się budynki 100% wynosi ok. 16230 m², a terenu utwardzonego około 3595 m². 10. Obecnie Zarządca obsługuje 3 zbiorniki bezodpływowe na nieczystości ciekłe. Wykonawca zobowiązany jest nie dopuścić do ich przepełnienia, a Zamawiający pokrywa koszt wywozu. 11. Posiadaną dokumentację techniczną (w wersji papierowej) obecny Zarządca zobowiązany jest zgodne z umową przekazać w ciągu jednego miesiąca od protokolarnego przekazania Zamawiającemu. Obecny Zarządca przekaże w formie papierowej wykaz budynków wraz z danymi adresowymi, wykaz lokali wraz z ich najemcami i ilością osób uprawnionych do zamieszkania, wykaz naliczeń czynszów i opłat dodatkowych wraz z ich saldami, wykaz prowadzonych postępowań sądowych . 12. Zarządca przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych podejmie środki zabezpieczające zbiór danych osobowych, o których mowa w art. 36-39 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016. poz. 922) oraz spełni wymagania określone w przepisach, o których mowa w art. 39a w/w ustawy. 13. Miesięczne stawki za 1m² zarządzanych i administrowanych lokali mieszkalnych, użytkowych oraz garaży i terenów pod garażami, oraz administrowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi we wspólnotach mieszkaniowych należy podać według poniższego wzoru: a) stawka /brutto/ za zarządzanie lokalami mieszkalnymi (100% własność) .............zł/m², b) stawka /brutto/ za zarządzanie lokalami użytkowymi (100% własność) .............zł/m², c) stawka /brutto/ za zarządzanie garażami ........... zł/m², d) stawka /brutto/ za zarządzanie terenami pod garażami ............ zł/m², e) stawka /brutto/ za administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi we wspólnotach mieszkaniowych ......... zł/m². Powyższe stawki powinny zawierać koszty zarządzania, eksploatacji oraz napraw bieżących skalkulowane łącznie w zależności od rodzaju zarządzanych i administrowanych nieruchomości. 14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt 15 SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1? ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2016. poz.1666) , zostały zatrudnione przez zarządcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zarządca lub jego podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby. ?art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 15 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez zarządcę lub jego podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - obsługa administracyjna budynków i mieszkańców, - obsługa budynków i mieszkańców w zakresie bieżącej konserwacji, - obsługa kasy, - obsługa Punktu Obsługi Klienta, - czynności związane z utrzymaniem nieruchomości tj. sprzątanie budynków, zamiatanie chodników, - utrzymanie pogotowia elektrycznego, wod. - kan., c.o., i gazowego 24h na dobę . Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez zarządcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób a) Zarządca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych tj. oświadczenia, że osoby wykonujące czynności, o których mowa powyżej, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt 15 a) SIWZ zarządca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 10000,00 PLN.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 311603.39
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp ka- z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 3
Kod pocztowy: 26-200
Miejscowość: Końskie
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199982.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199982.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294906.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.