eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-17

Ogłoszenie nr 500044622-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.

Miasto Białystok: Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562857-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Białystok, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, NIP: 542-030-46-37, REGON: 000515000
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku, ul. Młynowa 52/1, 15-950 Białystok, NIP: 542-020-01-22, REGON: 050207647, KRS: 0000024985


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 000515000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Miasto Białystok każdorazowa określi zakres prac, termin realizacji oraz ilość urządzeń przeznaczonych do remontów. Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. akceptują zakres prac wskazanych przez Miasto Białystok. Miasto Białystok i Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. wspólnie dokonują odbioru zleconych prac.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM-IV.271.14.2017.PR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni). 2. Zakres prac obejmuje: 1) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnej na połączeniu włazu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) (szacunkowa ilość - 100 sztuk), 2) regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnej na połączeniu włazu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6) ) (szacunkowa ilość - 100 sztuk), 3) naprawa studni kanalizacyjnej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) (szacunkowa ilość - 30 sztuk), 4) naprawa studni kanalizacyjnej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6) (szacunkowa ilość - 30 sztuk), 5) regulacja wysokościowa kratki ściekowej na połączeniu wpustu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) (szacunkowa ilość - 100 sztuk), 6) regulacja wysokościowa kratki ściekowej na połączeniu wpustu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6) (szacunkowa ilość - 100 sztuk), 7) naprawa kratki ściekowej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem studni z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2) (szacunkowa ilość - 30 sztuk), 8) naprawa kratki ściekowej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem studni z odbudową jezdni (konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6) (szacunkowa ilość - 30 sztuk), 9) naprawa poprzez uszczelnienie połączeń sąsiadujących ze sobą kręgów betonowych oraz połączeń kręgu betonowego studni z rurą kanalizacyjną - (szacunkowa ilość - 414mb) 10) wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego (D400) - koszt materiału i dostawy (szacunkowa ilość - 187 sztuk) 11) wymiana wpustu ulicznego żeliwnego typu ciężkiego (D400) - koszt materiału i dostawy (szacunkowa ilość - 180 sztuk) 12) wymiana płyty pokrywowej - koszt materiału i dostawy - szacunkowa ilość (20 sztuk) 13) wymiana pierścienia odciążającego - koszt materiału i dostawy - szacunkowa ilość (20 sztuk) 14) dodatkowy remont cząstkowy nawierzchni jezdni dookoła studni kanalizacyjnej - śr. gr. 6 cm (szacunkowa ilość - 400 m2) Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz zgodnie z asortymentem i ilościami robót określonymi w przedmiarze robót. 3. Postanowienia ogólne: 1) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej i pełnej gotowości realizacji prac wynikających z zakresu umowy i gotowości przystąpienia do wykonania robót zleconych przez Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty otrzymania protokołu konieczności. 2) Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz ilość urządzeń kanalizacyjnych przeznaczonych do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminu może nastąpić jedynie za potwierdzoną zgodą Zamawiającego. 3) Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.Nr.177 z 2003 r. poz. 1729), a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 4) Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy i przedstawiciela Wodociągów Białostockich sp. z o. o. (Współzamawiającego po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. 5) Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 6) Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony oraz przedstawiciela Wodociągów Białostockich sp. z o. o. 7) Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT odrębnie dla Zamawiającego w zakresie remontu studzienek kanalizacji deszczowej stanowiących własność Zamawiającego i dla Wodociągów Białostockich sp. z o. o. (Współzamawiającego) w zakresie remontu studzienek kanalizacji sanitarnej stanowiących własność Współzamawiającego. 8) Wykonawca zapewnia materiały do remontu tj. beton asfaltowy, beton zwykły i hydrotechniczny, zaprawę szybkowiążącą, elementy betonowe prefabrykowane i żeliwne urządzeń kanalizacyjnych oraz materiały pomocnicze, spełniające wymogi zawarte w SST. 9) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzorującemu do akceptacji. 10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi do akceptacji inspektorowi nadzorującemu recepty laboratoryjne składu mieszanek mineralno - bitumicznych do wbudowania w nawierzchnię drogi o odpowiedniej kategorii ruchu. 11) Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych stanowiących część przedmiotu zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 12) Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania (ekstrakcje); jeżeli produkcja masy i remont odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania. 13) Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 14) Zamawiający zastrzega do wykonania przez Wykonawcę roboty związane z naprawą i regulacją wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej zgodnie z SST, natomiast prace związane z ułożeniem mieszanek mineralno-asfaltowych i odbudową nawierzchni wokół remontowanych urządzeń mogą być zlecane podwykonawcom. 15) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy. 16) Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia określonych w pkt 2 w ramach wynagrodzenia umownego. Zmiana ilości zamawianych robót nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie będzie stanowiła zmiany umowy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. 5. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3-letniej gwarancji na prace objęte zakresem zamówienia, licząc od daty odbioru zleconych robót. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Kryteria i tryb oceny ofert". 8. W przypadku, gdy w SST zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SST. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SST, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 45233142 - 2 Roboty w zakresie naprawy dróg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 869756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@mpo.bialystok.pl
Adres pocztowy: ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok
Kod pocztowy: 15-950
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 999991.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 999991,81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1602980.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.