eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Budowa i przebudowa Placu Straży, ul. Górnej i ul. Krakowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja centrum Sulejowa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500044537-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Gmina Sulejów: Budowa i przebudowa Placu Straży, ul. Górnej i ul. Krakowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja centrum Sulejowa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636786-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i przebudowa Placu Straży, ul. Górnej i ul. Krakowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja centrum Sulejowa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.35.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa Placu Straży, ulicy Górnej i ulicy Krakowskiej w Sulejowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja centrum Sulejowa", na działkach nr ewid. 355, 353/3, 370, 356/9, 356/7, 361/2, 361/1, 362, 361/3, 356/8, 356/5, 356/4, 357/1, 141, 35; obręb 8 - miasto Sulejów oraz dz. nr 1/4, 1/3, 1/2, 1/1, 1/20; obręb 17. Realizacja inwestycji została podzielona na etapy, przedmiotem zamówienia jest realizacja ETAPU 1, ETAPU 2A i ETAPU 2B, których to zakres został przedstawiony na załączniku graficznym nr 1. 2. Budowa i przebudowa Placu Straży, ulicy Górnej i ulicy Krakowskiej ETAP 1, ETAP 2A i ETAP 2B obejmuje: * przebudowę Placu Straży, ulicy Górnej i ulicy Krakowskiej (dawniej Podkurnędz) w zakresie wymiany nawierzchni, zmiany układu komunikacyjnego, poszerzenia jezdni; * budowę i przebudowę ciągów pieszych i pieszo - jezdnych; * przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych do nieruchomości przylegających do Placu Straży, ulicy Górnej i ulicy Krakowskiej; * budowę parkingów i zatok parkingowych; * zagospodarowanie terenów zieleni; * budowę sieci kanalizacji deszczowej; * budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; * budowę niezbędnej infrastruktury technicznej. Zakres przedmiotu zamówienia z podziałem na branże. I. Architektoniczno - konstrukcyjna (wraz z małą architekturą). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowę i wymianę nawierzchni istniejącego Placu Straży; 2. Przebudowę, budowę murów oporowych,; 3. Przebudowę istniejących schodów terenowych; 4. Dostawę wraz z montażem wiaty przystankowej; 5. Likwidację istniejącej toalety publicznej; 6. Budowę murków po zachodniej stronie Placu Straży, pełniących funkcje siedziska i donicy; 7. Wykonanie elementów małej architektury tj.: ławek wolnostojących z donicami, koszy na odpady, ławek podwójnych (dwustopniowych), ławek z oparciem na murku, krat pod drzewa oraz stalowych demontowalnych słupków uniemożliwiających wjazd na centralna część Placu Straży. Uwaga: Dotyczy centralnej części Placu Straży: wszędzie, gdzie w projekcie jest mowa o płytach granitowych (50x100cm) - należy przez to rozumieć jasnoszarą ciętą i płomieniowaną płytę granitową, o wytrzymałości na zginanie na poziomie min. 15MPa, pozostałe parametry zgodnie z projektami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania fontanny posadzkowej wraz z infrastrukturą techniczną. II. Drogowa. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowę ul. Górnej od km 0+014,00 do km 0+197,69 (dł. 183,69mb) wraz z chodnikami; 2. Przebudowę ul. Krakowskiej od km 0+000,00 do km 0+247,16 (247,16mb) wraz z chodnikami; 3. Budowę zatoki postojowej dla samochodów osobowych wzdłuż ul. Krakowskiej (20 miejsc postojowych); 4. Budowę zatoki postojowej wzdłuż "łącznika" (między ul. Górną i ul. Krakowską), składającej się z 8 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych; 5. Przebudowę 4 zjazdów wzdłuż ul. Górnej, w tym 1 zjazd publiczny; 6. Przebudowę 6 zjazdów wzdłuż ul. Krakowskiej. 7. Odtworzenie nawierzchni wzdłuż wykonanego odcinka wodociągu w ul. Górnej (na odcinku od skrzyżowania z ul. Częstochowską do wysokości działki nr ewid. 286). Uwaga: Dotyczy ciągów pieszych: wszędzie, gdzie w projekcie jest mowa o kostce granitowej - należy przez to rozumieć jasnoszarą, ciętą i płomieniowaną kostkę granitową, o wytrzymałości na ściskanie na poziomie min. 190 MPa, pozostałe parametry zgodnie z projektami wykonawczymi. Dotyczy ciągów komunikacji kołowej (jezdnie, zjazdy) : wszędzie, gdzie w projekcie jest mowa o kostce granitowej - należy przez to rozumieć ciemnoszarą, ciętą i płomieniowaną kostkę granitową, o wytrzymałości na ściskanie na poziomie min. 190 MPa, pozostałe parametry zgodnie z projektami wykonawczymi. Nawierzchnie zjazdów, w ciągach chodników z kostki brukowej należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego, na całej szerokości zjazdu. III. Sanitarna Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Budowę, rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej PVC ?110mm wraz z niezbędną armaturą w ul. Częstochowskiej i Podkurnędz w okolicach Placu Straży oraz przepięciem istniejących przyłączy do nowego odcinka sieci wodociągowej, w tym przepięciem do istniejącego (nowo wybudowanego) odcinka wodociągu w ul. Górnej. 2. Rozbudowę odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w Placu Straży, ul. Górnej i ul. Podkurnędz wraz z przyłączeniem nieruchomości do nowego odcinaka sieci kanalizacji sanitarnej; Powyższy zakres wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym "Projekt budowy i rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej rozdzielczej w ramach rewitalizacji placu straży w Sulejowie", STWiORB oraz przedmiarami. Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje budowy odcinka wodociągu w ul. Górnej 3. Budowę kanalizacji deszczowej; 4. Przebudowę odcinka sieci i przyłącza wodociągowego w północnej części Placu Straży; 5. Budowę odcinka przyłącza wodociągowego do projektowanego budynku; 6. Budowę odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku; Powyższy zakres wykonać z zgodnie z projektem przebudowy sieci zawartym w projekcie wykonawczym "Budowa i przebudowa Placu Straży, ul. Górnej i ul. Krakowskiej w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja Centrum Sulejowa". IV. Zieleń Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Posadzenie 13 sztuk drzew; 2. Przesadzenie 3 sztuk drzew kolidujących z projektowanym chodnikiem; 3. Rekultywację trawnika ok. 50m² oraz wykonanie trawników parkowych siewem ok. 900m². UWAGI: - materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - w trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji oraz zabezpieczyć teren, co uniemożliwi wejście na plac budowy osobom trzecim. - wszystkie urządzenia, elementy budowlane wskazane w dokumentacji projektowo - kosztorysowej są jedynie urządzeniami przykładowymi i poglądowymi. - w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objęty niniejszym postępowaniem opisany jest w dokumentacji projektowej, na którą składa się: projekt budowlany zatwierdzony pozwoleniem na budowę oraz projekty wykonawcze, przedmiary oraz STWiORB (dla wszystkich branż). Podstawą do wyceny zadania są warunki techniczne oraz projekt budowlany i projekty wykonawcze, a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, obowiązującym prawem i normami. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót, w celu uniknięcia rozbieżności oraz porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 3. Obowiązki Wykonawcy. 3.1 Dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego - kosztorys nie będzie podlegał ocenie, lecz będzie jedynie dokumentem poglądowym. 3.2 Przed podpisaniem umowy na realizacje przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania. 3.3 Wykonawca na podstawie otrzymanego od Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas budowy, na własny koszt oznakuje i zabezpieczy roboty (dotyczy to wejścia w pas drogowy np. z przyłączami) oraz uzyska decyzję na zajęcie pasa drogowego i odtworzenia terenu pasa drogowego do stanu pierwotnego oraz terenów przyległych po zakończonych robotach. 3.4 Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geologiczną, geodezyjną i wykonana inwentaryzację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót wraz z zestawieniem ilości wbudowanych materiałów. 3.5 W przypadku gdy wykonywane będą wykopy lub warstwy konstrukcyjne wymagające odpowiedniego zagęszczenia, Wykonawca wykonanie badań zagęszczenia gruntu warstw zasypki piaskowej w wykopach oraz warstw konstrukcyjnych (dotyczy to warstw wykonanych z pisaku) pod parkingami i drogami - wskaźnik zagęszczenia Is = 1,00, a pod ciągami pieszymi wskaźnik zagęszczenia Is = 0,97. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wytycznych, wymogów i warunków zarówno technicznych jak i formalnoprawnych, na co uzyska od Zamawiającego stosowne pełnomocnictwo, zawartych w następujących dokumentach: - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego Nr 534/2017 z dnia 10.08.2017 r. pozwolenia na budowę; - Uzgodnienie Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak: BD.7121.124.2017.RR z dnia 09.10.2017 r. zatwierdzające w części czasowa organizacje ruchu; - Uzgodnienie Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak: BD.7121.123.2017.RR z dnia 09.10.2017 r. zatwierdzające w części stałą organizacje ruchu; - Decyzja Starosty Powiatu Piotrkowskiego znak: RS.6341.2.12.2017.JK z dnia 13.07.2017 r. pozwolenie wodnoprawne; - Uzgodnienie Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb. znak: ZDP-DP-I.2.2152.8.2017 z dnia 27.04.2017 r.; - Decyzja Marszałka Województwa Łódzkiego Nr DU/5/2017 z dnia 07.06.2017 r.; - Decyzja Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Tryb. znak: ZDP-DP-I.4322.23.2017 z dnia 27.04.2017 r.; - Warunki techniczne wydane przez Orange Polska z dnia 02.01.2017 r.; - Protokołu z narady koordynacyjnej z dnia 09.02.2017 r. 3.7 Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały, karty gwarancyjne na wbudowane urządzenia i materiały, instrukcje i karty techniczne na wbudowane urządzenia i materiały; - badania wskaźnika zagęszczenia gruntu wykonane metodą Proctora; - wyniki z badań wytrzymałości na ściskanie dla kostki granitowej oraz wytrzymałości na zginanie dla płyt granitowych; - badania laboratoryjne kruszywa i innych materiałów budowlanych użytego przy realizacji zamówienia; - dokumentację fotograficzną w formie elektronicznej i papierowej z przebiegu realizacji zadania; - zakres rzeczowy wykonanych robót potwierdzony przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego wraz ze szczegółowym podaniem ilości wbudowanych materiałów. - wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń; - oryginały dzienników budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru inwestorskiego i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - oświadczenie Kierownika budowy i Inspektora nadzoru inwestorskiego, o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję pozwolenia na użytkowanie. 3.9 Po zakończeniu robót budowlanych, przygotowanie dokumentów oraz złożenie ich w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231300-8, 45232400-6, 45233142-6, 45332300-6, 45332200-5, 45100000-8, 45400000-1, 45233123-7, 45233200-1, 45310000-3, 45220000-5, 45112711-2, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3717470.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polskie Surowce Skalne Sp. z o.o. Grupa Budowlana
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 1D
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Bielany Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920243.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920243.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5604781.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.