To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-17
Ogłoszenie nr 500044352-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza: zakup sprzętu komputerowego w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583327-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, Krajowy numer identyfikacyjny 5058045800000,
ul. pl. dr Zygmunta Brodowicza
1,
16070
Choroszcz, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 7191091 w. 404, e-mail
joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl, faks
857 191 405.
Adres strony internetowej (url): www.sppchoroszcz.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup sprzętu komputerowego w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP 3820 - 18/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania, parametry techniczne, warunki oraz okres trwania gwarancji zamawianego asortymentu, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie - Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ producenta, modelu wraz z numerem katalogowym (jeżeli taki numer istnieje) każdej oferowanej pozycji asortymentowej, w sposób umożliwiający zidentyfikowanie wymaganych parametrów technicznych przez Zamawiającego w okresie związania ofertą (np. możliwość uzyskania przedmiotowych informacji ze wskazanej przez Wykonawcę strony internetowej). W przypadku braku możliwości potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, w sposób opisany w zdaniu poprzednim, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających te parametry w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca dołączy te dokumenty do oferty. Nie wskazanie przez Wykonawcę wyżej wymienionych informacji w stosunku do oferowanych pozycji asortymentowych lub nieposiadanie jakiegokolwiek parametru przez zaoferowany asortyment daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadał deklarację CE. Do każdego urządzenia musi być dostarczona dokumentacja w wersji elektronicznej w języku polskim (jeżeli producent nie przewidział dokumentacji w języku polskim Zamawiający dopuszcza dokumentację w języku angielskim). Zamawiający w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ określił minimalne okresy gwarancji dla poszczególnych pozycji asortymentowych, które liczone będą od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag. Zamawiający ma prawo bez utraty praw gwarancyjnych, na rozbudowę sprzętu w zakresie przewidzianym przez producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30231300-0
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30234000-8, 30237200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup sprzętu komputerowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154471.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
197475.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na "Osiedlu Gaj" w Choroszczy - etap I
- DZIERŻAWA ANALIZATORÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOCHEMICZNYCH, WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
- Dostawa wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Ułęż
- Doposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia dodatkowych zajęć dla uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły, w tym pomoce do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.