eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w sytuacjach awaryjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-28

Ogłoszenie nr 500044182-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.

Chorzów: Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w sytuacjach awaryjnych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek 1, 41500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 165 000, e-mail bzp@chorzow.eu, faks 32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url): www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w sytuacjach awaryjnych
Numer referencyjny RZP.271.246.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy zwiększeń obszarów do sprzątania w związku z dłuższą nieobecnością pracowników UM sprzątających biura w Urzędzie Miasta np. w wyniku dłuższego urlopu wypoczynkowego lub długotrwałego zwolnienia chorobowego. Wykonanie usługi polega na codziennym utrzymaniu czystości w biurach od poniedziałku do piątku, przy użyciu personelu, środków i sprzętu wykonawcy. Obszar (od ok. 500 - 1000 m2 codziennego sprzątania) i terminy wykonywania usługi będą przekazywane Wykonawcy na bieżąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do umowy.

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9

Dodatkowe kody CPV:

90919200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16260.16
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przewidział w ogłoszeniu i w SIWZ dla zamówienia podstawowego z nazwie" USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH URZĘDU MIASTA W CHORZOWIE WRAZ Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI TERENU PRZYLEGŁEGO DO BUDYNKU PRZY UL. SOBIESKIEGO 3 W CHORZOWIE" możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usługi polegającej na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego m.in. na zastępowaniu sprzątaczek Zamawiającego w przypadku, gdy obsada będzie niewystarczająca, w przypadku nierozstrzygnięcia kolejnego przetargu, w przypadku konieczności sprzątania dodatkowych pomieszczeń lub obiektów, itp. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i jest zgodne z jego przedmiotem, a jego wartość nie przekracza 10 % wartości zamówienia podstawowego. Nie minął okres trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.