Ogłoszenie nr 500044052-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.
Powiatowy Urząd Pracy: Przeprowadzenie kursu pn. "Kadry-płace"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny Projekt: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy w powiecie poznańskim III
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 63969471700000,
ul. ul. Czarnieckiego
9,
61538
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8345640, 8345688, e-mail
dorota.kaczmarek@pup.poznan.pl, faks
618 339 808.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursu pn. "Kadry-płace"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PUP-XII/2.2623/00001/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu kursu pn. "Kadry-płace" dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych. Zamawiający planuje uruchomić kurs w październiku 2017 roku. Kurs powinien zostać przeprowadzony do końca października 2017 roku. Na kurs skierowane będą osoby bezrobotne lub/i poszukujące pracy zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu, legitymujące się co najmniej wykształceniem średnim (preferowane będą osoby z wykształceniem o profilu ekonomicznym), deklarujące podstawową umiejętność obsługi komputera. Zamawiający wymaga, aby kurs obejmował 200 godzin lekcyjnych zajęć, realizowanych najwcześniej od godziny 8.00 do godziny 18.00, w wymiarze maksymalnie 10 godzin lekcyjnych dziennie, a program uwzględniał wiedzę i umiejętności w zakresie: prowadzenia dokumentacji kadr, płac i ubezpieczeń, rozliczeń z ZUS i US, w tym przy wykorzystaniu programów komputerowych (m.in. programu Płatnik, Symfonia moduł - kadry i płace oraz moduł - finanse i księgowość), prawa pracy, zarządzania personelem, w tym 60 godzin lekcyjnych praktyki zawodowej we wskazanym zakresie, na terenie zakładów pracy. Zamawiający oczekuje, aby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności/kompetencje, w warunkach pozwalających na zachowanie obiektywizmu procesu egzaminowania. Zamawiający informuje, że kurs będzie w 100% finansowany ze środków publicznych. Istotnym warunkiem zamówienia jest: o prowadzenie zajęć codziennie w dni robocze, najwcześniej od godziny 8.00 do godziny 18.00, maksymalnie 10 godzin lekcyjnych dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo (zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), o rozpoczęcie kursu w terminie maksymalnie 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie, o prowadzenie zajęć teoretycznych na terenie miasta Poznania, o zorganizowanie praktyki u pracodawców (na terenie Poznania lub powiatu poznańskiego) o zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu materiałów szkoleniowych zgodnych z zakresem tematycznym kursu w formie papierowej i/lub elektronicznej, o zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi kursu odpowiednich artykułów biurowych, o zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników kursów (w ilości minimum 0,5 l na osobę na dzień), o umożliwienie każdemu uczestnikowi praktycznego wykonywania prac będących przedmiotem kursu, o umożliwienie uczestnikom kursu, w trakcie jego trwania, indywidualnych konsultacji z prowadzącymi w zakresie merytorycznym objętym przedmiotem szkolenia, o zapewnienie samodzielnego stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika kursu, o przeprowadzenie egzaminu weryfikującego uzyskanie umiejętności/kompetencje w warunkach pozwalających na zachowanie obiektywizmu procesu egzaminowania, o wydanie uczestnikom dokumentów o ukończeniu kursu zgodnych z obowiązującymi przepisami, tj. z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 roku poz. 667) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie lub zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 roku poz. 622), w przypadku osób kierowanych na kurs w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - wydanie dyplomu lub certyfikatu zawierającego logo Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, logo Unii Europejskiej i informacje, że projekt jest dofinansowany z Funduszy Europejskich (wzór oznakowania dokumentu dostępny w PUP).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "Kujawiak" Robert Staluszka Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający przewidział zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Aktualnie prowadzone postępowanie dotyczy przedmiotu zgodnego z zamówieniem podstawowym, a jego wartość nie przekracza 50%.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1b)
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursów zawodowych dla uczniów - uczestników projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.