To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-16
Ogłoszenie nr 500043970-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny: Dostawa kserokopiarek monochromatycznych i skanerów na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562234-N2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500010432-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300161,
ul. ul. Szafera
10,
71245
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 698 400, e-mail
malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl, faks
914 394 763.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kserokopiarek monochromatycznych i skanerów na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR16.2610.3.MZP.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 sztuk monochromatycznych kserokopiarek A3 wraz z ich uruchomieniem oraz 18 sztuk skanerów zwanych dalej sprzętem, o parametrach technicznych określonych w pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2.Dostawa sprzętu wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i uruchomieniem kserokopiarek ma nastąpić w lokalizacjach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do umów sporządzonych wg załącznika nr 6.1 do SIWZ oraz załącznika nr 6.2 do SIWZ. 3.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych sprzętu zostały określone w pkt 6 rozdział III SIWZ oraz w załączniku nr 2 do umów jw. Sprzęt winien być wyrobem finalnym, fabrycznie nowym beż śladów używania lub uszkodzenia. 4.Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa 11 szt. kserokopiarek A3 wraz z uruchomieniem - miejsce dostawy Zachodniopomorski Oddział Regionalny i 10 podległych Biur Powiatowych ARiMR Zadanie nr 2 - dostawa 18 szt. skanerów - miejsce dostawy Zachodniopomorski Oddział Regionalny ARiMR (skanery przeznaczone są po 1 szt dla każdego z 18 Biur Powiatowych na terenie województwa zachodniopomorskiego) 5.Wymagania ogólne potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy zadania nr 1 i nr 2: a)wszystkie urządzenia muszą posiadać deklarację CE potwierdzającą zgodność produktu z dyrektywami UE b)wszystkie urządzenia muszą być zgodne z normą Energy Star, c)Zamawiający wymaga, zaoferowania kserokopiarek oraz skanerów jednego modelu pochodzące od jednego producenta. 6.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a)udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy, oraz na dostarczony startowy komplet materiałów eksploatacyjnych - w zadaniu nr 1 na warunkach określonych w § 4 projektu umowy stanowiących załącznik nr 6.1 -6.2 do SIWZ b)wykonywania w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnego usunięcia wad, usterek i nieprawidłowości w działaniu sprzętu w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; usługi gwarancyjne będą realizowane w miejscach lokalizacji dostaw sprzętu; warunki udzielenia gwarancji określone przez Zamawiającego wskazano w § 4 projektu umowy, 6.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia zawarte są w umowach sporządzonych wg załączników nr 6.1 -6.2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30121200-5
Dodatkowe kody CPV: 30216110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek monochromatycznych na potrzeby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136675.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DIP" Elżbieta Dziakiewicz, Jerzy Dziakiewicz, Marek Pietkiewicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115816.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa skanerów na potrzeby podległych Biur Powiatowych Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31158.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAND Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29224.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana systemu odbojowego na nabrzeżu niskim na Falochronie Wschodnim (osłonowym) w Świnoujściu
- Usługa wycinki i pielęgnacji drzew na terenie ośrodków wypoczynkowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie mieszczących się w Dziwnowie i Łukęcinie
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Kanałowej 27 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia obsługi medycznej dla funkcjonariuszy Policji garnizonu zachodniopomorskiego
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla USK-2 w Szczecinie.
- Remont holu na parterze w obiekcie dydaktycznym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Henryka Pobożnego 11 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.