eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadaniazad. 1Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 "Przystań", dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-16

Ogłoszenie nr 500043759-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.

Miasto Rybnik: Roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 "Przystań", dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586100-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 "Przystań", dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.126.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 "Przystań", dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, odrębnie dla każdego z w/w zadań, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót dotyczący wszystkich zadań: - montaż rusztowań elewacyjnych, - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej na czas wykonywania robót przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, - demontaż tablic informacyjnych, elementów identyfikujących, opraw oświetleniowych, kamer, przycisków dzwonków itp. - demontaż krat okiennych i podokienników, - odbicie zmurszałych i głuchych tynków wraz z ich uzupełnieniem, - montaż nowych podokienników, - zagruntowanie i sprawdzenie przyczepności podłoża, - wykonanie izolacji termicznej ścian i ościeży z zachowaniem reżimu wybranej technologii, - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej, - montaż nowych krat okiennych, - montaż zdemontowanych wcześniej tablic informacyjnych, elementów identyfikujących, opraw oświetleniowych, kamer, przycisków dzwonków itp. - demontaż rusztowań, - rozbiórka nawierzchni przylegającej do cokołu, - uzupełnienie izolacji termicznej i wyprawy elewacyjnej do głębokości co najmniej 0,1 m poniżej terenu, - odtworzenie nawierzchni. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie roboty elewacyjne i nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, w tym w zakresie ich dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - naprawa / uzupełnienie tynków, - wymiana podokienników, - wykonanie izolacji termicznej, - wykonanie wyprawy tynkarskiej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45320000-6, 45261210-9, 45233200-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior
Email wykonawcy: m.malczyk.prb@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 113a
Kod pocztowy: 44-203
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119374.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119374.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119374.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 "Przystań", dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegających odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. w związku z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, których mowa w art. 93 ust. 1. Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na to, że była to jedyna oferta złożona w postępowaniu, Zamawiający nie ma możliwości wyboru kolejnej oferty, tym samym jest zobowiązany unieważnić postępowanie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121950.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior
Email wykonawcy: m.malczyk.prb@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 113a
Kod pocztowy: 44-203
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183577.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183577.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183577.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.