eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brynek › Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych na punktach obserwacyjnych oraz w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Brynek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-28

Ogłoszenie nr 500043598-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek: Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych na punktach obserwacyjnych oraz w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Brynek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506470-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, Krajowy numer identyfikacyjny 27253624400000, ul. ul. Grabowa 3, 42690 Brynek, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 491, e-mail brynek@katowice.lasy.gov.pl, faks 322 857 491.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych na punktach obserwacyjnych oraz w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Brynek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPN.270.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - Pełnienie dyżuru na dwóch wieżach obserwacyjnych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa. Prace z zakresu obserwowania terenów leśnych z dwóch wież p.poż dotyczą całego sezonu (w okresie od 1 marca do 15 października, w godz. od 9.00 do odwołania). Za dyżur płacone jest zgodnie z godzinami pełnionego dyżuru, w razie odwołania dyżuru za dzień gotowości do pracy naliczana będzie 1 godzina/dzień. Zamawiający oszacował ilość godzin pełnionego dyżuru na wieżach p.poż na 3200 H. Powyżej oszacowane godziny pełnienia dyżuru wynikają z średniej wieloletniej ilości godzin pełnionego dyżuru na wieżach p.poż., co uzależnione jest od sytuacji pogodowej w danym roku. Uwzględniając możliwość zmian pogodowych ilość godzin pełnionego dyżuru może ulec zmianie. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie potwierdzenia przez osobę prowadzącą nadzór merytoryczny nad pracami z zakresu p.poż. dla pracownika pracującego na wieży obserwacyjnej Dziennika Obserwatora. Zadanie 2 - Pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym Nadleśnictwa. Prace z zakresu pełnienia dyżuru w Puncie Alarmowo - Dyspozycyjnym Nadleśnictwa dotyczą całego sezonu (okres od 1 marca do 15 października). Godziny dyżurowania: dni robocze od godz. 15.00 do godziny zarządzonej w komunikacie RDLP, dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta oraz inne dni, gdy biuro Nadleśnictwa nie pracuje, itp.) od godziny 9.00 do godziny zarządzonej w komunikacie RDLP. Zamawiający oszacował, że ilość godzin pełnionego dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym na 1200 H. Powyżej oszacowane godziny pełnienia dyżuru wynikają z średniej wieloletniej ilości godzin pełnionego dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym., co uzależnione jest od sytuacji pogodowej w danym roku. Uwzględniając możliwość zmian pogodowych ilość godzin pełnionego dyżuru może ulec zmianie. Odbiór prac odbywać się będzie na podstawie potwierdzenia przez osobę prowadzącą nadzór merytoryczny nad pracami z zakresu p.poż. dla pracownika pracującego na Punkcie Alarmowa - Dyspozycyjnym Listy Obecności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym Nadleśnictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Leśnych Józef Cyroń
Email wykonawcy: celinacyron@interia.pl
Adres pocztowy: Grzybowa 168
Kod pocztowy: 42-609
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.