To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-16
Ogłoszenie nr 500043491-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578507-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300000,
ul. Al. Jana Pawła II
70,
00175
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 5365705-06, e-mail
wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl, faks
228 602 842.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR07.2610.6.2017.CW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych: 1) krzeseł biurowych (część I), 2) mebli biurowych (część II) na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych rozmieszczonych na terenie województwa mazowieckiego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp, na jedną z wybranych części, bądź na obydwie części. 3. Szczegółowe parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jakie muszą spełniać oferowane produkty zamieszczone zostały w tabelach zawartych w rozdziale III ust. 1 i ust. 2 SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy meble na własny koszt i ryzyko do jednostek Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokona rozładunku w miejsce wskazane przez Kierownika danego Biura Powiatowego lub wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego. 5. Dostawy realizowane będą w godzinach pracy Zamawiającego - tj.: 7.30 - 15.30. 6. Dostarczenie oraz wniesienie mebli do wskazanych pomieszczeń, ewentualny montaż na miejscu odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Sposób transportu oraz opakowanie mebli muszą zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu oraz/lub uszkodzeń podczas montażu mebli realizowanego przez Wykonawcę, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca zaznaczy na każdym opakowaniu rodzaj mebla. 9. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń i uprzedniego używania oraz muszą być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją. 10. Szczegółowy opis realizacji zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41796.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47736.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu w zakresie części I - dostawa krzeseł biurowych, Zamawiający, działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych nieodrzuconych ofert w zakresie tej części zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120800.00
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136462.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- SZPiFP-31-24- Dostawa krzeseł biurowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.