Ogłoszenie nr 500043351-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek termotransferowych - ZP/ZC-13/17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 29382900000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
23,
15950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 74 47 002, e-mail
sekretariat@rckik.bialystok.pl, faks
857 447 133.
Adres strony internetowej (url): www.rckik.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek termotransferowych - ZP/ZC-13/17
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/ZC-13/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek termotransferowych na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23: 1) Część 1 - dostawa etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych; 2) Część 2 - dostawa etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych do "tunelu parowego" CSL Plasma; 3) Część 3 - dostawa taśm barwiących do zadruku etykiet samoprzylepnych oraz zestawów czyszczących do drukarek termotransferowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zawarty został w Formularzu oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192800-9
Dodatkowe kody CPV: 30192300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19228
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETICOD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22041.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych do "tunelu parowego" CSL Plasma |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Części 2 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W zakresie Części 2 nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa taśm barwiących do zadruku etykiet samoprzylepnych oraz zestawów czyszczących do drukarek termotransferowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15768.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETISOFT Kraków S.C. Katarzyna i Marek Obłaza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16891.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, których wartość nie przekracza 135.000,00 euro. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek termotransferowych jest przykładem dostawy powszechnie dostępnej (na rynku krajowym i lokalnym istnieje wiele firm świadczących dostawy tego rodzaju materiałów), nie posiadającej charakteru specjalistycznego, wymagającego indywidualnego podejścia do potrzeb Zamawiającego, a jej standardy jakościowe są na rynku ustalone, zarówno w zakresie parametrów technicznych dostarczanych towarów, jak i samego sposobu dostawy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule"zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie:"Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie: "Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańsku".
- Remont drogi powiatowej Nr 1565B na odcinku od m. Brzozowo Stare do m. Brzozowo Panki - Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych SP Nr 43, ul. Stroma 16-cz I SP Nr 44, ul. Rumiankowa 13-cz II ZS-P Nr 5, ul. Magnoliowa 13-cz III
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.