Ogłoszenie nr 500042813-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
Zakład Lokali i Budynków Komunalnych: Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach mieszkalnych i w lokalach użytkowych oraz w pomieszczeniach piwnicznych będących własnością Gminy Olsztyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582580-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 51958395900000,
ul. ul. Cicha
5,
10313
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089-533-36-26, e-mail
zlibk@zlibk.olsztyn.pl, faks
089-533-39-37.
Adres strony internetowej (url): www.zlibk.olsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach mieszkalnych i w lokalach użytkowych oraz w pomieszczeniach piwnicznych będących własnością Gminy Olsztyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):zlibk/zp-7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiot zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach mieszkalnych i pomieszczeniach piwnicznych oraz w lokalach użytkowych będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac do wykonania zamówienia. 1) Wykaz lokali, w których należy wymienić przedmiotową stolarkę okienną stanowi załącznik nr 1 do Umowy. Zamawiający wyznaczył 17 lokali mieszkalnych, 3 lokale użytkowe oraz 3 pomieszczenia piwniczne, w których należy wymienić przedmiotową stolarkę (razem 123,75 m2). Wymianę stolarki należy zrealizować zgodnie ze specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do Umowy, warunkami wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do Umowy. 2) Wyszczególnienie robót i opis prac towarzyszących. Zakres obejmuje wymianę okien połaciowych, okien drewnianych zespolonych i skrzynkowych na okna z PCV z częściowym lub pełnym odwzorowaniem istniejących okien wraz z wymianą podokienników wewnętrznych i zewnętrznych oraz obróbkami tynkarskimi z za-chowaniem kolejności robót: a) Zabezpieczenie podłóg w lokalach mieszkalnych foliami, b) Demontaż starych okien połaciowych oraz pokrycia połaci w zakresie niezbędnym do montażu nowych okien. c) Wykonanie konstrukcji pod nowe okna, d) Montaż nowych okien połaciowych wraz z montażem kołnierzy uszczelniających, e) Montaż szpalet dających możliwość prawidłowej izolacji termicznej wokół okna połaciowego, f) Demontaż skrzydeł okiennych rozwieranych poprzez zdjęcie z zawiasów, g) Demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru i zgromadzenie ich na wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, h) Demontaż podokienników, i) Dostawa i wstawienie nowych okien z PCV wg wzorów oraz okien połaciowych, j) Mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych mocowanych do zewnętrznej powierzchni ościeżnicy i przykręcanych do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi dla murów ceglanych, k) Uszczelnienie pianką poliuretanową -uszczelniającą styk ościeżnicy z murem, l) Wykonanie nowych podokienników, m) Obróbka ościeżnic wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami, n) Uszczelnienie połączeń ościeżnic z murami i parapetami silikonem, o) Naprawa uszkodzonych tynków wewnętrznych. Tynki wewnętrzne należy pomalować dwukrotnie farbą w kolorze białym, p) Po montażu nowych okien należy wykonać rekonstrukcje tynków zewnętrznych. q) Prace remontowe związane z wymianą okien wykonywać zgodnie z harmonogramem prac przedstawionym Zamawiającemu, r) W miejscach prac remontowych Wykonawca ustawi pojemnik na gruz oraz dokona wywozu gruzu na wysypisko ( na własny koszt), s) Meble oraz sprzęt w pomieszczeniach w których następuje wymiana okien należy zabezpieczyć folią, w przypadkach koniecznych wynieść na zewnątrz pomieszczenia, t) Po montażu okien Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do sprzątnięcia pomieszczenia do stanu sprzed wymiany, u) Uprzątnięcie gruzu i doprowadzenie do porządku terenu wokół budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66200.06
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Plastimet Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66200.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: podane ceny są cenami brutto |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu.
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.