eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż mebli w podziale na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-13

Ogłoszenie nr 500042809-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.

Warszawa: Dostawa i montaż mebli w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546329-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012536-N-201

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Krajowy numer identyfikacyjny 00017341000000, ul. ul. Słowackiego 52/54, 01629 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5617624, e-mail grzesio@sgsp.edu.pl; e.ciborowska@sgsp.edu.pl, faks 022 8330724.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli w podziale na 3 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN 16/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ (wzór umowy) 1) część nr 1 "Meble": - 391431100 2) część nr 2 "Łóżka metalowe i materace" - 39143112-4; 3) "Szafy metalowe" - 39141300-5


II.4) Główny kod CPV: 39143110-0
Dodatkowe kody CPV:

39143112-4,

39141300-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
część nr 1 "Meble" od dnia 25/09/2017 do dnia 27/09/2017; część nr 2 "Łóżka metalowe i materace" od dnia 25/09/2017 do dnia 27/09/2017; CZĘŚĆ nr 3 "Szafy metalowe" od dnia 04/10/2017 do dnia 06/10/2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jard spółka z o. o., , Al. Na Skarpie 21, 00-488, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 155560 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Łóżka metalowe i materace
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jard spółka z o. o., , Al. Na Skarpie 21, 00-488, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 68880 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Szafy metalowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jard spółka z o. o., , Al. Na Skarpie 21, 00-488, Warszawa, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 32200 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu umowy zgodnie z par. 11 ust. 32 pkt 1 umowy. W związku z koniecznością przedłużenia terminów określonych w umowie w par. 2 ust. 1 w skutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, to jest z powodu przedłużających się prac remontowych w pomieszczeniach, w których docelowo mają być montowane i ustawiane meble, z zastrzeżeniem, że wymagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. Par. 2 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: część 3 od dnia 11/10/2017 do dnia 13/10/2017

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zmiana terminu umowy zgodnie z par. 11 ust. 32 pkt 1 umowy. W związku z koniecznością przedłużenia terminów określonych w umowie w par. 2 ust. 1 w skutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, to jest z powodu przedłużających się prac remontowych w pomieszczeniach, w których docelowo mają być montowane i ustawiane meble, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. Par. 2 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: część 3 od dnia 11/10/2017 do dnia 13/10/2017

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.