eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruchnik › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Budowa systemu gospodarki ściekowej w Gminie Pruchnik- rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pruchniku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-12

Ogłoszenie nr 500042528-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.

Gmina Pruchnik: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Budowa systemu gospodarki ściekowej w Gminie Pruchnik- rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pruchniku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Budowa systemu gospodarki ściekowej w Gminie Pruchnik" - nr RPPK.04.03.01-18-0029/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, poddziałania 4.3.1 Gospodarka ściekowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585523-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pruchnik, Krajowy numer identyfikacyjny 650900424, ul. ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166236113, e-mail zampub@gminapruchnik.pl, faks 166236130.
Adres strony internetowej (url): www.pruchnik.bip.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Budowa systemu gospodarki ściekowej w Gminie Pruchnik- rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pruchniku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ 271/24/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru na zadaniu pn. "Budowa systemu gospodarki ściekowej w Gminie Pruchnik- rozbudowa oczyszczalni ścieków w Pruchniku". 2. Zakres zamówienia, obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Opis robót budowlanych/obmiar, których nadzór będzie dotyczył stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - (zał. w Excelu zawiera 28 arkuszy; nr post. IZ 271/24/2017). Szczegółowy zakres robót objęty nadzorem został określony w załącznikach do SIWZ przetargu nr IZ 271/8/2017, w tym: w dokumentacji technicznej tj.: Projekty budowlane, wykonawcze, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót/kosztorysach ofertowych. SIWZ do przetargu na rozbudowę oczyszczalni ścieków znajdują się na stronie Zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl w zakładce zamówienia publiczne/2017/SIWZ. Wszystkie wyjaśnienia Zamawiającego złożone w odpowiedzi na zapytania wykonawców w przetargu nr IZ 271/8/2017 oraz IZ 271/24/2017 stanowią integralną część właściwego siwz. 3. Zakres obowiązków inspektora zgodny jest z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U z 2016 poz. 290 z późn. zm). Osoby pełniące funkcje kierownika budowy lub kierowników robót na inwestycji dotyczącej rozbudowy oczyszczalni ścieków nie mogą jednocześnie pełnić funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. W szczególności inspektor nadzoru będzie zobowiązany do: 1) Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie ze wskazaniem inspektora - koordynatora. Czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. 2) Wymagana jest obecność inspektora na budowie nie rzadziej niż raz w tygodniu (w dni robocze, w godzinach co najmniej między 8:00 a 14:00) niezależnie od czasu trwania tego pobytu. Dojazd na koszt własny inspektora. oraz min.: -na każde żądanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy,-odbiorach częściowych i przed zakończeniem robót ulegających zakryciu, - odbiorach końcowych , -komisjach przekazania do użytkowania. 3) Dojazdy na budowy czy do siedziby Zamawiającego są kosztem własnym inspektora. 4) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego; 5) W razie czasowej niemożności wykonywania obowiązków inspektora nadzoru - Wykonawca zawiadamia o tym fakcie Zamawiającego i wykonawcę robót oraz wyznacza w miarę potrzeby zastępstwo. W przypadku choroby lub innej obiektywnej przyczyny uniemożliwiającej osobiste wykonywanie czynności przez danego inspektora, Wykonawca wyznacza inną osobę, która w jego imieniu pełniła będzie nadzór inwestorski. Zmiana tak wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego i podpisania aneksu do umowy. Osoba ta musi spełniać wymagania wynikające z zapisów SIWZ. 6) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji. W zakresie autorskich praw majątkowych: a) Zamawiający staje się właścicielem dokumentacji fotograficznej, sporządzonej przez Inspektora dla celów promocyjnych, pomocniczych czy innych, b) Inspektor przenosi autorskie prawa majątkowe do sporządzonych prac na Zamawiającego w zakresie: ? rozpowszechniania i publikacji pracy w całości bądź we fragmentach na stronach internetowych Zamawiającego, promujących inwestycję Zamawiającego w innych mediach, ? utrwalania prac na nośnikach cyfrowych (CD-R lub DVD lub in.), 7) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym, zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 8) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 10) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy. 11) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 12) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 13) kontrola ilości i terminowości wykonywania robót 14) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach; uzgadnianie z Inwestorem i Wykonawcą oraz czuwanie nad zasadnością ewentualnych robót dodatkowych; rozliczanie w/w robót; kontrola rozliczeń finansowych, w tym protokołów odbioru, kosztorysów, kontrola prawidłowości wystawionych faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartą umową na roboty budowlane, przygotowanie 15) nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi w ramach inwestycji bez dodatkowego wynagrodzenia, 16) Obowiązek brania udziału w czynnościach związanych z ujawnieniem i usuwaniem wad w okresie gwarancji. W okresie gwarancji do zadań Inspektora będzie należało: a) Pełna obsługa okresu gwarancyjnego b) Nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad i usterek c) Dokonywanie rocznych przeglądów wykonywanych przez kolejne ............. (wpisać ilość miesięcy z oferty wykonawcy robót budowlanych) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego i przedkładania Zamawiającemu protokołów przeglądu gwarancyjnego d) Poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad/usterek. e) Odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek. f) Ostatni przegląd gwarancyjny musi być przeprowadzony nie później niż na 30 dni przed upływem okresu gwarancyjnego. g) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. Do obowiązków Wykonawcy należy, w szczególności pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), jak również: a) kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawcę robót, b) kontrola jakości użytych materiałów budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych, c) kontrola jakości użytego przez wykonawcę robót sprzętu, d) kontrola jakości urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia, e) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) dokonanie czynności odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, jego odpowiednich części określonych w umowie z wykonawcą, robót dodatkowych, zamiennych itp., g) dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi, h) niezwłoczne udzielanie wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamianie Inwestora o zajętym stanowisku. 5. Wyszczególnione wyżej obowiązki Wykonawcy mają charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy wynikającego ze SIWZ, umowy a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności nie wymienionych wprost a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. 6. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną, przetargową przetargu (nr IZ 271/8/2017), którego dotyczy nadzór celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Stosownie do zapisów art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający ze względu na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). Zgodnie z opublikowaną opinią Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie stosowania art. 29 ust. 3a czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97729.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AB CONSULTING Spółka Cywilna
Email wykonawcy: biuro-budmax@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 47 Czudec
Kod pocztowy: 38-120
Miejscowość: Czudec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58995,39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58995,39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195570,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.