eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby departamentów UMWP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-12

Ogłoszenie nr 500042299-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.

Białystok: Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby departamentów UMWP
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536912-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500031996-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podlaskie , Krajowy numer identyfikacyjny 050658404, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 665 45 51, e-mail zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl, faks 85 665 46 42.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby departamentów UMWP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.272.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby departamentów UMWP. 2. Zamówienie obejmuje: Druk i dostawę materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby departamentów UMWP, tj.: a) Zadanie 1- Przygotowanie, druk, dostawę materiałów informacyjno- promocyjnych RPOWP na lata 2014-2020; b) Zadanie 2- Druk oraz dostawę kalendarzy na rok 2018 na potrzeby sieci PIFE; c) Zadanie 3- Druk i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji, Sportu i Turystyki; d) Zadanie 4- Druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji; e) Zadanie 5- Opracowanie graficzne, skład, przygotowanie do druku, druk i dostawę materiałów informacyjno- promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji.


II.4) Główny kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV:

79822000-2,

79810000-5,

79822500-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2. Termin wykonania całości zamówienia: a) Zadanie 1- 50 dni od dnia podpisania umowy b) Zadanie 2- 30 dni od dnia podpisania umowy c) Zadanie 3- 37 dni od dnia podpisania umowy d) Zadanie 4- 30 dni od dnia podpisania umowy e) Zadanie 5- 21 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przygotowanie, druk, dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych RPOWP na lata 2014-2020
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Agencja Reklamy Eureka PLUS, B. Fedorowicz, R. Fedorowicz s.c, , ul. 3 Maja 11/10, 35-030, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 74238 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianie uległ par. 2 ust. 1 umowy, w ten sposób, iż Zamawiający przekaże Wykonawcy plik graficzny obejmujacy dokument RPOWP na lata 2014-2020 do dnia 31.01.2018r.,, zaś Wykonawca sporządzi wydruk w terminie nie dłuższym niż 40 dni od dasty przekazania pliku

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na względzie okoliczności, iż Instytucja Zarządzająca RPOWP wszczęła procedurę zmiany RPOWP na lata 2014-2020 oraz konieczności zmiany nie można było przewidzieć w trakcie udzielenia zamówienia, zaś wartość tej części umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, powyższa okoliczność powoduje, że realizacja druku dokumentu RPOWP na lata 2014-2020 w pierwotnej wersji, obowiązującej wersji (która stanie się nieaktualna) nie leży w interesie Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.