eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wymiana stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą zespoloną oraz stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-12

Ogłoszenie nr 500042035-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej: Wymiana stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą zespoloną oraz stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582164-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Krajowy numer identyfikacyjny 07001907700000, ul. ul. Lipnicka 26, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 499 06 02, e-mail jroclawska@zgm.eu, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą zespoloną oraz stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGM/DZ/47/2017/ADM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą zespoloną i stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, w podziale na 2 części: 1) część 1 zamówienia - stolarka drewniana zespolona, 2) część 2 zamówienia - stolarka PCV. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w zakresie części 1 zamówienia - wymianę stolarki na stolarkę drewnianą zespoloną białą lub brązową, uchylno-rozwieralną oraz uchylną oraz ze słupkiem ruchomym, z drewna klejonego warstwowo z minimum 3 warstw, z okuciami obwiedniowymi, dwukrotnie malowaną, z szybą zespoloną jednokomorową k = 1,1, z mikrowentylacją oraz nawiewnikiem ciśnieniowym w górnej ramie okiennej, o łącznej szacunkowej powierzchni ok. 174 m2, w tym: a) w lokalach mieszkalnych ok. 150 m2, b) w lokalach użytkowych ok. 24 m2, 2) w zakresie części 2 zamówienia - wymianę stolarki na stolarkę PCV w kolorze białym lub brązowym, uchylno-rozwieralną oraz uchylną ze słupkiem ruchomym, z oknami pięciokomorowymi o współczynniku przenikalności Uw max. 1,30 (dotyczy całego okna) z mikrowentylacją oraz nawiewnikiem ciśnieniowym w górnej ramie okiennej, o łącznej szacunkowej powierzchni ok. 785 m2, w tym: a) w lokalach mieszkalnych ok. 735 m2, b) w lokalach użytkowych ok. 50 m2, 3) wymieniana stolarka jest stolarką nietypową: a) czterokwaterową (ok. 50% powierzchni wskazanej w pkt 1 i 2), b) sześciokwaterową (ok. 20% powierzchni wskazanej w pkt 1 i 2), c) czterokwaterową z nadprożem łukowym (ok. 10% powierzchni wskazanej w pkt 1 i 2), której rysunki stolarki nietypowej zamieszczone są w załączniku nr 3 do Specyfikacji. 4. Powierzchnie stolarki wskazane w ust. 2 pkt 1 i 2 są powierzchniami szacunkowymi. Do finansowego rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia przyjęta będzie rzeczywista powierzchnia wymienionej stolarki oraz cena 1 m2 wskazana w Formularzu cenowym. Zamawiający dopuszcza, w obrębie danej części zamówienia, różnicę pomiędzy powierzchnią szacunkową stolarki, a powierzchnią rzeczywiście wymienioną, nie większą niż +10 m2. 5. Przedmiot zamówienia w zakresie obu części obejmuje, w szczególności: 1) wykonanie szczegółowych pomiarów stolarki w lokalach, 2) dostawę nowej stolarki, 3) prace związane z wymianą stolarki: a) zabezpieczenie lokalu na czas wykonywania robót, b) demontaż istniejącej stolarki wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) prace montażowe: ? zabudowa nowej stolarki, ? montaż parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej ? montaż parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, ? wykonanie szpalet zewnętrznych i wewnętrznych, które mają być wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi normami oraz przepisami - nowa stolarka powinna być osadzona zgodnie z technologią wykonania robót podaną w katalogach KNR 4-01 poz.03 (roboty murarskie) i poz. 07 (roboty tynkarskie) oraz KNR 2-02 poz.10 (stolarka), uwzględnionych w Polskich Standardach Kosztorysantów Budowlanych wydanych w październiku 2005 oraz posiadać aprobatę techniczną (dopuszczenie do stosowania) wymaganą ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45421150-0


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą zespoloną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138556.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH "EURO-BUD" Iwona Palus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zalas 726
Kod pocztowy: 32-067
Miejscowość: Tenczynek
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153024.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153024.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220248.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej na stolarkę PCV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 272567.70
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 296162.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 296162.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 485410.40
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.