Ogłoszenie nr 500041974-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.
Namysłów: Przebudowa drogi powiatowej DP 1102 O - Namysłów, ul. Braterska.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550471-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500005024-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500013507-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000,
ul. Pl. Wolności
,
46100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej DP 1102 O - Namysłów, ul. Braterska.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZM.I.272.35.2017.AK-G
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: 2. Przebudowa drogi powiatowej DP 1102 O - Namysłów, ul. Braterska współfinansowanego ze środków Budżetu Państwa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem budowlanym, projektem zagospodarowania terenu, projektem docelowej organizacji ruchu, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), decyzją nr AB.6740.59.90.2015 z dnia 22.04.2015 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, zgłoszeniem zamiaru przystąpienia do wykonania robót budowlanych nr AB.6743.528.2014 z dnia 26.09.2014 r., opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz, obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr DP 1102 O (klasa drogi - Z) na odcinku w m. Namysłów ul. Braterska od 0+044,70,00 do km 1+044,10,00 znajdującej się na działkach drogowych nr 837, 437/6 oraz wykonanie kolektora deszczowego zlokalizowanego na działkach nr 837, 853/19, 853/26. Planowane prace nie zmieniają trasy istniejącej drogi. 5. Zakres robót obejmuje: a. przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej (powierzchnia jezdni 6247,90 m²), b. przebudowę istniejącego chodnika z płytek betonowych szerokość do 2,00 m, (powierzchnia chodników 1388,00 m²), c. przebudowę istniejących zjazdów - 11 szt. d. budowę kolektora deszczowego wraz z piaskownikiem o długości 143,1 mb. 6. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45233140-2 Roboty drogowe. 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych. 45233.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 45233129-9 Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg. 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni . 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych. 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 9. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również przedmiarem robót, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 10. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 12. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 16. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 18. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy. 19. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 20. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 21. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Braterska w Namysłowie, dz. nr 837, 853/19, 853/26 i 437/6.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45100000-8,
45111000-8,
45112100-6,
45233120-6,
45233140-2,
45231000-5,
45233000-9,
45233129-9,
45233200-1,
45233220-7,
45233222-1,
45233223-8,
45233290-8,
45316110-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.08.2017 r. - 15.11.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Wykonawca oświadcza, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy wykona przy pomocy podwykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zgłosił podwykonawcę do zadania pn: "Przebudowa drogi powiatowej DP 1102 O - Namysłów ul. Braterska" w zakresie wykonania prac brukarskich.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Dostawa leków różnych - II postępowanie.
- Przebudowa dróg w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Dostawa sprzętu jednorazowego - II postępowanie.
- Budowa ulicy Kościelnej w Głuszynie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.