eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Remont obiektów sportowych przy szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041584-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Kołbaskowo: Remont obiektów sportowych przy szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Inwesycja dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze Środków Funduszu Rozwoju Kultury (FRKF) wramach programu modernizacji infrastruktury sportowej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 21668

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 28160-2017; 31725-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 67648-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981, ul. Kołbaskowo 106, 72001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 119 521, e-mail serszen@kolbaskowo.pl, faks 091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kolbaskowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont obiektów sportowych przy szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2017.ŻS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn: remont obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Przecławiu, gmina Kołbaskowo. CPV: 45000000-7: Roboty budowlane, 45111000-8: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45233250-6: Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 45233253-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45223820-0: Gotowe elementy i części składowe, 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. remont bieżni lekkoatletycznej okrężnej o dł. 333,33 m wraz z prostą o dł. 100,0 m z zastosowaniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 2.2. remont boiska do piłki nożnej wewnątrz areny o polu gry 50,0 x 90,0 m z zastosowaniem nawierzchni z trawy syntetycznej, 2.3. remont boiska do piłki ręcznej o wym. 22,0 x 44,0 m z zastosowaniem nawierzchni z trawy syntetycznej, 2.4. remont boiska do koszykówki o wym. 15,0 x 26,0 m z zastosowaniem nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 2.5. rozbiórkę istniejących nawierzchni i urządzeń, 2.6. wykonanie instalacji odwodnienia i kanalizacja deszczowa, 2.7. montaż urządzeń i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlano-wykonawczego: o Remont bieżni lekkoatletycznej, boiska do piłki nożnej, boiska do koszykówki, boiska do piłki ręcznej, o Instalacja odwodnienia i kanalizacji deszczowej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a pomocniczo również przedmiar robót. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: o wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. Przedmiot zamówienia jest finansowany przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z zamawiającym w celu prawidłowej realizacji i rozliczenia inwestycji zgodnie z wymogami Ministerstwa Sportu i Turystyki. 6. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie załączyć opis materiałów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale V ust 5 pkt 3.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45233250-6,

45233253-7,

45223820-0,

45111200-0,

45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
150 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością EVERSPORT, biuro@eversport.pl, ul. Kiersnowskiego , 03-161, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2140232.71 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/06/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana dotyczy zmiany osoby kierownika budowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na wniosek Wykonawcy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.