eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń biurowo - administracyjnych użytkowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041538-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych: Remont pomieszczeń biurowo - administracyjnych użytkowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582779-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27117635800000, ul. ul. Filaretów 31, 43100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2274091 w. 133, e-mail mzbm.dte@poczta.umtychy.pl, faks 322 273 145.
Adres strony internetowej (url): http://mzbmtychy.bip.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowo - administracyjnych użytkowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTE - 340 / 209 / 08/ 2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowo- administracyjnych Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych, oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu; w tym przenoszenie mebli. 2. Wyposażenia w meble - szafy, stoły i krzesła funkcją, stylem oraz wyposażeniem winny nawiązywać do istniejącego wyposażenia ROM III. 3. Roboty należy wykonywać: - poniedziałek od godz. 16:00 ÷ 20:00 - wtorek - czwartek: od godz. 14:00 ÷ 20:00 - piątek: od godz. 13:00 ÷ 20:00 - sobota: od godz. 7:00 ÷ 20:00 Roboty wyburzeniowe: - piątek: od godz. 13:00 ÷ 20:00 - sobota: od godz. 8:00 ÷ 16:00 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany równolegle z trwającymi robotami budowlanymi w zakresie remontu pomieszczeń biurowo - administracyjnych w zasobach ROM III - w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu administracji, pracy urzędników, poruszaniu się petentów w obiekcie, a także innych Wykonawców. Związana z tym konieczna będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych, gdzie harmonogram i sposób prowadzenia prac należy uzgodnić z inspektorem nadzoru i kierownikiem budowy trwających robót. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.), osób wykonujących czynności związane z realizacją robót budowlanych, tj. a) pracowników wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika robót. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy kierownika robót. b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45432110-8, 45421131-1, 45262522-6, 45410000-4, 45442100-8, 45332400-7, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Jacek Ryt
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łukasiewicza 27a
Kod pocztowy: 43-241
Miejscowość: Łąka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147355,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147355,38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147355,38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.