To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-11
Ogłoszenie nr 500041538-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych: Remont pomieszczeń biurowo - administracyjnych użytkowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582779-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27117635800000,
ul. ul. Filaretów
31,
43100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2274091 w. 133, e-mail
mzbm.dte@poczta.umtychy.pl, faks
322 273 145.
Adres strony internetowej (url): http://mzbmtychy.bip.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowo - administracyjnych użytkowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DTE - 340 / 209 / 08/ 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowo- administracyjnych Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr III wraz z dostawą mebli biurowych, oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu; w tym przenoszenie mebli. 2. Wyposażenia w meble - szafy, stoły i krzesła funkcją, stylem oraz wyposażeniem winny nawiązywać do istniejącego wyposażenia ROM III. 3. Roboty należy wykonywać: - poniedziałek od godz. 16:00 ÷ 20:00 - wtorek - czwartek: od godz. 14:00 ÷ 20:00 - piątek: od godz. 13:00 ÷ 20:00 - sobota: od godz. 7:00 ÷ 20:00 Roboty wyburzeniowe: - piątek: od godz. 13:00 ÷ 20:00 - sobota: od godz. 8:00 ÷ 16:00 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany równolegle z trwającymi robotami budowlanymi w zakresie remontu pomieszczeń biurowo - administracyjnych w zasobach ROM III - w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu administracji, pracy urzędników, poruszaniu się petentów w obiekcie, a także innych Wykonawców. Związana z tym konieczna będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych, gdzie harmonogram i sposób prowadzenia prac należy uzgodnić z inspektorem nadzoru i kierownikiem budowy trwających robót. 5. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.), osób wykonujących czynności związane z realizacją robót budowlanych, tj. a) pracowników wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika robót. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy kierownika robót. b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45432110-8, 45421131-1, 45262522-6, 45410000-4, 45442100-8, 45332400-7, 45332400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Jacek Ryt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147355,38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Modernizacja wentylacji szatni na I piętrze w strefie rekreacyjnej w Wodnym Parku Tychy - etap I
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
- Przebudowa dróg rowerowych - część I
- Przebudowa dróg rowerowych - część II
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.