eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Rozbudowa dróg powiatowych Nr 2535W od drogi nr 53 - Obierwia od km 0+045,00 do km 2+545,00 , Nr 2536W od drogi nr 53 - Obierwia - Chudek - Baranowo - etap II od km 5+750,00 do km 7+750,00 i od km 12+590,00 do km 15+050,00

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-11

Ogłoszenie nr 500041444-N-2017 z dnia 11-10-2017 r.

Ostrołęka: Rozbudowa dróg powiatowych Nr 2535W od drogi nr 53 - Obierwia od km 0+045,00 do km 2+545,00 , Nr 2536W od drogi nr 53 - Obierwia - Chudek - Baranowo - etap II od km 5+750,00 do km 7+750,00 i od km 12+590,00 do km 15+050,00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 6933

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 31682

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000, ul. ul. Lokalna 2, 07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 029 7602653 w. 39, e-mail zdpo-ka@wp.pl, faks 297 602 621.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa dróg powiatowych Nr 2535W od drogi nr 53 - Obierwia od km 0+045,00 do km 2+545,00 , Nr 2536W od drogi nr 53 - Obierwia - Chudek - Baranowo - etap II od km 5+750,00 do km 7+750,00 i od km 12+590,00 do km 15+050,00

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Dt.252.I.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa dróg powiatowych Nr 2535W od drogi nr 53 - Obierwia od km 0+045,00 do km 2+545,00 , Nr 2536W od drogi nr 53 - Obierwia - Chudek - Baranowo - etap II od km 5+750,00 do km 7+750,00 i od km 12+590,00 do km 15+050,00 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - poszerzenie konstrukcji, - nawierzchnie bitumiczne jezdni i ścieżek, - nawierzchnie zjazdów, - odwodnienie drogi, - prace wykończeniowe, - elementy bezpieczeństwa ruchu- oznakowanie pionowe i poziome - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - przepusty, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - nawierzchnie, - pobocza, - elementy uliczne. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ZDP w Kadzidle, ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.09.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robór Drogowo - Mostowych OSTRADA Sp. z o. o. , marketing@ostrada.pl, Ostrołęka, 07-410, Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4369612.87 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 15.10.2017r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
PRDM OSTRADA Sp. z o. o. z siedzibą w Ostrołęce ul. Lokalna 2 pismem z dnia 15.09.2017r. zwróciła się do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce o przedłużenie terminu realizacji zadania do dnia 15.10.2017r. ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne w m-cu wrześniu oraz kwietniu,maju,czerwcu i lipcu 2017r. Wobec powyższego Zarząd Powiatu Ostrołęckiego na posiedzeniu w dniu 28.09.2017r. wyraził zgodę na zmianę termiu wykonania robót budowlanych do dnia 15.10.2017r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.