To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-23
Ogłoszenie nr 500041020-N-2018 z dnia 23-02-2018 r.
Gmina Stalowa Wola: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy drogi gminnej ul. Sandomierskiej w Stalowej Woli - etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502477-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stalowa Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 830409086,
ul. ul. Wolności
7,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
156 433 456, e-mail
dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl, faks
156 433 412.
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-1203-1074
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy drogi gminnej ul. Sandomierskiej w Stalowej Woli - etap II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OKZ-V.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy drogi gminnej ul. Sandomierskiej w Stalowej Woli - etap II. 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1) aktualizację lub wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych, 2) dokumentacje badań podłoża gruntowego, 3) materiały do przeprowadzenia postępowania o uzyskanie decyzji w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, 4) wykonanie operatu geodezyjnego podziałowego, 5) Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie : - część drogowa - budowa jezdni o szer. 7,0 m /2 pasy ruchu po 3.5 m/, dwustronna ścieżka rowerowa jednokierunkowa wyniesiona poza obrys jezdni, dwustronny chodnik, - część sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej, - część elektryczna - budowa oświetlenia ulicznego, 6) projekt przebudowy kolidującego uzbrojenia, 7) projekt stałej organizacji ruchu, 8) dokumentacja w formie elektronicznej. 9) wielobranżowy projekt wykonawczy budowy drogi gminnej ul. Sandomierskiej, 10) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 11) przedmiary robót, 12) kosztorysy inwestorskie wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. 3. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych 4. Dokumentacja winna być opracowana w sposób kompletny umożliwiający uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz prawidłowego przeprowadzenie zamówienia publicznego. 5. Projekt winien być opracowany w oparciu o koncepcję przebudowy ul. Sandomierskiej opracowaną w listopadzie 2016 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199735.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MANEVO Marek Łukowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Montaż kamer monitoringu wizyjnego na elewacji zewnętrznej hali owocowo-warzywna "Zieleniak" oraz budowa punktu monitoringu wizyjnego zlokalizowanego przy rondzie, obok hali targowej PSS Społem
- Remont Wodnego placu zabaw - Wymiana nawierzchni bezpiecznych, izolacji i wierzchniej warstwy betonu
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSIR
- Przebudowa dróg powiatowych i remont mostu w ciągu drogi na terenie miasta Stalowej Woli w zakresie części pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2601R ul. Komisji Edukacji Narodowej"
- Dostawa sprzętu medycznego do Poradni Kardiologicznej
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej pn.: Rozbudowa budynku przedszkola ul. Szkolna w Nowogrodzie Bobrzańskim na potrzeby Klubu Malucha
- Wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg.
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Stołecznej w Płochocinie
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
- Op dok proj wr z uzy dec ZRID d zad p: Rozb dr gm K580319-1 - ul. Nad Gróbką na od pom ul. Szk w Rze i ul. Kr w Krze wr z bud łądr gm K580319-1 - ul N Gró z dr gmK580320-1 - ul Kol- D Pr wr z u d ZRID
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wir i Marysin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.