To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-10
Ogłoszenie nr 500041003-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577112-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Wojska Polskiego
2F,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/54/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość zgodnie z:1)Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;2)Rysunkami będącymi wzorami do pozycji wyszczególnionych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Wzorami logo poszczególnych jednostek wojskowych stanowiącymi załącznik nr 3 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia sportowego oraz wykonanie nadruku/haftu na odzieży sportowej (poz. 10, 36, 41, 45, 46, 47, 56, 57, 58, 74, 79, 81, 89 opisu przedmiotu zamówienia) dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w ilościach i asortymencie zgodnie z wykazem (załącznik nr 1).2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jednorazowo towar do 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Piłsudskiego 36, budynek nr 71, 22-400 Zamość. Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru dokona weryfikacji ilości i zgodności dostarczonego asortymentu odzieży sportowej zgodnego z opisem przedmiotu 3.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4.Towar musi odpowiadać lub mieć parametry jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu cenowym (załączniku nr 1 do oferty) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu zamówione artykuły do miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego winno być traktowane przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględnione w wartości składanej oferty.7.Przed ustalonym terminem dostawy tj. minimum 4 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego (fax 261-181-607) o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko kierowcy numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. Dostawa winna być zrealizowana w godz. od 800 do 1100 w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej(Dz. Urz. MON z 2012 r poz. 33). 8.Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do reprezentowania go w zakresie dostaw i do podpisania protokołu odbioru. 9.Zamówione przedmioty powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, pakowanych przez producenta. 10.W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony towar nie spełnia wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości towaru podając w protokole przyczynę odmowy oraz wyznaczy termin dostarczenia nowych, wolnych od wad towarów. 11.Czynności odbioru za część zakwestionowaną zostanie powtórzona. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 12. Wykonawca wraz z dostarczonym towarem dostarczy w zależności od rodzaju towaru: wypełnione karty gwarancyjne, karty charakterystyki, wykaz ukompletowania, instrukcje użytkowania.13.Wykonawca oświadczy, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące na terenie UE dla tego rodzaju towaru w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. 14.W przypadku stwierdzenia, ze dane produkty są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt - w terminie 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Powiadomienie nastąpi w formie pisemnej w okresie do 7 dni od podpisania protokołu odbioru.15.W przypadku wymiany sprzętu, okres gwarancji biegnie na nowo od dnia dostarczenia do Zamawiającego nowego sprzętu. 16.Warunki gwarancji nie mogą nakładać na zamawiającego obowiązków opakowania uszkodzonego sprzętu, który ma zostać odebrany przez Gwaranta ani posiadania oryginalnych opakowań sprzętu. 17.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych. Materiały te muszą posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego i określonych w (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 18.Oferowany towar równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 19. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach odzież sportowa jest opisywana ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważny" zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia, oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne( w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymagania towaru. 20. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.41.20.00 - Odzież sportowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113745.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biegosfera Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118630.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.