eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-10

Ogłoszenie nr 500041003-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu: Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577112-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/54/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość zgodnie z:1)Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;2)Rysunkami będącymi wzorami do pozycji wyszczególnionych w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Wzorami logo poszczególnych jednostek wojskowych stanowiącymi załącznik nr 3 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia sportowego oraz wykonanie nadruku/haftu na odzieży sportowej (poz. 10, 36, 41, 45, 46, 47, 56, 57, 58, 74, 79, 81, 89 opisu przedmiotu zamówienia) dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w ilościach i asortymencie zgodnie z wykazem (załącznik nr 1).2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jednorazowo towar do 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Piłsudskiego 36, budynek nr 71, 22-400 Zamość. Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru dokona weryfikacji ilości i zgodności dostarczonego asortymentu odzieży sportowej zgodnego z opisem przedmiotu 3.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4.Towar musi odpowiadać lub mieć parametry jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu cenowym (załączniku nr 1 do oferty) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu zamówione artykuły do miejsca wskazanego przez zamawiającego na własny koszt, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego winno być traktowane przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględnione w wartości składanej oferty.7.Przed ustalonym terminem dostawy tj. minimum 4 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego (fax 261-181-607) o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko kierowcy numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. Dostawa winna być zrealizowana w godz. od 800 do 1100 w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do czwartku w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej(Dz. Urz. MON z 2012 r poz. 33). 8.Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do reprezentowania go w zakresie dostaw i do podpisania protokołu odbioru. 9.Zamówione przedmioty powinny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, pakowanych przez producenta. 10.W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony towar nie spełnia wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości towaru podając w protokole przyczynę odmowy oraz wyznaczy termin dostarczenia nowych, wolnych od wad towarów. 11.Czynności odbioru za część zakwestionowaną zostanie powtórzona. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 12. Wykonawca wraz z dostarczonym towarem dostarczy w zależności od rodzaju towaru: wypełnione karty gwarancyjne, karty charakterystyki, wykaz ukompletowania, instrukcje użytkowania.13.Wykonawca oświadczy, że towar będący przedmiotem umowy jest dobrej jakości, dopuszczony został do obrotu i spełnia normy obowiązujące na terenie UE dla tego rodzaju towaru w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. 14.W przypadku stwierdzenia, ze dane produkty są uszkodzone, mają wady utrudniające albo uniemożliwiające ich używanie lub nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt - w terminie 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Powiadomienie nastąpi w formie pisemnej w okresie do 7 dni od podpisania protokołu odbioru.15.W przypadku wymiany sprzętu, okres gwarancji biegnie na nowo od dnia dostarczenia do Zamawiającego nowego sprzętu. 16.Warunki gwarancji nie mogą nakładać na zamawiającego obowiązków opakowania uszkodzonego sprzętu, który ma zostać odebrany przez Gwaranta ani posiadania oryginalnych opakowań sprzętu. 17.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych - fabrycznie nowych. Materiały te muszą posiadać te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego i określonych w (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca powinien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 18.Oferowany towar równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 19. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach odzież sportowa jest opisywana ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważny" zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (z zastrzeżeniami) i wskazał na miarę z uwagi na specyfikację przedmiotu zamówienia, oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opracowując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne( w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymagania towaru. 20. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.41.20.00 - Odzież sportowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa odzieży sportowej i obuwia dla jednostek wojskowych podległych 32 WOG Zamość.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113745.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biegosfera Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okrężna 8
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118630.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118630.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118630.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.