eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi ochrony osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-23

Ogłoszenie nr 500041000-N-2018 z dnia 23-02-2018 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie: Usługi ochrony osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504571-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500014358-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. ul. Mickiewicza 8, 33100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 6316601, 6316612, e-mail j_ligeza@pwsztar.edu.pl, faks 146 316 600.
Adres strony internetowej (url): www.pwsztar.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi ochrony osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

L.Dz./PRO-dzpz/82/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia tj. obiektów oraz terenu wokół obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie w okresie od 1 lutego 2018 roku do 31 stycznia 2020 roku w wymiarze około 83000 roboczogodzin. Ochrona obejmuje: 1.Budynek A - budynek główny - zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 6284m2, pod częścią budynku znajdują się piwnice z pomieszczeniami gospodarczymi i barem, na parterze, I, II piętrze i poddaszu użytkowym znajdują się sale dydaktyczne, pracownie komputerowe i pomieszczenia administracyjne. Budynek A objęty będzie dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu. 2.Budynek B - pawilon dydaktyczno-biblioteczny - zlokalizowany przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 3089m2, na parterze znajdują się laboratoria chemiczne i sale wykładowe, na I piętrze biblioteka, czytelnia komputerowa, sale ćwiczeń i pomieszczenia administracyjne. Budynek B objęty będzie dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony od poniedziałku do piątku w godzinach od 22.00 do 6.00, w soboty, niedziele i święta przez całą dobę. 3.Budynki C i D - Centrum Nowoczesnych Technologii Instytut Politechniczny - zlokalizowane przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 6727m2, w skład obiektu wchodzi czterokondygnacyjny budynek dydaktyczny (C) oraz dwukondygnacyjny pawilon laboratoryjny (D). W obiekcie znajdują się sale wykładowe, sale ćwiczeń, pracownie komputerowe, laboratoria i pomieszczenia administracyjne. Budynki C i D objęte będą dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu. 4.Budynki E, F i G - Instytut Ochrony Zdrowia - zlokalizowane przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie, w skład obiektu wchodzi hala sportowa z dwukondygnacyjnym zespołem sportowo-rekreacyjnym i garażem podziemnym na 90 miejsc parkingowych (E), pływalnia (F), czterokondygnacyjny budynek dydaktyczny (G) o łącznej powierzchni użytkowej 13245,39m2. W obiekcie znajdują się sale sportowe, pomieszczenia rekreacyjne, pływalnia, sale wykładowe, sale ćwiczeń i pomieszczenia administracyjne. Budynki E, F i G objęte będą dozorem i ochroną przez dwóch pracowników ochrony w tym: budynki E i F przez jednego pracownika ochrony całodobowo przez 7 dni w tygodniu oraz budynek G przez jednego pracownika ochrony w godz. 6.00-22.00 przez 7 dni w tygodniu. Od godz. 22.00 do 6.00 ochrona budynku G będzie realizowana przez pracownika ochrony z budynków E, F. 5.Budynek Domu Studenta - zlokalizowany przy ul. Słowackiego 7 w Tarnowie, powierzchnia użytkowa 4262m2, w skład obiektu wchodzi budynek czterokondygnacyjny wraz z terenem o powierzchni 0,4776ha. W obiekcie znajdują się pokoje dla studentów, świetlica, pomieszczenia administracyjne. Dom Studenta objęty będzie dozorem i ochroną przez jednego pracownika ochrony przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 22.30 do 6.30. 6.Teren wokół budynków A, B, C, D, E, F, G - przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie wraz z powierzchnią zabudowy wynosi 4,74 ha. Teren w około 90% jest objęty monitoringiem. 7.Ochrona imprez masowych organizowanych przez Uczelnię, np. noc naukowców, mecz piłki siatkowej, realizowana przez dodatkowych pracowników ochrony niewymienionych w punktach od 1 do 5 na warunkach przetargu. 8.Usługi grupy interwencyjnej - jeżeli w obiektach lub na terenie objętym ochroną dojdzie do włamania, kradzieży, dewastacji, działań osób niebezpiecznych, w uzgodnionym czasie od wezwania przez pracownika ochrony w miejscu zdarzenia musi rozpocząć działania grupa interwencyjna. 9.Do obowiązków pracowników ochrony należy: a.ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa pracowników i studentów znajdujących się w budynkach i na terenie Uczelni, b.interweniowanie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu mienia, c.wykonywanie co najmniej dwóch obchodów budynków w porze nocnej, d.obsługa monitoringów i alarmów przeciwkradzieżowych w budynkach oraz monitoringów terenów zewnętrznych, e.interweniowanie w przypadku alarmów przeciwpożarowych zgodnie z instrukcją ppoż., f.interwencja w przypadku awarii wind, g.obsługa portierni tj.: udzielanie informacji petentom Uczelni, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, wydawanie sprzętu multimedialnego, inne czynności uzgodnione z Zamawiającym, h.obsługa bramek wjazdowych i wyjazdowych na teren Uczelni oraz na parking podziemny (tylko w przypadku wjazdu lub wyjazdu pojazdów bez kart dostępu) w tym samochodów o specjalnym przeznaczeniu (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja), i.niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie Uczelni, a także o potencjalnych zagrożeniach, j.w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie grupy interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym czasie od momentu wezwana przez pracownika ochrony i rozpocząć interwencję. 10.Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Pzp: a.zatrudnienia przy realizacji zamówienia, co najmniej 8 osób niepełnosprawnych zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej określonej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 j.t. ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. b.Zamawiający dopuszcza realizację warunku poprzez zatrudnienie tylko na podstawie umów o pracę. c.Wymagania w zakresie zatrudnienia, odnoszą się do zaangażowania wyżej wymienionych osób niepełnosprawnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a zatrudnienie powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 808912.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa BŁYSK Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy: biuro@blysk-ochrona.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gawrzyłowska 37
Kod pocztowy: 39-200
Miejscowość: Dębica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 808912.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 808912.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1027940.48
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca nie określił w ofercie wartości zamówienia lub procentowej części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.