Ogłoszenie nr 500040719-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.
Lipno: Kompleksowa usługa oświetlenia na terenie Gminy Lipno OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lipno, Krajowy numer identyfikacyjny 910866554,
ul. ul. A. Mickiewicza
29,
87-600
Lipno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 886 202, e-mail
uglipno@poczta.onet.pl, faks
542 886 200.
Adres strony internetowej (url): www.uglipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa oświetlenia na terenie Gminy Lipno
Numer referencyjny
RGK.271.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa oświetlenia na terenie Gminy Lipno(konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego wraz z dostawą energii elektrycznej). 1. Czynności związane z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych i cykliczność zabiegów wykonywane będą stosownie do: 1) Przepisów prawa budowlanego, 2) Instrukcji Eksploatacji Urządzeń Oświetlenia Zewnętrznego opracowanej przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE). 2. Utrzymanie urządzeń oświetleniowych obejmuje niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne, a w szczególności: 1) oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, 2) wymianę uszkodzonych źródeł światła, 3) pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, 4) wymianę uszkodzonych słupów i wysięgników nie nadających się do dalszej eksploatacji stanowiących własność Wykonawcy, 5) wymianę uszkodzonych opraw, 6) wymianę uszkodzonych tablic i szafek, 7) naprawę uszkodzonych odcinków linii napowietrznych i kablowych, 8) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, 9) podwieszanie zerwanych przewodów, 10) wymianę uszkodzonych opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, 11) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń, 12) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 13) dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi, 14) utrzymanie czystości opraw oświetleniowych, zgodnie z zakresem ustalonym przez zamawiającego i skonsultowanym z wykonawcą każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywanych robót, 15) prowadzenie rejestru zdarzeń z czynności wymienionych w pkt. 1)-14) załączanego każdorazowo do wystawionej przez Wykonawcę miesięcznej faktury. 3. Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenie powstałe w wyniku awarii której skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia (zagrożenie porażeniem lub pożarem, utrudnienia w ruchu ulicznym) niezwłocznie od powiadomienia Wykonawcy, nie później niż w ciągu 24 godzin. Postanowienie to nie dotyczy nieczynnych pojedynczych punktów świetlnych. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2,
31527200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1) ppkt a) i b) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z ustawą z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. jedn. z 2016 r. Dz. U. poz. 446 ze zmianami) obowiązkiem Gminy Lipno jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy. Na terenie Gminy Lipno istnieje 367 szt. punktów świetlnych stanowiących własność ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą 81-855 Sopot, ul. Rzemieślnicza 17/19. Aby realizować usługi w zakresie oświetlenia ulic, dróg i placów znajdujących się na terenie Gminy Lipno, Zamawiający musi posiadać zgodę właściciela sieci oświetleniowej na świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego, przez innego wykonawcę niż ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. Wyżej wymieniony Właściciel nie wyraził zgody na prowadzenie kompleksowej usługi oświetlenia ulicznego przez inne podmioty. Zróżnicowanie techniczne i własnościowe majątku oświetleniowego jest uzależnione od warunków lokalnych i rozwoju sieci w przyszłości. Aktualnie wszystkie czynne punkty oświetleniowe jak i urządzenia sterownicze stanowią majątek ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. i nie są instalacją wyodrębnioną w zakresie dostępności do układów sterowania. Większość szaf sterowniczych, usytuowanych jest w rozdzielniach nn stacji transformatorowych. Sytuacja ta powoduje konieczność dokonywania przez służby ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. stosownych dopuszczeń do pracy, polegających na wyłączeniu napięcia, przygotowania miejsca pracy wraz z ponownym załączeniem urządzeń do sieci, celem jej bezpiecznego wykonywania. Wykazany stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1a i 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń budynku C Szpitala wraz z zakupem sprzętu med. niezbędnego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjal. dla Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych remonterem drogowym typu Patcher na drogach powiatowych będących w administracji Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie w 2024r"
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025"
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZŁOTÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.