Ogłoszenie nr 500040517-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.
Stąporków: Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35724-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 29004267000000,
ul. ul. Niekłańska
15,
26220
Stąporków, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 374 17 83, e-mail
nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl, faks
41 374 17 91.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.7.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego" obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) budynku mieszkalnego: - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - wymiana instalacji c.o. - przebudowa instalacji wentylacyjnej i dymowej - przebudowa kotłowni i dobudowę komina zewnętrznego - połączenie pomieszczenia kancelarii oraz ganku - naprawa i odnowienie tynków i malowania ścian i sufitów - wymiana posadzki na balkonie i schodach zewnętrznych - remont łazienki i WC - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - wymiana balustrady na schodach wewnętrznych - wykonanie ocieplenia pomieszczeń na poddaszu oraz połaci dachowych - odnowienie powłoki malarskiej elementów drewnianych elewacji, naprawa podbitki - wymiana balustrady drewnianej na balkonie oraz wykonanie obróbek blacharskich - wykonanie opaski wokół budynku - demontaż masztu antenowego - wyczyszczenie elewacji oraz impregnacja - zabezpieczenie kanału, ocieplenie sufitu oraz wykonanie posadzki w garażu b) budynku gospodarczego: - wymiana nowej elewacji budynku - remont komina powyżej połaci dachowej - wymiana instalacji elektrycznej - reparacja tynków i posadzek - wymiana wrót frontowych i likwidacja wrót z tyłu budynku - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej - wykonanie opaski wokół budynku c) zagospodarowanie terenu: - utwardzenie ciągów komunikacyjnych, wraz z odpowiednim odprowadzeniem wód opadowych - zabezpieczenie wlotów zbiorników bezodpływowych Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: projekt budowlany; projekt wykonawczy; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia od Zamawiającego elementów pozostałych po wykonaniu zadania takich jak: złom, drewno za cenę netto 417,99 zł (słownie złotych: czterysta siedemnaście 99/100), w oparciu o fakturę VAT wystawioną przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zapłaty przelewem bankowym w terminie 14 dni od dnia jej wystawienia na nr rachunku Zamawiającego podanego na fakturze
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45262700-8,
45213240-7,
45220000-5,
45233200-1,
45232451-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
6 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa i przebudowa osady służbowej gospodarstwa Szkółkarskiego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Usługi Budowlane Marek Solarz,
,
Wielka Wieś ul. Sitowa 8,
26-220,
Stąporków, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu robót budowlanych określonych w SIWZ o roboty dodatkowe polegające m.in. roboty związane z wykonaniem drenażu wokół budynku mieszkalnego oraz odpowiednim zabezpieczeniem ścian fundamentowych bud.mieszkalnego
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu robót budowlanych określonych w SIWZ o roboty dodatkowe polegające m.in. roboty związane z wykonaniem drenażu wokół budynku mieszkalnego oraz odpowiednim zabezpieczeniem ścian fundamentowych bud.mieszkalnego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
potrzeba zmiany rozwiązań technicznych
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
- Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.