eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Budowa studni w Tarczku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06

Ogłoszenie nr 500039771-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.

Gmina Pawłów: Budowa studni w Tarczku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571497-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pawłów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101058200000, ul. Pawłów 56a , 27225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 721 670, e-mail sekretarz@gmina-pawlow.pl, faks 412 721 679.
Adres strony internetowej (url): https://pawlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa studni w Tarczku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGKiP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu otworu hydrogeologicznego studziennego, zlokalizowanego w Tarczku (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) w południowo-wschodnej części działki oznaczonej nr 61. Działka ta jest własnością prywatną (ze względu na ochronę danych osobowych na etapie przeprowadzanego postępowania nazwisko właściciela zostało zanonimizowane). W ramach zamówienia zrealizowane zostaną następujące roboty: ? wykonanie otworu wiertniczego hydrogeologicznego do głębokości ca 100,0 m systemem mechaniczno-udarowym [średnica początkowa otworu phi 18" , średnica końcowa phi 14"; kolumna filtrowa z rur stalowych o średnicy phi 11 3/4" i konstrukcji dostosowanej do stwierdzonych w trakcie wiercenia warunków hydrogeologicznych, tj. rura nadfiltrowa o długości ca 62,0 m, filtr właściwy długości 35,0 m i rura podfiltrowa długości ca 3,0 m] ? opróbowanie otworu i badań laboratoryjnych próbek wody ? pompowanie oczyszczające do momentu całkowitego oczyszczenia się wody, ale nie krócej niż przez 24 h ? próbne pompowanie pomiarowe otworu na trzech stopniach dynamicznych w wymiarze czasowym min. 24+24+48h i pomiarów głębokości zwierciadła wody ? niwelacja otworu w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej ? opracowanie wyników wykonanych robót w formie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych lub w przypadku negatywnych wyników robót i badań w formie dokumentacji geologicznej innej nie kończącej się udokumentowaniem wód podziemnych. Projektowane ujęcie wody zlokalizowane jest w rejonie, gdzie użytkowany poziom wodonośny występuje w utworach dewonu. W ramach robót geologicznych planuje się odwiercenie otworu do głębokości ca 100,0 m systemem mechaniczno-udarowym. W trakcie wiercenia prowadzone będą na bieżąco obserwacje parametrów wiercenia, pomiary głębokości nawierconego i ustabilizowanego zwierciadła wody, a także pobór próbek skał i wód podziemnych. Po zakończeniu wiercenia i zafiltrowaniu otworu projektuje się wykonanie pompowania oczyszczającego i próbnego pompowania pomiarowego na trzech stopniach dynamicznych. Woda z pompowania oczyszczającego i pomiarowego kierowana będzie do cieku powierzchniowego. Szczegółowy zakres prac, pomiarów i badań został określony w Projekcie robót geologicznych. Wszelkie roboty w ramach zamówienia prowadzone będą z zachowaniem przepisów bhp oraz zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska. Po zakończeniu prac teren wokół wiertni zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową ("Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu wiertniczego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych z utworów dewońskich dla zaopatrzenia wsi w wodę, miejscowość Tarczek, gmina Pawłów, powiat Starachowice, województwo świętokrzyskie" zatwierdzony został decyzją Marszałka Województwa Świętokrzyskiego z dnia 02.02.2016r. znak: OWŚ-V.7430.1.2016), warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami (m.in.: ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze, Dz.U.2016.1131; ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, Dz.U.2017.1121; ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Dz.U.2017.1332), normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 "Prawo budowlane". W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Uwaga! Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić m.in.: obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej; organizację i zabezpieczenie placu robót; uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262220-9


Dodatkowe kody CPV: 45255110-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik
Email wykonawcy: studnie1@wp.pl
Adres pocztowy: Kielce, ul. Spacerowa 5
Kod pocztowy: 25-026
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149999.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.