eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Dostawa kruszywa drogowego do bieżących napraw nawierzchni dróg na terenie Gminy Głowaczów w 2018 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039634-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Gmina Głowaczów: Dostawa kruszywa drogowego do bieżących napraw nawierzchni dróg na terenie Gminy Głowaczów w 2018 r

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506171-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głowaczów, Krajowy numer identyfikacyjny 67022364600000, ul. Rynek 35, 26903 Głowaczów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 231 075, e-mail wojt@glowaczow.pl, faks 486 231 217.
Adres strony internetowej (url): www.glowaczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa drogowego do bieżących napraw nawierzchni dróg na terenie Gminy Głowaczów w 2018 r

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. ) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa drogowego, dolomitowego do remontu i bieżących napraw dróg gminnych. Przewidywana ilość kruszywa do dostawy: - kruszywo drogowe dolomitowe o frakcji 4 - 31,5 mm w ilości 4000 ton - kruszywo drogowe dolomitowe o frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 500 ton. Zapotrzebowanie ilościowe podane wyżej na poszczególne frakcje kruszywa, stanowi przewidywane, szacunkowe (zmniejszenie/zwiększenie +/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych uzależnionych od warunków pogodowych, które będą wpływać na stan dróg w gminie Głowaczów. Prognozowana ilość poszczególnych frakcji kruszywa jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. 2). Dostawy w ramach niniejszego zamówienia winny być dokonywane partiami (partia - minimum 3 zestawy samochodowe jednego dnia) w ciągu 3 dni roboczych na wniosek Zamawiającego, w miarę występujących potrzeb. Kruszywo winno być dostarczone na wskazaną przez Zamawiającego drogę gminną w gminie Głowaczów oraz częściowo będzie składowane na placu wyznaczonym przez Zamawiającego w miejscowości Głowaczów. 3). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport kruszywa środkami transportu do tego przystosowanymi - samochodami samowyładowczymi. 4). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać kruszywo drogowe posiadające atesty. 5). Dostarczone kruszywo nie może zawierać w swoim składzie dodatków: wapnia, gliny, pisku, warstwy uprawnej gleby, ziemi ani nie powinno być zbyt wilgotne - mokre. Kruszywo powinno spełniać normę PN-EN 13043 : 2004 i PN-EN 13242. W przypadku stwierdzenia dostawy partii kruszywa nie spełniającej w/w norm, Wykonawca zobowiązany zostaje do jego usunięcia i poniesienia wszystkich kosztów związanych z dostawą takiej partii kruszywa. 6). Odbioru dostarczonej partii kruszywa dokonywać będzie osoba wyznaczona przez Zamawiającego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę kwitu "W-Z. Do każdej partii dostawy, przy odbiorze Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat/świadectwo jakości dostarczanego kruszywa, wystawione przez producenta, potwierdzające właściwości fizyko-chemiczne dostarczonej partii. 7). Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych) których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w formularzu ofertowym. 8). Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 14.21.22.00 - Kruszywo - kruszywa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PUH CAREX Grzegorz Domagała
Email wykonawcy: gdomagala@op.pl
Adres pocztowy: Brzeziny ul. Chęcińska 353
Kod pocztowy: 26-026
Miejscowość: Morawica
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301490.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.