eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu "Rozwińmy żagle szans- podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06

Ogłoszenie nr 500039320-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.

Gmina Miasto Ustka: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu "Rozwińmy żagle szans- podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny ProgramOperacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć w szkołach podstawowych i w szkole gimnazjalnej prowadzonych przez Gminę Miasto Ustka.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542223-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002870-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Podmiot przygotowujący i przeprowadzający postępowanie: Dane Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. kpt. Leonida Teligi w Ustce Dokładny adres: 76-270 Ustka, ul. Darłowska 18 Adres strony internetowej Zamawiającego: www.sp1ustka.pl, www.e-bip.org.pl/sp1ustka tel. 59 814 46 24 Faks 59 8 14 46 24 e-mail: sp1.ustka@hoga.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 154 300, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks 598 152 900.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.ustka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu "Rozwińmy żagle szans- podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PZP/2017/S

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu: "Rozwińmy żagle szans - podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć w szkołach podstawowych i w szkole gimnazjalnej prowadzonych przez Gminę Miasto Ustka.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z zainstalowanym oprogramowaniem wraz z akcesoriami

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp. Zamawiający informuje, iż w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 13:00, do Zamawiającego wpłynęła oferta od Wykonawcy EL TORO Sp. J. z siedzibą w Szczecinie na zadanie nr 1. W wyniku nieumyślnego błędu pracownika Zamawiającego, koperta wraz z ofertą nie została przekazana komisji przetargowej i w konsekwencji nie została otwarta podczas jawnego otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 20 lipca 2017 roku, o godzinie 13:30.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego z akcesoriami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44744.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nordweco Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wieniawskiego 21
Kod pocztowy: 71-130
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45167.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45167.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47214.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7087.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOM-PAP Office Partners
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niepołomskiej 6
Kod pocztowy: 93-467
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3310.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3310.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3310.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż zintegrowanego sprzętu z oprogramowaniem do obsługi pracowni multiprzedmiotowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Ustce

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.Do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 13:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na realizację zadania.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż multimedialnych pracowni językowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustce oraz dla Gimnazjum w Ustce

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.Zamawiający w wyniku nieumyślnej omyłki w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym, stanowiące integralne załączniki do SIWZ, wskazał iż Wykonawca składając ofertę winien zaoferować "Zestaw do szybkiego sprawdzania testów" - w ilości 15 sztuk (zestawów), pomimo że Zamawiający przewidywał zakup tylko 1 zestawu. Wykonawca NORDWECO Sp. z o.o., zgodnie z przedłożonym formularzem cenowym zaoferował cenę za 1 zestaw, nie zmieniając odpowiedniej ilości w formularzu cenowym. Naruszenie to ma charakter niemożliwej do usunięcia wady postępowania. Zamawiający nie ma bowiem możliwości poprawienia ilości zestawów na tym etapie postępowania.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania biurowego i ochronnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 13:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na realizację zadania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.