To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-06
Ogłoszenie nr 500039320-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.
Gmina Miasto Ustka: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu "Rozwińmy żagle szans- podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny ProgramOperacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć w szkołach podstawowych i w szkole gimnazjalnej prowadzonych przez Gminę Miasto Ustka.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542223-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002870-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Podmiot przygotowujący i przeprowadzający postępowanie: Dane Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. kpt. Leonida Teligi w Ustce Dokładny adres: 76-270 Ustka, ul. Darłowska 18 Adres strony internetowej Zamawiającego: www.sp1ustka.pl, www.e-bip.org.pl/sp1ustka tel. 59 814 46 24 Faks 59 8 14 46 24 e-mail: sp1.ustka@hoga.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000,
ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
3,
76270
Ustka, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 154 300, e-mail
zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks
598 152 900.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.ustka.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu "Rozwińmy żagle szans- podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/PZP/2017/S
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego i audiowizualnego z akcesoriami i oprogramowaniem w ramach projektu: "Rozwińmy żagle szans - podniesienie jakości edukacji ogólnej w Szkołach Podstawowych i w Szkole Gimnazjalnej w Mieście Ustka", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć w szkołach podstawowych i w szkole gimnazjalnej prowadzonych przez Gminę Miasto Ustka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z zainstalowanym oprogramowaniem wraz z akcesoriami |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp. Zamawiający informuje, iż w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 13:00, do Zamawiającego wpłynęła oferta od Wykonawcy EL TORO Sp. J. z siedzibą w Szczecinie na zadanie nr 1. W wyniku nieumyślnego błędu pracownika Zamawiającego, koperta wraz z ofertą nie została przekazana komisji przetargowej i w konsekwencji nie została otwarta podczas jawnego otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 20 lipca 2017 roku, o godzinie 13:30. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego z akcesoriami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44744.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nordweco Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45167.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7087.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOM-PAP Office Partners
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3310.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż zintegrowanego sprzętu z oprogramowaniem do obsługi pracowni multiprzedmiotowej w Szkole Podstawowej nr 2 w Ustce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.Do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 13:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na realizację zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż multimedialnych pracowni językowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustce oraz dla Gimnazjum w Ustce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.Zamawiający w wyniku nieumyślnej omyłki w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym, stanowiące integralne załączniki do SIWZ, wskazał iż Wykonawca składając ofertę winien zaoferować "Zestaw do szybkiego sprawdzania testów" - w ilości 15 sztuk (zestawów), pomimo że Zamawiający przewidywał zakup tylko 1 zestawu. Wykonawca NORDWECO Sp. z o.o., zgodnie z przedłożonym formularzem cenowym zaoferował cenę za 1 zestaw, nie zmieniając odpowiedniej ilości w formularzu cenowym. Naruszenie to ma charakter niemożliwej do usunięcia wady postępowania. Zamawiający nie ma bowiem możliwości poprawienia ilości zestawów na tym etapie postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania biurowego i ochronnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dokonano unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Do dnia 20 lipca 2017 roku, do godziny 13:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na realizację zadania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i wejść na plażę w granicach Miasta Ustka w 2024 roku
- "Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce" - II postępowanie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
- Usługa nagłośnienia, oświetlenia i obsługa elementów multimedialnych wraz z realizacją wizji okolic startu, mety oraz wybranych punktów na trasie w trakcie 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.