eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji związanej z budową pomnika dedykowanego Pułkownikowi Ryszardowi Kuklińskiemu zlokalizowanego w Krakowie na Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-02-22

Ogłoszenie nr 500039236-N-2018 z dnia 22-02-2018 r.

Kraków: wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji związanej z budową pomnika dedykowanego Pułkownikowi Ryszardowi Kuklińskiemu zlokalizowanego w Krakowie na Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 120970843, ul. Narciarska 2H/1, 31-579 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48602250277, e-mail pcpach@pcpach.krakow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.plk-kuklinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji związanej z budową pomnika dedykowanego Pułkownikowi Ryszardowi Kuklińskiemu zlokalizowanego w Krakowie na Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego.
Numer referencyjny Znak sprawy: 2/2018.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji związanej z budową pomnika dedykowanego Pułkownikowi Ryszardowi Kuklińskiemu zlokalizowanego w Krakowie na Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego. Znak sprawy: 2/2018. 2. Zamówienie współfinansowane jest ze składek i darów oraz ze środków publicznych przekazanych przez Prezydenta Miasta Krakowa i Marszałka Województwa Małopolskiego. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.1 wykonanie robót ziemnych, instalacyjnych, fundamentowych, montażowych 3.2 dostawy i montaż materiałów i elementów oraz urządzeń, 3.3 prace elektryczne związane między innymi z oświetleniem i iluminacją obiektu, 3.4 współpraca i koordynacja robót oraz dostaw i prac montażowych, 3.5 współpraca przy odbiorze, załadunku, transporcie, rozładunku i montaż dostaw inwestorskich, tj. elementów składających się na obiekt architektoniczny pomnika - Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka, wraz z wykonaniem niezbędnych robót im towarzyszących, 3.6 zagospodarowanie i uporządkowanie terenu, 3.7 wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 3.8 wykonywanie robót zgodnie z ustalonym harmonogramem. 4. Zamawiający informuje, iż niezbędnym dla realizacji niezbędnych robót budowlanych, w tym dostaw i usług wymaganych do ich wykonania, a objętych zakresem przedmiotu zamówienia jest zapoznanie się i wykorzystanie szczegółowego opisu Zadania Inwestycyjnego zwanego zamiennie w dalszej części S Inwestycją, który zawiera Załącznik nr 1 do S, czyli dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 3.2. Zamawiający zaznacza i podkreśla, iż załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 3.3. Zamawiający zaznacza, iż w związku z krótkim terminem realizacji zamówienia oraz możliwością niesprzyjających warunków pogodowych zaleca się Wykonawcy pracę w systemie dwuzmianowym, w tym również pracę w soboty. 3.4. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w S przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w S, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do S), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w S, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w S, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z S. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w S jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w S, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 3.5. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, ziemne, fundamentowe, murarskie, instalacyjne oraz montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, jak i porządkowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 108 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 4. Dodatkowe informacje i wymagania związane z realizacją zamówienia: 4.1 Zamówienie dotyczy II etapu budowy czyli wykonania robót budowlano - montażowych (zwanych dalej RBM), przygotowania posadowienia poprzez wykonanie fundamentów i instalacji oświetleniowej (iluminacji) oraz montaż przygotowanych wcześniej (etap I budowy) elementów pomnika określanych umownie w projektach budowlanym i wykonawczym: łuk, mur, obelisk i ścieżka. 4.2 Zamówienie objęte jest również pozwoleniem, które wydał Wojewódzki Konserwator Zabytków, zawartym w projekcie budowlanym na str. 132, Pozwolenie Nr 879/14 z 18 IX 2014 r. i (nowe) nr 525/17 z 05 V 2017 r. oraz nr 474/17 z 11 X 2017 r. 4.3 Inwestorem operacyjnym wraz z czynnościami nadzoru budowlanego i koordynacji jest Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego (SRK), reprezentowane przez: prezes Henryk A. Pach tel. 602 25-02-77 i inspektor nadzoru, mgr. inż. Michał Pach tel. 601 43 04 64. Nadzory autorskie: - konstruktorski GSBK mgr inż. Mariusz Szefer tel. 506 10 28 00, - elektryczny z iluminacją mgr inż. Jan Wachacki ES-System tel. 603 63 75 08, - artystyczno - architektoniczny prof. dr Czesław Dźwigaj ART-MEA tel. 602 58 75 82. Obsługa archeologiczna Anna Tyniec tel. 693 421 756. 4.4 Wykonawcami - dostawcami (dalej Dostawcami) elementów art.-architektonicznych pomnika: Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka oraz uczestnikami prac montażowych tych części pomnika na placu budowy są: 4.4.1 Łuk - Treko Laser sp. z o.o. (TL), Skawina, ul. Hałacińskiego 10, prezes Jerzy Wodnicki, tel. 607 98 52 52 4.4.2 Mur - Art Mea s.j. (AM), Rząska, ul. Krakowska 81, prof. Czesław Dźwigaj, tel. 602 58 75 82 4.4.3 Obelisk i Ścieżka - AM oraz Metalodlew S.A., teren huty Arcelor Mittal, brama nr 2, ul. Mrozowa, Kraków: v-prezes Zbigniew Sierant 691 40 89 27 i kierownik Waldemar Pietras tel. 607 61 62 25 4.4.4 Kontakt z dyrektorem technicznym "Galerii Krakowskiej" - Tomasz Polek tel. 668 196 496 lub 793 676 700 4.4.5 Pod ww. adresami i tel. można umówić się celem obejrzenia elementów i konsultacji z dysponentem Pl. J.N-J. 4.5 Uwagi ogólne 4.5.1 Właściciel/dysponent placu ("Galeria Krakowska" - dalej GK) wyznaczył czas wykonania RBM w planowanym okresie od 1 marca do 12 kwietnia 2018r. II etap czyli RBM odbywa się w trybie zamówienia publicznego poprzez negocjacje z wolnej ręki organizowane przez Stowarzyszenie im. Płk. R. Kuklińskiego. Wobec ustalonego przez dysponenta terenu terminu wejścia w teren i czasu budowy umowa powinna być zawarta do 1 marca 2018r. Wyłoniony Wykonawca wykorzystuje czas do niezbędnych uzgodnień realizacyjnych z inwestorem operacyjnym SRK, GK i dostawcami elementów (Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka) oraz uzgadnia z dostawcami wykonawczy harmonogram robót. Harmonogram winien być uzgodniony i podpisany wraz z umową z uwzględnieniem niniejszych wskazań i informacji. 4.5.2 Harmonogram winien precyzować orientacyjnie (z dokładnością do 2 dni) terminy dostaw, scalania i montażu docelowego elementów Dostawców. Wyłoniony Wykonawca RBM przejmuje plac budowy w zakładanym terminie 1 marca 2018 r. i dokonuje zagospodarowania placu budowy wraz z jej rozpoczęciem. Z uwagi na okresowe potrzeby technologiczne na placu budowy jego ogrodzenie winno być przesuwne (przestawne), a sama powierzchnia do celów organizacyjnych może być okresowo powiększana. 4.6 Szczegóły kooperacyjne do zaplanowania organizacji robót: 4.6.1 ŁUK powinien być pierwszym dostarczonym, zmontowanym i posadowionym elementem kompozycji pomnika. Jest jedynym elementem którego scalanie (dwóch części) przed montażem - posadowieniem docelowym na fundamencie - z powodu ograniczeń drogowych-transportowych - zostanie przez Dostawcę (TL) wykonane na placu budowy. Dostawa ŁUKU (organizacja transportu: TL we współpracy z UMK i Policją) winna nastąpić najpóźniej po wylaniu jego fundamentu. Ponieważ wielkogabarytowy transport ze Skawiny nastąpić może tylko w nocy, niezbędne jest dodatkowe oświetlenie placu budowy na przyjęcie tej dostawy. Przy odbiorze dostawy oraz później przy montażu łuku na fundamencie konieczny dźwig kołowy o udźwigu 10-15 t. i wysięgu do 15-20 m. TL w ciągu 5-7 dni scali ŁUK w okresie dojrzewania betonu fundamentu ŁUKU (minimum 14 dni, wystarczające do posadowienia konstrukcji Łuku) lub wcześniej (zaraz po ogrodzeniu pl. bud.). W tym czasie winno także nastąpić przygotowanie i montaż przez Wykonawcę konstrukcji wsporczej (rusztowanie systemowe, podpora) niezbędne przez kolejne minimum 7 dni po wypełnieniu wewnętrznym betonem (ok. 1m3) wewnętrzną rynną trzonu ŁUKU, co następuje po jego posadowieniu na fundamencie. Konstrukcję wsporczą ŁUKU należy oprzeć na gruncie tak, by nie blokowała innych robót fundamentowych, tras kanalizacji kablowej i przygotowawczych dla montażu elementów iluminacji. 4.6.2 MUR, OBELISK i ŚCIEŻKA zostaną dostarczone do montażu i zainstalowane (ustawione) na fundamentach przez ekipę AM (prof. Dźwigaj) z pomocą sprzętu (dźwigu) Wykonawcy. (Najcięższa płyta MURU do 2,8 t.) Należy przewidzieć miejsce zmagazynowania przez 1-2 dni płyt składowych MURU na pl. bud. przed ich montażem docelowym w ich fundamentach. Łącznie czas zapotrzebowany przez Dostawcę (AM) do wykonania jego siłami montaż MURU: 3-4 dni. Montaż OBELISKU i ŚCIEŻKI AM wykona z chwilą dostawy z Metalodlew S.A. 4.6.3 Przesłanki do harmonogramu zostały ustalone przez: Treko Laser, Art.-Mea, inwestora operacyjnego (SRK) i nadzór autorski-konstruktorski GSBK reprezentowanych przez wskazane wyżej osoby oraz uzgodnione z dysponentem Pl. Jana Nowak-Jeziorańskiego, dyrektorem technicznym "Galerii Krakowskiej" - p. Tomasz Polek 793 676-700 lub 668 196-496. Tyczenie obrysu i głównych punktów placu budowy oraz reper roboczy wykonane i oznakowane - geodeta Wojciech Hofman tel. 600 37 72 47. 4.6.4 ILUMINACJA LED. Do harmonogramu ogólnego budowy wymagane jest gwarantowane przez dostawców Wykonawcy oświadczenie o dysponowaniu elementami iluminacji: oprawami LED 39,6W i reflektorami LED w określonym czasie budowy celem ich zainstalowania. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do dnia 15 maja 2018r. liczonym od dnia zawarcia umowy, przy czym zakończenie robót budowlanych powinno nastąpić do dnia 12.04.2018r. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów szczegółowych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej S oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w S i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy szczegółowe plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie szczegółowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z S i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy szczegółowe i zestawienia materiałów wraz z opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań S stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami S oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w S i jej załącznikach. 9. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, jak i na pozostałe wyposażenie i urządzenia (chyba że standardowy okres gwarancji udzielony przez producenta/ów jest dłuższy), liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji instalacji i zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów. Bieżąca konserwacja dotyczy wszystkich instalacji i urządzeń, i obejmuje w szczególności wymianę elementów (w tym też materiałów eksploatacyjnych takich jak źródła światła i inne które mają wpływ na ich niezawodne funkcjonowanie), okresowe próby, pomiary itp. w okresie gwarancji. Bieżąca konserwacja i serwisowanie dotyczy w szczególności instalacji i urządzeń elektrycznych oraz iluminacji, tzn. przeglądu urządzeń i badania kontroli w okresie gwarancyjnym. Przeglądy winny być przeprowadzane zgodnie z zaleceniami, lub wymaganiami producentów określonymi w kartach gwarancyjnych, instrukcjach eksploatacji i innych dokumentach, bądź w okresach wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku braku takich wskazań co najmniej co 6 miesięcy. 10. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 11. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część S. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w S. 13. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część S.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

71245000-7,

45212314-0,

45262210-6,

45311000-0,

45311000-3,

45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 414634.15
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na wstępie należy podnieść, iż zamówienie na opisany wyżej zakres przedmiotowy było pierwotnie procedowane w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy 1/2018, ogłoszenie o zamówieniu nr 509815-N-2018 z dnia 2018-01-25. Niemniej postępowanie to zostało unieważnione, z uwagi na zaistnienie okoliczności wynikających z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegających odrzuceniu (brak ofert). Ustawa Prawo zamówień publicznych stanowi między innymi, iż na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) tego aktu, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) PZP ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uwzględniając powołaną podstawę prawną, przedstawione argumenty i okoliczności faktyczne niniejszej sprawy, uznać należy, iż zostały spełnione przesłanki wynikające przywołanego z art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, a w konsekwencji udzielić przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z zaproszonym Wykonawcą. Zauważyć należy, iż zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w tym przypadku, w oparciu o powołaną podstawę prawną, może nastąpić w określonych ustawą szczególnych okolicznościach przy spełnieniu stosownych przesłanek, których wystąpienie w niniejszym przypadku zostało wykazane, gdyż w zorganizowanym na ten sam zakres przedmiotowy przetargu nieograniczonym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Dodać należy, iż zastosowanie w niniejszym przypadku trybu zamówienia z wolnej ręki w żadnej mierze nie narusza zasad udzielania zamówień publicznych, w szczególności zasady uczciwej konkurencji i pełnego dostępu do zamówienia, gdyż z opisanych wyżej przyczyn oraz przedstawionych okoliczności jednoznacznie wynika, iż istnieje uzasadniona możliwość udzielenia zamówienia zaproszonemu do negocjacji Wykonawcy, tj. Pana Janusza Soczówkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Budowlane Megabud Janusz Soczówka, z siedzibą ul. Józefa Friedleina 4, 30-009 Kraków. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż zostały spełnione przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Janusz Soczówka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Budowlane Megabud Janusz Soczówka, megabudjs@interia.pl, ul. Józefa Friedleina 4, 30-009, Kraków, kraj/woj. małopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.