To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-05
Ogłoszenie nr 500038955-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.
Gmina Jordanów: Rozbudowa budynku przy ul. Mickiewicza 3 w Jordanowie na potrzeby pomieszczeń biurowych Urzędu Gminy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580089-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jordanów, Krajowy numer identyfikacyjny 49189225100000,
ul. ul. Rynek
2,
34240
Jordanów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 693 510, e-mail
przetargi@gmina-jordanow.pl, faks
182 693 526.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku przy ul. Mickiewicza 3 w Jordanowie na potrzeby pomieszczeń biurowych Urzędu Gminy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ramach zadania pn.: "Rozbudowa budynku przy ul. Mickiewicza 3 w Jordanowie na potrzeby pomieszczeń biurowych Urzędu Gminy". 2. Zakres robót obejmuje: a) wyburzenie istniejących obiektów z których jeden był garażem, a drugi budynkiem mieszkalnym. Istniejące budynki znajdujące się granicy działki przylegają do budynku sąsiednich, dlatego podczas rozbiórki należy pozostawić ścianę fundamentową, która będzie stanowiła dodatkowe zabezpieczenie dla budynku na działce sąsiedniej.b) rozbudowę, którą stanowi budynek 2 - kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Długość budynku 15,35 m. Szerokość budynku na poz. parteru 6,10 m. Wysokość budynku 11,92 m. Ściany fundamentowe betonowe wylewane na mokro z betonu B-20. Ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych gr. 25 cm, ocieplona styropianem gr. 20 cm. Stropy żelbetowe monolityczne. Dach o konstrukcji drewnianej pokryty blachą dachówkową powlekaną. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, Projekcie Wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. UWAGA! Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót wzajemnie się uzupełniają. Szczególnie wiążące są zapisy w przedmiarze robót, dotyczące materiałów wykorzystywanych do budowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania robót składających się na przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. b) zapewnienia kierownictwa nad realizowanym przedmiotem umowy, organizacji i utrzymania zaplecza, niezbędnego dla realizowanego przedmiotu. c) organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami. d) stosowania materiałów, które powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. e) organizacji miejsca składowania oraz dostawy wszelkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. g) odpowiedniego zabezpieczenia miejsca pracy, zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymanie obszaru robót w należytym porządku, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i śmieci. h) wykonania badań, regulacji, rozruchu oraz odbioru montowanych instalacji. i) przygotowania wszelkich wymaganych dokumentów do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego. j) posiadania w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowania/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 4. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca do odbioru końcowego zobowiązany jest dostarczyć: - pozytywny protokół odbioru z Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (ul. Marii Konopnickiej 7, 34-200 Sucha Beskidzka), - pozytywny protokół odbioru z Państwowej Straży Pożarnej (ul. Makowska 26, 34-200 Sucha Beskidzka), - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, - oświadczenie kierownika budowy, - atesty, aprobaty techniczne, świadectwa zgodności na wbudowane materiały, - dokumentację powykonawczą, dziennik budowy, - protokoły badań i sprawdzeń. 5. Rozwiązania równoważne: a) Podane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. b) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. c) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunki do rozwiązań określonych w/w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy Pzp. 6. Gwarancja i rękojmia: a) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na roboty budowane na okres minimum 36 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. W ofercie należy zadeklarowaćliczbę miesięcy udzielanej gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale 14 SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na okres 60 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. 7. Zatrudnienie na umowę o pracę: a) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia - za wyjątkiem kierownika budowy, dostawców materiałów budowlanych i innych, których czynności nie są wykonywane na podstawie przepisów Kodeksu Pracy. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania zatrudnienia osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawcy każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania dokumentów potwierdzających powyższy wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) Szczegółowe informacje dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę, kontroli przez zamawiającego oraz sankcji z tytułu niespełnienia powyższego warunku, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik SIWZ nr 7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45100000-8, 45300000-3, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
657440.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany BUDOLEX Stanisław Oleksy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
845321.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.