eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › "Przebudowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Lesznie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500038820-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Gmina Leszno: "Przebudowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Lesznie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszenie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury", objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506924-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Leszno, Krajowy numer identyfikacyjny 013271370, ul. Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48227258005, e-mail akolnierzak@gminaleszno.pl, faks +48227258552.
Adres strony internetowej (url): www.leszno.bipgminy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Lesznie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót: Zakres obejmuje wykonanie wiaty handlowej na 32 stoiska handlowe i 15 niezadaszonych stoisk handlowych oraz dodatkowo 8 niezadaszonych stoisk handlowych do handlu bezpośrednio z samochodu. Częścią zadania jest również wykonanie budynku sanitarno - technicznego, w którym przewiduje się pomieszczenia wc, pomieszczenie porządkowe i pomieszczenie techniczne. Zamówienie obejmuje podłączenie do sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej, zasilenie w energię elektryczną, modernizację oświetlenia, utwardzenie i odwodnienie strefy handlu i terenu przed nią, budowę 20 miejsc postojowych oraz ogrodzenie strefy handlu. Część architektoniczno - budowlana zadania obejmuje: o wykonanie parterowego budynku sanitarno- technicznego wybudowanego w technologii tradycyjnej; powierzchnia zabudowy 46,80 m2, o wykonanie wiaty handlowej - konstrukcja stalowa słupów i dachu z blachy powlekanej ze świetlikiem z płyt poliwęglanowych; powierzchnia zabudowy 254,90 m2, Część sanitarna obejmuje: o wykonanie dla budynku sanitarno- technicznego przyłącza wodociągowego do przewodu sieci wodociągowej zlokalizowanego w obrębie działki nr ewid. 147/1; długość przyłącza 44,5m, o wykonanie dla budynku sanitarno- technicznego przyłącza kanalizacyjnego do częściowo przebudowanej sieci kanalizacyjnej- studzienki zlokalizowanej w obrębie działki nr ewid. 147/1; długość przyłącza 57,0m, o wykonanie instalacji wewnętrznej wody zimnej oraz ciepłej wody użytkowej z lokalnym przygotowaniem wody, o wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, o wykonanie odwodnienia terenu z użyciem odwodnienia liniowego, studni chłonnych oraz drenażu rozsączającego. Część elektryczna obejmuje: o wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej (oświetlenie i gniazda wtykowe) w budynku sanitarno- technicznym o wykonanie instalacji oświetlenia stoisk handlowych pod zadaszeniem Instalacje zasilane będą przyłączem wewnętrznym znajdującym się w budynku strażnicy OSP o wykonanie podtynkowej tablicy rozdzielczej TE na potrzeby targowiska w budynku strażnicy o wykonanie oświetlenia terenu oprawami na słupach oświetleniowych z włączeniem do istniejącej instalacji oświetlenia terenu o wykonanie instalacji odgromowej na dachu budynku sanitarno- technicznego Utwardzenie terenu z podziałem na strefy wg. projektu: o strefa handlu pod zadaszeniem o ciągi piesze o strefa handlu bez zadaszenia i dojazd wewnątrz strefy o teren przed strefą handlu i dojazd miejsca postojowe o chodnik Wykonanie ogrodzenia obejmuje również demontaż fragmentów istniejącego ogrodzenia oraz montaż 2 bram i furtki. Prace należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym targowiska "Mój rynek" oraz pozostałą dokumentacją.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1284158.67
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "BUDEX" Krzysztof Skrzypczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Podleśna 17
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1439100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1439100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1619258.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.