eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › "Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038775-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Wadowice: "Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423, ul. pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 33 873 18 11, e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks +48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej"
Numer referencyjny IR.271.4.44.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej" w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania przebudowę części budynku Zespołu Szkół Publicznych w Wysokiej wraz z instalacjami wewnętrznymi w zakresie wymaganym do spełnienia wymagań techniczno-budowlanych oraz wymagań określonych w przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej dla budynku zgodnie z uzgodnieniem z właściwym miejscowo Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej (dostosowanie budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz do poszczególnych wytycznych zawartych w postanowieniach KWPSP w Krakowie - postanowienia stanowią załącznik do niniejszej dokumentacji). Zakres prac obejmuje m.in.: -Wyposażenie dróg komunikacji ogólnej, służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z PN-EN 1838 i PN-EN 50172; -Zabezpieczenie przejść instalacyjnych przechodzących przez ściany kotłowni do wymaganej klasy odporności ogniowej; -Obudowanie ścianami o klasie odporności ogniowej EI30 pomieszczenia gospodarczego na parterze; -Zabezpieczone stropów drewnianych do klasy odporności ogniowej REI60 - według rozwiązania systemowego; -Usunięcie palnych elementów wystroju wnętrz w postaci okładzin ściennych lub zabezpieczone do stopnia co najmniej trudno zapalności; -Zabezpieczenie drewnianej więźby dachowej do NRO; -Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, powodującego: wyemitowanie na poszczególnych kondygnacjach budynku dźwiękowego sygnału ostrzegawczego (poprzez sygnalizatory akustyczno-optyczne); -Wyposażenie dróg komunikacji ogólnej służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego wykonaną według wymagań określonych w PN-EN 1838 oraz PN-EN 50172. Wartość natężenia światła wynosić będzie co najmniej 2 Lux; -Wydzielenie pożarowe przedszkola jako strefy pożarowej poprzez: -Wykonanie elementów budowlanych o klasie odporności ogniowej REI120 (dot. ścian) i REI60 (dot. stropów); -Zamknięcie przejść komunikacyjnych drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej co najmniej EI60 z samozamykaczem; - Zabezpieczenie przejść instalacyjnych przechodzących przez elementy budowlane do klasy odporności ogniowej EI120 i EI60; -Zabezpieczenie otworu okiennego roletą przeciwpożarową o klasie odporności ogniowej EW60 - w miejscu wskazanym w części graficznej opracowania; -Wydzielenie sali gimnastycznej poprzez zabudowę drzwi przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem; -Zamknięcie wejścia na poddasze nieużytkowe wyłazem o klasie odporności ogniowej co najmniej EI30; -Wyposażenie drzwi z sali gimnastycznej w dźwignie antypaniczne wg części graficznej dołączonej do opracowania; - Podzielenie korytarzy za pomocą stałych kurtyn dymowych; -Wyposażenie szkoły w ilość gaśnic zwiększoną o 100% od obowiązującego normatywu; -Usunięcie palnych elementów wystroju wnętrz; -Montaż na zbiorniku ppoż. dwóch ssaków do poboru wody do celów ppoż. zgodnie z normą PN-B-02857

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2

Dodatkowe kody CPV:

45410000-4,

45111300-5,

45442100-8,

45262522-6,

45311100-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z powołaną podstawą prawną Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym uprzednio przez Zamawiającego postępowaniu na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych nie została złożona żadna oferta, w konsekwencji postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Usługi Remontowo-Budowlane Kazimierz Kapłon, , ul. Młyńska 60, 34-100, Wadowice, kraj/woj.



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.