eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych halowych, olimpijskich dyscyplin sportowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038691-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Gmina Miejska Mielec: Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych halowych, olimpijskich dyscyplin sportowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500034967-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 26, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych halowych, olimpijskich dyscyplin sportowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.68.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

rzedmiotem zamówienia jest promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych halowych, olimpijskich dyscyplin sportowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym poprzez: 1)Nadanie tytułu Partnera Strategicznego, 2)Udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystania bez dodatkowego wynagrodzenia dla SPR STAL Mielec S.A., wizerunku logotypu oraz wizerunków zawodników SPR STAL Mielec S.A., do celów promocyjnych Zamawiającego,w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób, 3)Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta Mielca w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284553.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPR Stal Mielec S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solskiego 1
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350000.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350000.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a i b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. W ostatnich latach znacznie zwiększa się rola sportu w promocji miast. Coraz mocniej doceniany jest potencjał jaki niesie ze sobą połączenie marketingu sportowego z terytorialnym. Obie dziedziny czerpią wzajemne korzyści wykorzystując swój potencjał. Standardem stało się wykorzystywanie do celów promocyjnych znanych i lubianych sportowców oraz rodzimych drużyn, które gromadzą wokół siebie rzeszę fanów. Popularność, jaką przynosi organizowanie zawodów na najwyższych klasach rozgrywkowych, komentowanych w mediach przyczynia się do budowania dobrej marki "miasta - gospodarza". Wydarzenia sportowe w mieście przede wszystkim wpływają na lepszą integrację społeczeństwa oraz budowanie relacji z najbliższym otoczeniem ale również przyciągają inwestorów i reklamodawców co jest istotne dla budowania marki miasta nowoczesnego, dynamicznego i odnoszącego sukcesy. Miasto Mielec w swoich działaniach promocyjnych przywiązuje duża wagę do reklamy poprzez sport. Wydarzenia sportowe z udziałem drużyn sportowych gromadzą wielotysięczna publiczność na trybunach, przed odbiornikami telewizyjnymi, radiowymi i internetowymi, co daje duże możliwości do promowania marki miasta Mielca. Zgodnie z ustalonym zakresem przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje zlecić wykonanie usług promocyjnych miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych halowych, olimpijskich dyscyplin sportowych na najwyższym poziomie rozgrywkowym poprzez: 1) Nadanie tytułu Partnera Strategicznego, 2) Udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystania bez dodatkowego wynagrodzenia dla SPR STAL Mielec S.A., wizerunku logotypu oraz wizerunków zawodników SPR STAL Mielec S.A., do celów promocyjnych Zamawiającego, w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób, 3) Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta Mielca w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową, co najmniej w następujących formach: a) Udostępnianie wszystkim lokalnym i regionalnym mediom (Korso, Wieści Regionalne, Nowiny, Super Nowości, Radio Leliwa, Radio Rzeszów, Radio RDN, TVP Rzeszów) oraz portalom internetowym (Hej.Mielec, Czyliwiesz, korso.pl, itp.); również udostępnianie lokalnym i ogólnopolskim portalom internetowym zajmującym się piłką ręczną - relacji i zdjęć z meczów po każdym przeprowadzonym spotkaniu, b) Zamieszczenie logo (herbu) Zamawiającego na wszystkich dostępnych nośnikach reklamowych będących w dyspozycji SPR STAL Mielec S.A, w tym zamieszczenie na strojach zawodników treści i znaków określonych przez Zamawiającego, c) Zamieszczenie logo (herbu) Gminy Miejskiej Mielec na materiałach informacyjnych SPR STAL Mielec S.A - bilety, zaproszenia, plakaty, klaskacze, d) Rozłożenie na terenie obiektów sportowych będących w dyspozycji SPR STAL Mielec S.A. banerów, roll-upów, winderów, promujących Zamawiającego podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników SPR STAL Mielec S.A., z treścią podaną przez Zamawiającego. Materiały dostarczane zostaną SPR STAL Mielec S.A przez Zamawiającego, e) Rozłożenie na terenie obiektów sportowych będących w dyspozycji SPR STAL Mielec S.A. balona promującego Zamawiającego podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników SPR STAL Mielec S.A., w przypadku odpowiednich warunków pogodowych nienarażających zniszczeniu lub uszkodzeniu balona. Balon promujący dostarczony zostanie do SPR STAL Mielec S.A przez Zamawiającego, f) Eksponowanie pełnej nazwy Zamawiającego "Gmina Miejska Mielec" podczas wywiadów, publikacji, informacji prasowych oraz wydarzeń medialnych i promocyjnych, g) Umieszczenie herbu Gminy Miejskiej Mielec na tle ścianki konferencyjnej, h) Umożliwienie Zamawiającemu dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych Gminy Miejskiej Mielec podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych, i) Umożliwienie Zamawiającemu prowadzenia działań promocyjnych przed i w czasie rozgrywek, j) Kilkakrotne informowanie publiczności w trakcie meczów o współpracy drużyny z Gminą Miejską Mielec, k) Zamieszczenie na stronie internetowej SPR STAL Mielec S.A. herbu miasta Mielca wraz z linkiem do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Mielcu, l) Gotowość uczestnictwa zawodników SPR Stal Mielec S.A. w spotkaniach promujących miasto Mielec na wezwanie Biura Promocji i Obsługi Inwestora, nie częściej niż sześć razy w trakcie trwania umowy, m) Zgoda na bezpłatne wykorzystanie wizerunku zawodników na potrzeby marketingowe Zamawiającego, n) Zapewnienie wskazanemu przez Zamawiającego pracownikowi Urzędu Miejskiego w Mielcu, bezpłatnego wstępu na wszystkie mecze drużyny SPR STAL Mielec S.A., celem kontroli wywiązywania się przez Wykonawcę z postanowień umowy, o) Przekazywanie Zamawiającemu, dokumentacji fotograficznej z przebiegu rozgrywek, potwierdzającej wywiązywanie się z postanowień umowy, p) Przekazanie Zamawiającemu co najmniej 10 wejściówek na każdy mecz piłki ręcznej w najwyższej klasie rozgrywkowej, q) Rozegranie co najmniej 6 meczów w najwyższej klasie rozgrywkowej, Realizacja usługi w powyższym kształcie jest możliwa tylko przez wykonawców, którzy są najmocniej związani z Mielcem, wykazują realną tożsamość z miastem i dysponują narzędziami do należytego wykonania powierzonej usługi. Aby wykonać nałożone przez Zamawiającego obowiązki wykonawca musi posiadać uprawnienia do m.in. dysponowania powierzchnią reklamową na strojach zawodników, parkiecie hali, bandach elektronicznych, banerach wokół boiska, stronie internetowej, materiałach poligraficznych itp. Ponadto aby realnie zwiększyć wartość marki miasta Mielca wykonanie usługi musi odbywać się przede wszystkim w trakcie meczów rozgrywanych na terenie miasta Mielca. Ponadto realizacja punktu s) wskazanego powyżej będzie najbardziej efektywna, gdy zostanie zrealizowane przez swego rodzaju "lokalnych bohaterów", sportowców najbardziej kojarzonych z miastem Mielec, których dzieci i młodzież mogą na co dzień spotykać na treningach lub na meczach. W mieście Mielec działa tylko jeden podmiot, który rozgrywa zawody na najwyższej klasie rozgrywkowej tj. SPR STAL Mielec S.A. Piłka ręczna od kilku dziesięcioleci wpisuje się w historie sportową miasta Mielca. Na przestrzeni ostatnich lat zespół SPR Stal Mielec zajmował miejsca w czołówce rozgrywek ekstraklasy i Pucharu Polski przyczyniając się do wzrostu popularności tej dynamicznej i emocjonującej dyscypliny. Mielecka drużyna piłki ręcznej w sezonie 2011/2012 wywalczyła brązowy medal w rozgrywkach ligowych, dzięki czemu o drużynie jak i o mieście mogli usłyszeć kibice z całej Polski a także z zagranicy. W sezonie 2014/2015 drużyna mieleckich piłkarzy ręcznych awansowała do Final Four Pucharu Polski. Mielecka drużyna piłki ręcznej rozgrywa mecze na boiskach całej Polski a także za granicą, prezentując wysoki poziom gry, co budzi zainteresowanie kibiców i mediów. Na meczach drużyny pojawia się młodzież oraz rodziny z dziećmi, gdyż jest to doskonała forma aktywnego spędzania czasu a także obcowania najmłodszych kibiców ze sportową rywalizacją. Lokalne jak i krajowe media zamieszczają wiele informacji w swoich serwisach sportowych o zespole piłkarzy ręcznych z Mielca. Działania podejmowane przez zespół piłkarzy ręcznych stanowią doskonałą promocje miasta Mielca oraz jego działań na terenie całego kraju a także poza jego granicami gdyż w składzie drużyny piłkarzy ręcznych SPR Stal Mielec znajdują się także zawodnicy spoza terenu Polski jak również drużyna SPR Stal Mielec wielokrotnie uczestniczy w imprezach sportowych organizowanych lub współorganizowanych przez kluby sportowe z innych państw Europy i świata. Powyższe okoliczności wpływają na obiektywną możliwość promocji miasta Mielca i jego walorów, na szeroką skalę oraz w sposób, który nie jest możliwy do osiągnięcia za pośrednictwem np. agencji marketingowych. Mając powyższe na uwadze zasadne jest zlecenie zamówienia w trybie z wolnej ręki zaproszenie do negocjacji warunków umowy SPR STAL Mielec S.A. gdyż Spółka jest dysponentem i decydentem w zakresie drużyny piłki ręcznej mężczyzn, posiada prawo do dysponowania i kreowania wizerunku piłkarzy, ich strojów. Ponadto na dzień rozpoczęcia procedury o udzielenie zamówienia, posiada wyłączność w zakresie dysponowania halą sportową w trakcie rozgrywanych meczy w ramach rozgrywek ligowych i tym samym jako jedyna ma wpływ na decydowanie o umieszczanych materiałach reklamowych i marketingowych, a także informacji kierowanych do mediów. Spółka ponadto podjęła starania o uzyskanie zgody na używanie symboli i znaków miasta Mielca. Ponadto poprzez niewątpliwą tożsamość zespołu piłkarzy ręcznych z miastem, współpraca w ramach realizowanych usług będzie bardziej efektywna. Także działania realizowane wśród dzieci i młodzieży mieleckich szkół z udziałem piłkarzy ręcznych i przy współpracy miasta w ramach realizowanych usług wpłynie na większe zainteresowanie dzieci i młodzieży dyscypliną sportową i tym samym miastem. Wskazane względy techniczne o obiektywnym charakterze oraz ochrona praw wyłącznych zdecydpwały o podjęciu negocjacji w zakresie usług promocyjnych poprzez sport z SPR STAL Mielec S.A.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.