eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Depozyt wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej razem z dzierżawą pompy do cewników aspiracyjnych oraz z dzierżawą systemu napędowego do cewników do aterektomii.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038656-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne: Depozyt wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej razem z dzierżawą pompy do cewników aspiracyjnych oraz z dzierżawą systemu napędowego do cewników do aterektomii.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531680-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Krajowy numer identyfikacyjny 28864000000, ul. ul. Dębinki 7, 80952 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 491 248, e-mail ajarocka@uck.gda.pl, faks 58 3492074, 3461178.
Adres strony internetowej (url): www.uck.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Depozyt wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej razem z dzierżawą pompy do cewników aspiracyjnych oraz z dzierżawą systemu napędowego do cewników do aterektomii.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

93/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)Część 1: a.Dostawa wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5.1 -pakiet 1a i 1b do SIWZ. b.Dzierżawa pompy do cewników aspiracyjnych o wymaganiach określonych w załączniku nr 6.1 do SIWZ. 2)Część 2: a.Dostawa wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5.2- pakiet 2 do SIWZ. b.Dzierżawa systemu napędowego do cewników do aterektomii o wymaganiach określonych w załączniku nr 6.2 do SIWZ. 3)Część 3: Dostawa wyrobów używanych w Radiologii zabiegowej w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5.3- pakiet 3 do SIWZ. 2.Wymienione w punkcie 1 ppkt 1a wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5.1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3.Wymienione w punkcie 1 ppkt 2a wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5.2 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4.Wymienione w punkcie 1 ppkt 3 wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5.3 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5.Wymieniona w punkcie 1 ppkt 1b pompa do cewników do aterektomii musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 6.1 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 6.1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 6.Wymieniony w punkcie 1 ppkt 2.b system napędowy do cewników musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 6.2 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 6.2 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 7.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych w zakresie asortymentu wymienionego w załączniku 5.1, 5.2 oraz 5.3 do SIWZ. 8.Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - dostarczenie dzierżawionego sprzętu w terminie 30 dni od podpisania umowy; -dokonanie instalacji dostarczonego przedmiotu dzierżawy u bezpośredniego użytkownika w terminie 7 dni od daty dostarczenia sprzętu; - przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego przedmiotu dzierżawy; - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim: w formie wydrukowanej i w wersji elektronicznej na płycie CD (dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu najmu); - dostarczenie z pierwszą dostawą przedmiotu dzierżawy kopii certyfikatu, deklaracji zgodności i IVD zaoferowanego sprzętu; - zapewnienie obsługi serwisowej przedmiotu dzierżawy przez Wynajmującego, w tym przeglądy, konserwacje i naprawy w ramach czynszu dzierżawnego; - udzielenie 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot dzierżawy; - możliwość zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00. - usunięcie awarii lub wystawienie urządzenia zastępczego przez serwis Wynajmującego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. 9.Dostawa wyrobów medycznych opisanych w załączniku nr 5.1, 5.2 oraz 5.3 do SIWZ będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy: 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego. 10.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowe rozumie się pojedyncze części określone w załączniku nr 5.1, 5.2 oraz 5.3 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 13.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. "procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu. 14.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Przyrządy do endoskopii, endochirurgii, 33111740-0 Urządzenia do angioplastyki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33168000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4a, 4b, 4c do SIWZ. 5.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. Dz.U. z 2015 poz.2164 ze zmianami.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 374674
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Penumbra Europe GmbH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Am Borsigturm 44
Kod pocztowy: 13-507
Miejscowość: Berlin
Kraj/woj.: Niemcy

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: Niemcy

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 404651.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 404651.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 404651.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnienie na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ProCardia Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Pileckiego 63
Kod pocztowy: 02-781
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87480
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87480
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87480
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.