eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Wykonanie przebudowy części budynku PCKZiU w Czaplinku przy ulicy Wałeckiej 57 na pracownię Warsztatów Terapii Zajęciowej na rzecz Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-04

Ogłoszenie nr 500038377-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.

Powiat Drawski: Wykonanie przebudowy części budynku PCKZiU w Czaplinku przy ulicy Wałeckiej 57 na pracownię Warsztatów Terapii Zajęciowej na rzecz Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586144-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765, ul. Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943630780, e-mail a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks 943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przebudowy części budynku PCKZiU w Czaplinku przy ulicy Wałeckiej 57 na pracownię Warsztatów Terapii Zajęciowej na rzecz Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Inż.272.9.2017.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy części pomieszczeń w dwóch budynkach Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku przy ul. Wałeckiej 57, ze zmianą sposobu użytkowania na "WARSZTARY TERAPI ZAJĘCIOWEJ". 2. Z części pomieszczeń dawnych warsztatów - pracowni korzystać będą osoby z niepełną sprawnością fizyczną i intelektualną. Obiekt ma za zadanie stwarzanie osobom niepełnosprawnym, niezdolnym do podjęcia pracy możliwości rehabilitacji społecznej i zawodowej w zakresie pozyskania a także przywracania umiejętności niezbędnych dla zdobycia zatrudnienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 4. Roboty budowlane prowadzone będą w dwóch parterowych, niepodpiwniczonych budynkach przy ulicy Wałeckiej w Czaplinku. Zakres robót w części budynku nr 1 określony został w projekcie budowlanym na rys A-2 i dotyczy obszaru oznaczonego obramowaniem w postaci zielonej przerywanej linii. W budynku nr 2 zakres prac jest ograniczony do jednego pomieszczenia przedstawionego na rys. K-4 i dotyczy - pracowni stolarskiej. 5. Zakres prac w budynku nr 1 obejmuje w szczególności: a) wymianę posadzek we wszystkich pomieszczeniach wraz z warstwą ocieplenia - wg rodzajów jak w PB b) dostawienie nowych ścianek z betonu komórkowego wg. projektu budowlanego, c) wykonanie nowych przebić w ścianach wewnętrznych i zewnętrznych, w celu zamontowania nowej stolarki drzwiowej, ilość stolarki jak w zestawieniu (A-6), d) wykonanie sufitów podwieszanych na systemowym ruszcie metalowym z ociepleniem wełną mineralną, sztywną o grubości 20 cm i wieszakami mocowanymi do istniejących płyt korytkowych, konstrukcja stropu podwieszanego musi spełniać warunki klasy odporności ogniowej EI60, e) malowanie wszystkich ścian oraz sufitów farbami zmywalnymi po wcześniejszym wykonaniu gładzi gipsowych, f) w części przebudowywanej wymiana instalacji centralnego ogrzewania wg projektu i włączenie jej do istniejącego systemu, na grzejnikach zamontowane winny być osłony, g) wymiana instalacji wod-kan w projektowanej części obiektu i połączenie z istniejącą, h) wymiana instalacji elektrycznej według projektu budowlanego oraz zamontowanie odrębnego opomiarowania mediów dla projektowanej funkcji w szczególności instalacji elektrycznej, wod-kan, i) zamontowanie systemów wentylacyjnych, nawiewno-wywiewnych jak w PB, wyprowadzenie wentylatorów ponad dach z uszczelnieniem istniejącego stropodachu, j) dokonać wszystkich niezbędnych sprawdzeń urządzeń i instalacji potwierdzając je protokolarnie. 6. Zakres prac w budynku nr 2 obejmuje w szczególności: a) dostawienie ścianek działowych zgodnie z projektem budowlanym, b) malowanie wszystkich ścian oraz sufitów farbami zmywalnymi po wcześniejszym wykonaniu gładzi gipsowych, c) wykonaniu przebicia w ścianie zewnętrznej i wstawieniu nowych drzwi, d) w pomieszczeniu instalację c.o. pozostawić bez zmian, instalację elektryczną przebudować tak aby istniała możliwość niezależnego włączania i wyłączania oświetlenia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową w tym projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 8. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnych obiektach edukacyjnych. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówek. 9. Z uwagi na wcześniej wykonane prace budowlane, a także inne prowadzone równolegle, Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. 10. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót stanowiący załącznik do umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy. 11. Załączony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty, wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów i pracy sprzętu. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlany, wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie pomieszczeń, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 558439.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zkład Remontowo-Budowlany Zbigniew Kubaczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 1/4
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 605775
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605775
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 605775
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.