To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-04
Ogłoszenie nr 500038377-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.
Powiat Drawski: Wykonanie przebudowy części budynku PCKZiU w Czaplinku przy ulicy Wałeckiej 57 na pracownię Warsztatów Terapii Zajęciowej na rzecz Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586144-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765,
ul. Plac Elizy Orzeszkowej
3,
78-500
Drawsko Pomorskie, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943630780, e-mail
a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks
943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy części budynku PCKZiU w Czaplinku przy ulicy Wałeckiej 57 na pracownię Warsztatów Terapii Zajęciowej na rzecz Zespołu Placówek Edukacyjno - Terapeutycznych w Bobrowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Inż.272.9.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy części pomieszczeń w dwóch budynkach Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku przy ul. Wałeckiej 57, ze zmianą sposobu użytkowania na "WARSZTARY TERAPI ZAJĘCIOWEJ". 2. Z części pomieszczeń dawnych warsztatów - pracowni korzystać będą osoby z niepełną sprawnością fizyczną i intelektualną. Obiekt ma za zadanie stwarzanie osobom niepełnosprawnym, niezdolnym do podjęcia pracy możliwości rehabilitacji społecznej i zawodowej w zakresie pozyskania a także przywracania umiejętności niezbędnych dla zdobycia zatrudnienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 4. Roboty budowlane prowadzone będą w dwóch parterowych, niepodpiwniczonych budynkach przy ulicy Wałeckiej w Czaplinku. Zakres robót w części budynku nr 1 określony został w projekcie budowlanym na rys A-2 i dotyczy obszaru oznaczonego obramowaniem w postaci zielonej przerywanej linii. W budynku nr 2 zakres prac jest ograniczony do jednego pomieszczenia przedstawionego na rys. K-4 i dotyczy - pracowni stolarskiej. 5. Zakres prac w budynku nr 1 obejmuje w szczególności: a) wymianę posadzek we wszystkich pomieszczeniach wraz z warstwą ocieplenia - wg rodzajów jak w PB b) dostawienie nowych ścianek z betonu komórkowego wg. projektu budowlanego, c) wykonanie nowych przebić w ścianach wewnętrznych i zewnętrznych, w celu zamontowania nowej stolarki drzwiowej, ilość stolarki jak w zestawieniu (A-6), d) wykonanie sufitów podwieszanych na systemowym ruszcie metalowym z ociepleniem wełną mineralną, sztywną o grubości 20 cm i wieszakami mocowanymi do istniejących płyt korytkowych, konstrukcja stropu podwieszanego musi spełniać warunki klasy odporności ogniowej EI60, e) malowanie wszystkich ścian oraz sufitów farbami zmywalnymi po wcześniejszym wykonaniu gładzi gipsowych, f) w części przebudowywanej wymiana instalacji centralnego ogrzewania wg projektu i włączenie jej do istniejącego systemu, na grzejnikach zamontowane winny być osłony, g) wymiana instalacji wod-kan w projektowanej części obiektu i połączenie z istniejącą, h) wymiana instalacji elektrycznej według projektu budowlanego oraz zamontowanie odrębnego opomiarowania mediów dla projektowanej funkcji w szczególności instalacji elektrycznej, wod-kan, i) zamontowanie systemów wentylacyjnych, nawiewno-wywiewnych jak w PB, wyprowadzenie wentylatorów ponad dach z uszczelnieniem istniejącego stropodachu, j) dokonać wszystkich niezbędnych sprawdzeń urządzeń i instalacji potwierdzając je protokolarnie. 6. Zakres prac w budynku nr 2 obejmuje w szczególności: a) dostawienie ścianek działowych zgodnie z projektem budowlanym, b) malowanie wszystkich ścian oraz sufitów farbami zmywalnymi po wcześniejszym wykonaniu gładzi gipsowych, c) wykonaniu przebicia w ścianie zewnętrznej i wstawieniu nowych drzwi, d) w pomieszczeniu instalację c.o. pozostawić bez zmian, instalację elektryczną przebudować tak aby istniała możliwość niezależnego włączania i wyłączania oświetlenia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową w tym projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 8. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnych obiektach edukacyjnych. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania placówek. 9. Z uwagi na wcześniej wykonane prace budowlane, a także inne prowadzone równolegle, Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. 10. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót stanowiący załącznik do umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy. 11. Załączony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty, wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów i pracy sprzętu. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - projekt budowlany, wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające z projektu budowlanego (przygotowanie pomieszczeń, niezbędne roboty rozbiórkowe elementów itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
558439.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zkład Remontowo-Budowlany Zbigniew Kubaczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
605775
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich
- BUDOWA I UTRZYMANIE BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ZAJĘCIA REWALIDACYJNE NA TERENIE POWIATU DRAWSKIEGO
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Mareckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.