eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Ograniczenie emisji zanieczyszczeń do powietrza poprzez modernizację kotłowni i instalacji c.o. w budynku gminnym w Broszkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500038352-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Urząd Gminy Oświęcim: Ograniczenie emisji zanieczyszczeń do powietrza poprzez modernizację kotłowni i instalacji c.o. w budynku gminnym w Broszkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501318-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 54046900000, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 844 95 00, e-mail gmina@gminaoswiecim.pl, faks 33 844 95 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminaoswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ograniczenie emisji zanieczyszczeń do powietrza poprzez modernizację kotłowni i instalacji c.o. w budynku gminnym w Broszkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.2712.1.2018.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przebudowa kotłowni węglowej na gazową (zakres prac opisanych w pkt.5.12.2 projektu budowalnego oraz w projekcie instalacyjnym ) 2.Prace remontowe w pomieszczeniu kotłowni oraz byłego składu opału w tym między innymi wymiana okien, drzwi p.poż i częściowe zamurowanie otworów drzwiowych a także wykonanie pochylni. 3.Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej 4.Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji c.o. 5.Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej. 6. Wykonanie żelbetowego kanału instalacyjnego wraz z odtworzeniem posadki tj. parkietu na sali zebrań 7.Wymiana elementów instalacji elektrycznej w zakresie pomieszczenia kotłowni. 8.Montaż grzejników w pomieszczeniu kotłowni oraz składu opału ( zakres nie ujęty w dokumentacji projektowej) Uwaga: Dokumentacja obejmuje remont całego obiektu jednakże przedmiotem zamówienia są prace ww. wymienione. 9. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem są projekty, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 10. Wykonawca po zapoznaniu się z obiektem dokona własnej weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót. Po złożeniu oferty przyjmuje się, że Wykonawca uzyskał wszelkie konieczne informację do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Uwagi dodatkowe: 11. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować prace w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. 12. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji ceny ofertowej. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i dokonana wizje lokalną. 13. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 14. Rozliczenie ryczałtowe 15. Wizję lokalną należy przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym 16. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu zgodnie z § 55 ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 17. Użyte SIWZ oraz w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 18. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys na wykonanie przedmiotu umowy, który po sprawdzeniu przez Zamawiającego będzie spełniał będzie dokument poglądowy i pomocniczy przy realizacji inwestycji. 19. Obowiązkiem wykonawcy będzie opracowanie kompletnej instrukcji użytkowania zabudowanych urządzeń, jak również poszczególnych instalacji. 20. Wykonywanie nieodpłatnego serwisowania i przeglądu technicznego urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi. 21. Na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisane powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Natomiast ne dotyczy m.in. osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 22.Zamawiający przed popisaniem umowy, zażąda uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia i aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa od kierownika budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90519.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Sanitarne i C.O. Instalatorstwo Gazowe Andrzej Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brzezna 388
Kod pocztowy: 33-386
Miejscowość: Podegrodzie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111338.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111338.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.