eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. "Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej - etap III" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, PriorytetVIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-21

Ogłoszenie nr 500038168-N-2018 z dnia 21-02-2018 r.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu: Usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. "Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej - etap III" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510815-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27846800000, ul. Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3435643, 3433308, e-mail przetargi@mnwr.art.pl, faks 713 725 159.
Adres strony internetowej (url): www.mnwr.art.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. "Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej - etap III" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozliczania projektu i zarządzania projektem pn. "Modernizacja Zespołu Budynków Panoramy Racławickiej - etap III" (dalej "Projekt") polegające na zarządzaniu projektem oraz świadczeniu kompleksowych usług doradztwa finansowego w obszarze rozliczania dofinansowania ze środków UE. 2. Zakres usług zarządzania Projektem niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia i rozliczenia Projektu to: 1) zarządzanie zadaniem rozliczania dofinansowania, zarządzanie zespołem projektowym, 2) weryfikacja zgodności realizacji Projektu z Umową o dofinansowanie, 3) wspomaganie zespołu pracowników Muzeum odpowiedzialnego za realizację i wdrożenie projektu w aspekcie przestrzegania wytycznych związanych z unijnym dofinansowaniem, pomoc w stosowaniu wytycznych, 4) nadzorowanie postępu finansowego (zgodności postępu ponoszenia wydatków z wnioskiem o dofinansowanie Projektu), finansowej części wniosków o płatność, harmonogramami finansowania, zapotrzebowaniem na środki, 5) weryfikacja postępu rzeczowego Projektu (zgodności realizowanych działań z umową o dofinansowanie, wnioskiem o dofinansowanie) - weryfikacja wykonanych prac, usług, nadzór nad harmonogramem postępowań, rzeczowa część wniosków o płatność, harmonogramy rzeczowe, 6) bieżące przestrzeganie Wytycznych (w szczególności wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków) i przeprowadzanie analizy zmian w Wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków POIiŚ; przekazywanie Zamawiającemu informacji o zmianach i konsekwencjach z nimi związanych dla realizowanego Projektu; 7) sporządzanie wymaganych dokumentów związanych z informacjami o zmianach w Projekcie do instytucji finansujących oraz projektów aneksów do Umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami, 8) nadzór nad zgodnością działań podejmowanych w związku z realizacją Projektu z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu, 9) weryfikacja przekazywanych przez Zamawiającego materiałów przygotowywanych przez zespół projektowy pod kątem ich zgodności z Umową o dofinansowanie, wytycznymi krajowymi i europejskimi w zakresie rozliczania dofinansowania, 10) weryfikacja kwalifikowalności wydatków w Projekcie i przekazywanie wyników weryfikacji Zamawiającemu, 11) bieżące konsultowanie i opiniowanie na żądanie Zamawiającego wszelkich zagadnień dot. Projektu, w tym w szczególności dotyczących ewentualnych zmian w Projekcie, prac dodatkowych, zamówień, wskaźników produktu i rezultatu a związanych z prawidłowym rozliczaniem dofinansowania pod kątem ich zgodności z Wytycznymi, 12) obsługa na podstawie Pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego systemu SL 2014-2020 w zakresie związanym z realizacją Zamówienia, 13) przygotowanie wniosków o zaliczkę, konsultowanie rozliczania płatności zaliczkowych, 14) rozliczanie dotacji zgodnie z wymogami instytucji współfinansujących oraz monitorowanie postępu realizacji projektu i przygotowanie wniosków o płatności, w tym w szczególności w zakresie części finansowej i sprawozdawczej wniosków (sprawozdania okresowe, roczne, końcowe), zgodnie z Wytycznymi w zakresie sprawozdawczości POIiŚ wydanymi przez MRR, innymi wymogami POIiŚ oraz zgodnie z harmonogramem projektu, 15) przygotowanie i aktualizowanie Harmonogramu realizacji projektu, Planu finansowania projektu, Planu wystąpień o środki dotacji rozwojowej oraz innych harmonogramów wymaganych przez instytucje finansujące wynikające z wprowadzanych w projekcie zmian i przedstawianie ich Zamawiającemu jako projekty dokumentów, 16) przygotowanie projektów korespondencji w zakresie rozliczania projektu z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie i monitorowanie, 17) bieżące konsultowanie spraw projektu z instytucjami finansującymi, w tym przygotowanie projektów wyjaśnień i informacji przez nie wymaganych, 18) udział w spotkaniach (oraz merytoryczne wsparcie Zamawiającego) dotyczących przedmiotu zamówienia inicjowanych przez Zamawiającego, Instytucje odpowiedzialne za przyznanie i rozliczanie dofinansowania lub Wykonawcę, 19) konsultowanie zgodności realizowanych działań w zakresie informacji i promocji z zapisami Umowy o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi krajowymi i europejskimi, 20) opracowania ekspertyz, opinii i analiz wynikających z zakresu niniejszego zamówienia, tj. niezbędnych do właściwego rozliczenia dofinansowania, 21) udział w kontrolach i audytach w zakresie prawidłowości realizacji Projektu dokonywanych przez uprawnione podmioty w jego trakcie, w szczególności w zakresie analizy informacji pokontrolnych, wniosków i zarzutów stawianych Zamawiającemu przez organy kontroli oraz w zakresie formułowania odpowiedzi na te informacje, wnioski i zarzuty, 22) bieżąca aktualizacja analizy finansowej i ekonomicznej Projektu wynikająca ze zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych finansowania projektu oraz kosztów związanych z realizacją inwestycji w zakresie wymaganym przez Zamawiającego lub instytucje finansujące niezbędnym do właściwego rozliczenia dofinansowania, 23) bieżąca aktualizacja Studium Wykonalności projektu, wniosku o dofinansowanie i załączników wynikająca ze zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych finansowania projektu oraz kosztów związanych z realizacją inwestycji w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące niezbędnym do właściwego rozliczenia dofinansowania, 24) stała współpraca z Zamawiającym wyznaczonych osób ze strony Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, co najmniej jedna z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji czynności w ramach zamówienia będzie dostępna i wykonywała czynności na miejscu w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż 16 godzin miesięcznie, w czasie ustalonym z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym, polegającej m. in. na kontaktach bezpośrednich (pisemnie, telefonicznie, mailowo, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub miejscu realizacji projektu). Przedstawiciel Wykonawcy powinien być dyspozycyjny na każde wezwanie Zamawiającego - pełnomocnika ds. projektu. Wszelkie czynności podjęte przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu umowy będą wykonywane w sposób zapewniający zachowanie zgodności dokonywanych rozliczeń dofinansowania z postanowieniami Umowy o dofinansowanie oraz mającymi zastosowanie w tym zakresie aktualnymi na dzień podejmowania przez Wykonawcę czynności wytycznymi krajowymi i europejskimi. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności określone w ust. 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79421100-2


Dodatkowe kody CPV: 79412000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182019.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inveni sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy: andrzej.domanski@inveni.pl
Adres pocztowy: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 10
Kod pocztowy: 52-204
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146370.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.