To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-04
Ogłoszenie nr 500038143-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.
Nadleśnictwo Smardzewice: Przebudowa drogi L35P w Leśnictwie Małe Końskie i Leśnictwie Prucheńsko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562878-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Smardzewice, Krajowy numer identyfikacyjny 59001922900000,
ul. ul. Główna
,
97213
Smardzewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
044 7257310, 12, 13, e-mail
smardzewice@lodz.lasy.gov.pl, faks
447 257 310.
Adres strony internetowej (url): http://www.smardzewice.lodz.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi L35P w Leśnictwie Małe Końskie i Leśnictwie Prucheńsko
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi Leśnej L35P - dojazd pożarowy w Leśnictwie Prucheńsko Zakres rzeczowy: o Inwestycja ma na celu dostosowanie parametrów technicznych drogi do wytycznych w sprawie szczegółowych zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego lasów i standardów dojazdu pożarowego, zlokalizowana jest w gminie Mniszków (województwo łódzkie, powiat opoczyński) na działkach nr. 852, 824/1, 824/2 (obręb Błogie Rządowe). o Charakterystyczne parametry techniczne: Trasa w planie przebiegać będzie po istniejącym śladzie, wpisując oś projektowaną w taki sposób, by maksymalnie ograniczyć liczbę drzew koniecznych do wycinki oraz zminimalizować zakres robót ziemnych. Nową konstrukcję drogi należy dowiązać w planie do istniejącego odcinka o nawierzchni bitumicznej. Korekcie poddano przebieg istniejących łuków w planie dostosowując ich parametry do obowiązujących przepisów przez zastosowanie wymaganych promieni. Trasa w planie składa się z odcinków prostych i łuków poziomych. Zasadniczą szerokość 3,5 m projektowanej drogi należy poszerzyć na łukach w planie (promień łuku R=50 m) do szerokości 4,5 m. Zmiany szerokości jezdni powinny być wykonane na prostych przejściowych długości 25 m. o Wzdłuż projektowanego odcinka drogi występują skrzyżowania i zjazdy na istniejące drogi leśne. W ramach inwestycji przewidziano ich przebudowę w zakresie zmiany geometrii oraz promieni wyokrąglających. o W ramach inwestycji przewiduje się wzdłuż projektowanej drogi leśnej budowę mijanek. Przyjęto następujące parametry mijanek: - szerokość: 2,5 m - długość (bez skosów): 23,0 m - skosy najazdowe i wyjazdowe: 1:7 o Przewiduje się wyniesienie (powyżej istniejącego przebiegu drogi gruntowej) projektowanej niwelety o przyjęte warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi przy zachowaniu normatywnych pochyleń podłużnych. Ponadto przewiduje się dowiązanie wysokościowe projektowanej niwelety do istniejącego odcinka o nawierzchni bitumicznej. Zastosowano następujące parametry niwelety trasy zasadniczej: - minimalne pochylenie: 0,20 %, - maksymalne pochylenie: 6,85 %, - minimalny promień wypukły: 400 m, - minimalny promień wklęsły: 400 m. o Odwodnienie na całym odcinku odbywać się będzie przez projektowane spadki podłużne i poprzeczne do odtwarzanych rowów drogowych. Dodatkowo, w najniższym punkcie otoczenia drogi, przewidziano wykonanie zbiornika odparowującego o wymiarach dna 3,0x1,5 m oraz głębokości 1,0m poniżej przyległego terenu (pochylenie skarp zbiornika 1:3). Dno zbiornika umocnić mieszanką żwirową grubości 10cm. o Podstawowe parametry projektowe Klasa techniczna - droga leśna (dojazd pożarowy) Prędkość projektowa - V p = 30 km/h Długość - 599 m Ilość jezdni - 1 Szerokość jezdni na prostej w planie - 3,5 m Szerokość jezdni na łukach w planie - 4,5 m Pochylenie poprzeczne jezdni - 3,0 % Szerokość pobocza - 0,75 m Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi Leśnej L35P - dojazd pożarowy w Leśnictwie Małe Końskie Zakres rzeczowy: o Przebudowa drogi leśnej - dojazd pożarowy L35P w Leśnictwie Małe Końskie z uwagi na jej zły stan istniejący, ma na celu poprawę parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni, dostosowaniu jej do przejazdu pojazdów wysokotonażowych oraz obsługi pojazdów straży pożarnej. Dodatkowo osobom uczestniczącym w ruchu jak i udostępnienia lasu osobom wypoczywającym i zwiedzającym kompleks leśny o Objęta opracowaniem droga leśna ma długość L=2 654,00 m. Drogę zaprojektowano po istniejącym śladzie z lekką korektą jej przebiegu. Trasę wyznaczono na podstawie mapy gospodarczej oraz na podstawie wizji i pomiarów niwelatorem w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W5. Na końcu drogi odtworzono skrzyżowanie z drogami leśnymi. Skrzyżowania leśne oraz zjazdy leśne wydłużono na odcinku prostym o 10 m. Krawędź dowiązania skrzyżowań oraz zjazdów leśnych wyłagodzić z terenem istniejącym. Przed łukami poziomymi zastosowano odcinku prostych przejściowych o długości 20 m. Drogę na odcinku łuków poziomych poszerzamy wg. tabeli z rys. "Przekroje Normalne". Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach "Plan Zagospodarowania Terenu". Niweletę drogi wynieść ponad istniejący teren, dowiązać do istniejących rzędnych w miarę możliwości starać się zachować minimalne spadki drogi dla spływu wód opadowych. Roboty ziemne polegać będą na zebraniu warstwy humusu gr. 30 cm z poboczy, rowów oraz wykonaniu wykopów i nasypów, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. o Droga leśna posiada szerokość 3,50 m i spadek daszkowy 3% wg. pikietażu w części rysunkowej projektu. Pobocza obustronne szerokości 0,75 m posiadają spadek jednostronny 6%. Skrzyżowania leśne posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami poziomymi 15,0m. Zjazdy leśne posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami poziomymi 8,0 m. o Powierzchniowe odwodnienie korony drogi leśnej zapewniają spadki poprzeczne i podłużne drogi, pobocza oraz skrzyżowań i zjazdów leśnych. Wody opadowe odprowadzone z drogi, skrzyżowań, zjazdów leśnych zostaną przez pobocza szerokości 0,75 m do rowu przydrożnego obustronnego trapezowego (lokalizacja rowu wg. rys. "Plan Zagospodarowania Terenu") szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu)o głębokości min. 50 cm od rzędnej dołu całej konstrukcji. Z uwagi jednak na wyniesioną trasę ponad teren zaleca się pogłębić rowy. W km 0+491,00 oraz km 2+010,00 projekt zakłada wymianę/remont przepustów (rozbiórka istniejących) z rur HDPE Ø 600 mm z odtworzeniem wzmocnienia tj. ułożony na ławie z pospółki gr. 25 cm, ze ściankami czołowymi na kamieniu i podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm. W ciągu przepustu istniejące rowy na obu stronach odmulić, odkrzaczyć na długości po 50 m. o Podstawowe parametry projektowe Przyjęto następujące parametry przebudowywanej drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h, - obciążenie nawierzchni 10 ton na oś, - szerokość korony drogi 5,00 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - przekrój daszkowy 3,0%, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - spadek poprzeczny poboczy 6,0%, - mijanki szerokości peronu 3,0 m, długości peronu 23,0 m, skosami wjazdowymi wyjazdowym 1:7, spadek jednostronny 3,0%, - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,0 m, - szerokość wlotów na zjazdach leśnych 3,50 m, - promienie wyokrąglające łuki na zjazdach leśnych 8,0 m
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233000-9, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa drogi Leśnej L35P - dojazd pożarowy w Leśnictwie Prucheńsko |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
165032.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roboty Drogowe i Ziemne Usługi Maszynami Drogowymi Mariusz Szulc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
202990,34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa drogi Leśnej L35P - dojazd pożarowy w Leśnictwie Małe Końskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
956097.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KAMI Katarzyna Kmita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1176000,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 9"
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.