eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonanie zadania pn"Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów" obejmującego wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznychNr 3, Nr 6, Nr 9, Nr 10, Nr 17 i Nr 21.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-04

Ogłoszenie nr 500038057-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.

Głogów: Wykonanie zadania pn: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów" obejmującego wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznych: Nr 3, Nr 6, Nr 9, Nr 10, Nr 17 i Nr 21.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 66840-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: nr 70001,75693

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 111174

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zadania pn: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów" obejmującego wykonanie termomodernizacji przedszkoli publicznych: Nr 3, Nr 6, Nr 9, Nr 10, Nr 17 i Nr 21.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.32.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Branża budowlana: 1. Wykopy po obwodzie fundamentów i ścian piwnic - 93,265m3 2. Ocieplenie styropianem fundamenty i ściany piwnic - 142,300m2 3. Izolacja z folii kubełkowej - 142,300m2 4. Docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej - 332,700m2 5. Obróbki blacharskie - 52,377m2 6. Wymiana okien na PCV - 24,704m2 7. Ocieplenie styropianem ścian budynku - 455,930m2 8. Odtworzenie schodów zewnętrznych wejściowych -1,68m3 9. Montaż doświetlaczy z PE przy oknach piwnic - 5szt. 10. Obrzeża betonowe przy chodnikach i opasce - 212,000m 11. Nawierzchnia z kostki brukowej - 401,000m2 12. Wykonanie i montaż LOGO - 1szt. 13. Montaż instalacji odgromowej w rurkach Instalacja c.o. i technologia kotłowni: 1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych - 14 szt. 2. Demontaż grzejników żeliwnych z rur ożebrowanych o długości 2m - 27 szt. 3. Demontaż grzejników stalowych płytowych dwurzędowych GP-2 i GP-4 - 3 kpl. 4. Demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączek Fi 15-20mm - 45 szt. 5. Demontaż zaworów przelotowych o średnicy Fi 15-32mm - 28 szt. 6. Demontaż rurociągów stalowych czarnych łączonych przez spawanie, o średnicy Fi 10-32mm - 494m 7. Demontaż zaworów odpowietrzających o śr. 15mm - 12 szt. 8. Montaż rurociągów c.o. miedzianych o połączeniach lutowanych na lut miękki o śr. Fi15 - 35mm - 464m 9. Montaż otulin termoizolacyjnych poliuretanowych o grubości 30mm dla w/w rurociągów - 274m 10. Montaż otulin jednowarstwowych gr. 25mm - 250m 11. Montaż grzejników stalowych płytowych 400, 600, 900mm dolnozasilanych i bocznozasilanych - 52 szt. 12. Montaż grzejników stalowych płytowych 600, 900mm dolnozasilanych ocynkowanych - 11 szt. 13. Montaż zaworów termostatycznych z głowicą termostatyczną z czujnikiem wbudowanym - 18szt. 14. Montaż zaworów powrotnych odcinających do grzejników bocznozasilanych z możliwością odcięcia i spustu - 18 szt. 15. Montaż zaworów powrotnych odcinających do grzejników dolnozasilanych z możliwością odcięcia i spustu - 27 szt. 16. Montaż zaworów odcinających przelotowych Fi15mm pod odpowietrznikami - 24 szt. 17. Montaż odpowietrzników automatycznych Fi15mm - 24 szt. 18. Montaż zaworów odcinających przelotowych o połączeniach gwintowanych Fi 15-18mm z funkcją napełniania/opróżniania pod pionami - 24 szt. 19. Montaż termometrów i manometrów w kotłowni - 11 szt. 20. Montaż zaworów odcinających dn32 w kotłowni - 4 szt. 21. Montaż osłon grzejnikowych z płyty MDF o gr. 12mm, osłony ażurowe, montaż w salach dla dzieci - 17,823 m2 22. Roboty budowlane towarzyszące i demontażowe budowlane (zgodnie z przedmiarem robót) - 1kpl.


II.4) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.06.2017-31.10.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji Przedszkola Publicznego Nr 3 w Głogowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PHU Jack-Pol Jacek Szpakowski, , UL. Tęczowa 27, 67-200, Ruszowice, Głogow, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 471498.81 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności nr 1/2017 z dnia 15.09.2017. Koszt wykonania robót dodatkowych wg kosztorysu ofertowego Wykonawcy 24 878.88 netto, 30 601.02 brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Po zapoznaniu się ze stanem robót, dokumentacją projektowo- kosztorysową oraz stanem istniejącym stwierdza się konieczność wykonania nw. robót: 1. montaż i dostawa okna 2.montaż i dostawa rolet okiennych zewnętrznych 3. wykonanie nowej zabudowy zabezpieczającej wokół schodów zewnętrznych do węzła c.o. 4. malowanie ścian zewnętrznych 5. montaż szafki gazowej zewnętrznej 6. montaż rurociągów kanalizacji deszczowej 7. wymiana bednarki wokół obiektu uziomu 8. odtworzenie instalacji oświetleniowej w przybudówce

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.