eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Pełnienie nadzorów autorskich inwestycji realizowanych w ramach projektu "Wokół wiejskiej zagrody, modernizacja i renowacja krajobrazu kulturowego prezentowanego w Muzeum Wsi Radomskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-20

Ogłoszenie nr 500038019-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.

Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu: Pełnienie nadzorów autorskich inwestycji realizowanych w ramach projektu "Wokół wiejskiej zagrody, modernizacja i renowacja krajobrazu kulturowego prezentowanego w Muzeum Wsi Radomskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wokół wiejskiej zagrody, modernizacja i renowacja krajobrazu kulturowego prezentowanego w Muzeum Wsi Radomskiej współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Działanie 5.3 "Dziedzictwo kulturowe", "Poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez ich rozwój i efektywne wykorzystanie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501854-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 14585771600000, ul. ul. Szydłowiecka 30, 26600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 3329281 w. 20, e-mail muzeumwsi@muzeum-radom.pl; skensenr@op.pl, faks 48 3329281.
Adres strony internetowej (url): http://muzeum-radom.bip.net.pl/?c=221

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzorów autorskich inwestycji realizowanych w ramach projektu "Wokół wiejskiej zagrody, modernizacja i renowacja krajobrazu kulturowego prezentowanego w Muzeum Wsi Radomskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DG.2151.02.2018.PM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r., poz. 1332.), nad inwestycjami realizowanymi przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w ramach projektu "Wokół wiejskiej zagrody, modernizacja i renowacja krajobrazu kulturowego prezentowanego w Muzeum Wsi Radomskiej współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Działanie 5.3 "Dziedzictwo kulturowe", "Poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez ich rozwój i efektywne wykorzystanie"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego inwestycji pn. "Modernizacja budynku Kasy biletów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6504.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jerzy Biedroń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czackiego 4 m 12
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego inwestycji pn. "Budowa małej wioski"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp. ponieważ oferta z najniższą ceną, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu jedyną ofertę złożył Wykonawca Grima Architektura i Krajobraz Sp. z o.o. ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa. Oferta opiewa na kwotę 73 800,00 zł podczas gdy Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć 8 800,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego inwestycji pn. Zakończenie prac konserwatorsko- remontowych w kościele p. w. Św. Doroty z Wolanowa wraz z zakupem i montażem organów w Kościele z Wolanowa oraz wykonaniem i montażem dzwonów w Dzwonnicy z Wielgiego"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykonawca, który jako jedyny złożył ofertę nie załączył wymaganego oświadczenia. Mimo wezwania do uzupełnienia dokumentu, nie złożył go w wyznaczonym terminie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.