eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego p.n. "RE Odra - aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-03

Ogłoszenie nr 500037330-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.

Gmina Nowa Sól - Miasto: Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego p.n. "RE Odra - aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja - Projekt pt.: "RE Odra - aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 9 "Infrastruktura Społeczna",Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT", na podstawie Umowy nr RPLB.09.02.01-08-002/16-00, zawartej 15/12/2016 r. pomiędzy Województwem Lubuskim a Gminą Nowa Sól-Miasto.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571218-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Sól - Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 97077028000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 590 300, e-mail zampub@nowasol.pl, faks 684 590 358.
Adres strony internetowej (url): www.nowasol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego p.n. "RE Odra - aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.27.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "RE Odra - aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli". Teren zadania inwestycyjnego znajduje się w Nowej Soli przy ulicy Wrocławskiej na obszarze byłej Fabryki Nici "ODRA" oraz na obszarze parku pomiędzy Fabryką a ulicą Wrocławską - łączna powierzchnia ca. 4,2 ha. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: a) ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej, b) ETAP II - realizacja zadania inwestycyjnego. 3. ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje: a) wykonanie koncepcji architektonicznej, b) opracowanie karty informacyjnej, przygotowanie i złożenie wniosku oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji zadania inwestycyjnego, c) opracowanie raportu w sprawie oddziaływania zadania inwestycyjnego na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeśli będzie wymagany), d) wykonanie dokumentacji geotechnicznej, e) opracowanie projektów budowlanych, f) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) opracowanie scenariusza rozwoju zdarzeń w czasie pożaru, h) opracowanie charakterystyki energetycznej, i) sporządzenie wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/krzewów oraz uzyskanie decyzji o wycince, j) uzyskanie technicznych warunków przyłączenia, k) uzyskanie innych uzgodnień/dokumentów niezbędnych na tym etapie realizacji działań projektowych, l) sporządzenie wniosków o uzyskanie odpowiednich pozwoleń administracyjnych, ł) uzyskanie ostatecznych decyzji zatwierdzających projekty budowlane i udzielających pozwoleń na realizację zadania inwestycyjnego, m) wykonanie projektów wykonawczych, n) opracowanie przedmiaru robót, o) opracowanie kosztorysu zadania inwestycyjnego, p) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), r) opracowanie projektu nasadzeń zastępczych, o ile będzie wymagany, s) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem, t) opracowanie docelowego projektu organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, u) uzyskanie akceptacji zamawiającego dla ww. elementów etapu. 4. ETAP II - zadanie inwestycyjne obejmuje remont i przebudowę dróg wewnętrznych niezbędnych do obsługi sfery gospodarczej i społecznej rewitalizowanego obszaru o łącznej długości ca. 1,1 km, adaptację wieży o kubaturze ca. 1680 m3 i wysokość ca. 35 m na Centrum Aktywności Społecznej, Gospodarczej i Edukacyjnej (zmiana sposobu użytkowania poprzez remont, rozbudowę, przebudowę na "Wieże ciśnień społecznych i gospodarczych" wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych), przebudowę zdewastowanej, pofabrycznej oraz budowę nowej infrastruktury technicznej, budowę oświetlenia, rewaloryzację Parku Odra o powierzchni ca. 1,9 ha i zagospodarowanie terenów zielonych wraz z budową muszli koncertowej na potrzeby organizacji koncertów przez Państwową Szkołę Muzyczną, budowę placu przy wieży pełniącego funkcję edukacyjną oraz kulturalno-rozrywkową o powierzchni ca. 3560 m2, budowę zaplecza parkingowego dla samochodów osobowych, skuterów i rowerów na potrzeby przedsiębiorców oraz korzystających z centrum aktywności o powierzchni ca. 3900 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 45233120-6, 45233200-1, 45215000-7, 45111291-4, 45231300-8, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12595807.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPB Kaczmarek Budownictwo Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@zpbbudownictwo.pl
Adres pocztowy: ul. Foluszowa 108 a
Kod pocztowy: 65-786
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15935830,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15935830,80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16186800,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.